Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Er det egentlig noen forskjell på løst og fast pudder? Trenger man begge deler? Nå bruker jeg fast pudder, trenger snart et nytt. Har lyst på både det løse og det faste fra Chanel.
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Løst hjemme til å fiksere sminken. Fast er til å ha i veska for å friske opp i løpet av dagen.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 Ser fast pudder annerledes ut eller sitter det dårligere enn løst?
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2006 #4 Skrevet 19. april 2006 Pudder er egentlig bare ment for å matte. Hvis du skal ha noe mer dekkende, burde du se på pudderfoundation. Jeg liker løst pudder best, fordi det legger seg som et slør over huden og ikke vises.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #5 Skrevet 19. april 2006 Skal ikke dekke noe, bare matte ned. Bare lurer på om løst pudder egentlig er nødvendig, eller om det holder med fast pudder. Har riktignok aldri prøvd løst, så det er dergot jeg har lyst til å prøve det. Bruker for øvrig ikke foundation hvis det skulle ha noe å si.
Gjest Gjesta Skrevet 19. april 2006 #6 Skrevet 19. april 2006 Hvis jeg skulle velge, ville jeg heller hatt bare løst enn bare fast pudder.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #7 Skrevet 19. april 2006 Takk for hjelp, Elphaba. Tror jeg går for både løst og fast pudder fra Chanel (for pudderet til Chanel er vel bra?).
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. april 2006 #8 Skrevet 19. april 2006 Dersom man bruker kost til fast pudder så "oppfører" det seg som løst pudder, så det er vel egentlig ett fett hva man bruker i så måte.
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #9 Skrevet 19. april 2006 Jeg bruker helst løst pudder. Har begge deler, fikk Chanels i gave, men liker best Cliniques løspudder
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #10 Skrevet 20. april 2006 Takk for hjelp, Elphaba. Tror jeg går for både løst og fast pudder fra Chanel (for pudderet til Chanel er vel bra?). ← Det løse pudderet til Chanel er ikke så fantastisk, synes jeg. Det ligger utenpå huden, og kan se litt melaktig ut. Da ville jeg heller testet f.eks. Clinique eller Versace (hvis du får tak i det). Selv skal jeg prøve enten Dior eller YSL når det løse pudderet mitt går tomt.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #11 Skrevet 20. april 2006 Hm, kanskje jeg ikke bør kjøpe Chanel likevel. Er bare så glad i annen sminke fra Chanel, og så liker jeg innpakningen så godt. YSL har også bra sminke, så kanskje jeg skal gå for det isteden.
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #12 Skrevet 20. april 2006 Løspudderet til YSL er i en rund, gullfarget boks og kommer med en slags doseringsmekanisme som gjør at det blir mindre søl.
Abr@xas Skrevet 20. april 2006 #13 Skrevet 20. april 2006 Tja, jeg foretrekker vel egentlig løspudder.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #14 Skrevet 20. april 2006 Har sett på pudderne til YSL i dag, og de ser veldig bra ut! Det er en ny utgave av det faste som har kommet nå, i en liten gullboks, og pudderet er firkantet med et hjerte som står ut. Veldig lekkert! Løspudderet virket også bra. Tror jeg skal gå for disse. Må bare vente på lønning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå