Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er klar over at det ikke er mulig å avgjøre eksakt når man skal bli gravid, men jeg er likevel nysgjerrig på hvordan det oppleves å være gravid i de ulike årstidene.

Er det f.eks. mer ukomfortabelt å gå høygravid i enten vinterkulda eller sommervarmen? Og hva med klær - føler du deg mer vel som gravid i sommer- eller vintertøy? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er ikke gravid, og har ingen akutte planer om å bli det heller (selv om ønsket så absolutt er der!!).

Men mamman min driver stadig vekk og sier til meg (ønske om barnebarn snart tror jeg...) at jeg må for all del unngå å gå høygravid om sommeren. Det har hun gjort, og det var fryktelig varmt og tungt visstnok.

Men så var det dette med å planlegge barn da... Tror jeg skal ta det som det kommer jeg. Er jo slettes ikke alle som kan knipse i fingra og så er hun gravid!

Trifolii :)

Gjest Lottemor
Skrevet

Jeg ble gravid med min datter i februar og var i 4 måned når sommeren startet og 6 mnder på vei i slutten av sommeren..

Glad er jeg for at jeg ikke var lengre på vei når sommeren var...

Man har jo en liten obn i magen kan man si når man går gravid og jeg syntes det var fælt å være i solen alerede....

Var ok og væe gravid på høst og vinter...fikk min datter i novmeber....

Mye sant i det din mor sier tror jeg....

Det er jo ikke alltid slik at ting blir som vi har planlagt,så det å planlegge når man skal ha barn på året er ikke det enkleste å få til....

"livet er det som sker når vi planlegger morgendagen"

Skrevet

Jeg fødte sønnen min i april, og har naturlig nok ikke så mye sammenligningsgrunnlag, men jeg syns det gikk veldig greit å gå "litt gravid" på vinteren og høygravid på våren.

Dessuten var det en fin tid å få barn på, vi kunne være mye ute, og slapp å pakke han inn i så veldig mye tøy den første tiden..

Frk. Busybody :rodme:

Skrevet

hei ja jeg skal alså ha mit nr 4 nu til januar og må sige at det var et dumt tidspunkt efter min eget mening

nr 1 kom i maj og det var supert

nr 2 kom i june det var også fint

nr 3 kom i august det var også helt ok

kan bedst li at gå højgravid om foråret, synes nu her på vinteren at det er vanskelig med al den sne glat kulde meget bedre når man kan gå og strutte med maven men hver mand sin smag :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...