Cata Skrevet 27. oktober 2006 #1382 Skrevet 27. oktober 2006 Ahem.... Knurr....er du der? Ikke slått ned av noen skumle pasienter håper jeg? Og er du fremdeles sykepleier in spe?
Knurr Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1383 Skrevet 28. oktober 2006 Lettere hoven, men fortsatt i live og fortsatt sta som et helvete mtp. sykepleien. Akkurat nå er jeg litt mer usikker på om jeg og vin egentlig har en felles fremtid. Liiiitt mye av det i går ja, man må ikke dra på byen med jobb. Man blir så spandabel når man blir skrytt av. Og så utrolig irritert når man blir vekket etter fire timers søvn av en falsk brannalarm.
Cata Skrevet 28. oktober 2006 #1384 Skrevet 28. oktober 2006 Se det positive i det. Ekte brannalarm ville vært verre.....
Knurr Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1386 Skrevet 28. oktober 2006 Uthvilt og fornøyd nå! Spesielt når jeg får egg&baconfrokosten jeg ble lovet. *leter*
Knurr Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1387 Skrevet 29. oktober 2006 Av en eller annen merkelig grunn er alt skikkelig teit i dag. Selv med egg&baconfrokost (ja i dag også!) og morgenkos og frisøndag er alt teit. Kroppen er teit, kompis er teit, tiltakslysten lar vente på seg og fremtiden ser ganske... ja, teit ut. Hmm. Ting har i grunnen hvert ganske teite siden jeg begynte på hormonprevensjon igjen. Det kan jo hende at det har en sammenheng, selv om det bare er p-ring. Faen heller.
Cata Skrevet 29. oktober 2006 #1388 Skrevet 29. oktober 2006 Teit, med eggogbacon og morgenkos? Går det an, da?
Knurr Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1389 Skrevet 29. oktober 2006 Teit, med eggogbacon og morgenkos? Går det an, da? ← Trodde ikke det, egentlig. Herlig morgenkos var det også - den mannen må være noe av det deiligste noensinne...
Cata Skrevet 29. oktober 2006 #1390 Skrevet 29. oktober 2006 Da må det være hormonene som har rottet seg sammen.
Knurr Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1391 Skrevet 29. oktober 2006 Sikkert. Huff. Skal til legen i morgen, jeg er drittlei av kramper og blødninger og sånt. Filmtid. Kosetid
Knurr Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1393 Skrevet 29. oktober 2006 Meh. Skikkelig grinete. Slapp i kroppen, smådeppa og lyst til å grine. Gjerne i noens armkrok. Æsj og fysj. Tror ikke disse hormonene er helt enig med meg altså. Enten det eller så er det et eller annet galt. Buuhu.
Gjest Tyr Skrevet 29. oktober 2006 #1394 Skrevet 29. oktober 2006 *låner velvilligt ut en armkrok* Er det samme legen som sist ?
Knurr Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1395 Skrevet 30. oktober 2006 Ble stukket i, pirket i, undersøkt, klemt på, stukket litt mer i. Og så gitt henvisning til ultralyd, en ukes sykemelding og et par-tre resepter. Trenger jeg å nevne at sjokoladebehovet var fryktelig stort etterpå? Sove nå, ja. For det glemte jeg visst i natt.
Gjest Tyr Skrevet 30. oktober 2006 #1396 Skrevet 30. oktober 2006 God bedring Knurr. Søvn er nødvendig, for kropp og hode.
Knurr Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1398 Skrevet 30. oktober 2006 Huff da. Jeg har vært sykemeldt i seks timer og jeg kjeder meg allerede. Dette lover ikke godt i det hele tatt. Noen med gode ideer? - Vasking og rydding - Lesing - Trening - Ordning av Danmarkting - Lage ferdig scrapbook - Pusse opp salongbord - Reorganisere CD-samlinga Guuuuuud jeg kommer til å bli gal.
Cata Skrevet 30. oktober 2006 #1399 Skrevet 30. oktober 2006 ← *moderlig trøsteklem* Huff da. Jeg har vært sykemeldt i seks timer og jeg kjeder meg allerede. Dette lover ikke godt i det hele tatt. Noen med gode ideer? - Vasking og rydding - Lesing - Trening - Ordning av Danmarkting - Lage ferdig scrapbook - Pusse opp salongbord - Reorganisere CD-samlinga Guuuuuud jeg kommer til å bli gal. ← Legge seg flatt ut og høre på musikk . Det er visst sånt man gjør når man er sykemeldt.
Knurr Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1400 Skrevet 30. oktober 2006 Ah, du er nå god Men jeg tror du vet hva slags tanker som dukker opp når man bare stirrer i veggen. Jeg spår at jeg kommer til å henge fryktelig mye på KG, og dessuten bli veldig oppdatert på såvel nyheter som såpeserier. *noterer forelesninger på lista* Kanskje en god dose Mahler og yoga faktisk hadde vært noe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå