Cata Skrevet 12. oktober 2006 #1321 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har 132kr igjen på kontoen, og får lønn 28. Misunnelig? ← *kikker på lommebok* Nope. Ikke misunnelig. *stapper flatbrød i CD-ROM og sender til Knurr*
Knurr Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #1322 Skrevet 12. oktober 2006 Har heldigvis masse nudler og mange oppsatte vakter så jeg kan spise på jobb. Røyk og drikke er også i hus for minst to måneder, så dette skal nok gå helt fint. Må bare snylte litt på byen i morgen.
Cata Skrevet 12. oktober 2006 #1323 Skrevet 12. oktober 2006 Være flink snylte nå.....-minst 3-retters middag .
Gjest Virvel Skrevet 12. oktober 2006 #1324 Skrevet 12. oktober 2006 Seriøst, kom og hjelp meg med kjøttkakene hvis du blir sulten. Mamma har prakket på meg matrester...
Knurr Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #1325 Skrevet 12. oktober 2006 Ah, hvor er dere søte! Økonomien er sliten og ryggen er sliten. Jeg fikk for sikkerhetsskyld mensen på Kastrup på vei ned. Selvsagt. Bedre nå, som er bra for jobb i morgen men skikkelig kjipt i forhold til ferieturen. Økonomien er ordnet så snart jeg får overført fra sparekontoen og betalt inkassodritten som Sparebank1 er så teite å sende meg. For - get this - en helårsreiseforsikring som jeg avbestilte i mai. De mener at jeg avbestilte den i september, men har ikke greid å sende meg noen regning for de siste par månedene, så... ja. De er teite. "Du må bare betale og så sende et klagebrev så skal vi se på det" sa dama. Hva, skal jeg betale 800kr som jegkanskje får igjen? *mensensinna*
Knurr Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #1326 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg klina med en kollega Det var litt teit. Vi skulle bare ta en øl, jo.
Cata Skrevet 14. oktober 2006 #1327 Skrevet 14. oktober 2006 Klining med kolleger - ikke lurt. (Men satser på det var en veldig kjekk kollega, i det minste.)
Knurr Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #1328 Skrevet 14. oktober 2006 Skal slutte snart, da. Og vi jobber sjelden sammen. Og han er kjekk, ja. Hmm. Vi får se, skal jobbe med han i morgen. Fikk servert egg og bacon nå, siden det er så synd på meg som skal på jobb. Nu.
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2006 #1329 Skrevet 14. oktober 2006 Knurr, da. Jeg prøver å se for meg å kline med en av mine kollegaer... Neida, det er jo noen av dem som kanskje ikke er så verst, men de er 1) godt gift, og 2) altfor gamle.
Knurr Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #1330 Skrevet 14. oktober 2006 Bare ignorer dette. Ingen sammenheng overhodet med noe som helst. Vondt i hodet, trøtt og skal opp tidlig. Men det er fest på huset, og jeg vil være meeeeed... eller egentlig ikke, jeg kjenner cirka ingen. Også har jeg lyst til å klage litt over alt som foregår på jobb og som foregikk nå på kveldsvakt, men det er liksom ingen å klage til eller noe stort å klage over. Veldig ambivalent, ja. Frustrert også. Hmm. Rare problemvenninna, hun kommer vel til å finne på et eller annet teit nå som jeg fortalte henne om i går. Faen heller. Også glemte jeg å kjøpe ting til middagen jeg har lovet bort i morgen... håper innvandrersjappene er åpne på søndager. De burde være det, de har jo ikke helligdag. Vel? Ambivalent i forhold til gårsdagen også. Litt... frustrert over å ikke kunne gjennomanalysere det og arkivere det. Vil fikse ting på alle måter, gjerne med en gang, men jeg trenger søøøøøvn og tender loving care hvis jeg skal orke. Og det er jo oppskrytt. Vil jobbe mer siste uka i oktober enn to vakter, ellers går ikke desember rundt. Teite lønna som kommer 15. istedet for 28. - hva er greia med det? En lønning som sliter med å vare i tre uker skal plutselig vare i seks? Og hvorfor det merkelige ansiktsuttrykket på han i går, og i dag tidlig, da jeg prata om byturen? Burde han ikke være komplett likegyldig? Me and my big mouth need a long holiday, together with my growing-out-of-the-earlobe-shoulders. Kanskje hos mamma i morgen... men da går jeg glipp av ting. Helvete. Trassig. Frustrert. Forvirra. Nei, ikke forvirra. Usikker? Vilfiksetingnåmedengangsånnatjegkangåvidere. Argh. Puh. Det var godt, det.
Knurr Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #1332 Skrevet 14. oktober 2006 *snikleste* ← Gisp! Og takk - tilbake. Var bare litt som måtte ut i dag gitt. Er liksom ingenting konkret å sette fingeren på, men ugh. Sikkert bare mensen (er generelt imot å bruke kjønnsrelaterte unnskyldninger, men akk, så deilig det er å kunne skylde på mensen).
Cata Skrevet 14. oktober 2006 #1333 Skrevet 14. oktober 2006 En postiv ting skal det vel være i forbindelse med den pokkers greia (mensen).
Gjest Tyr Skrevet 14. oktober 2006 #1334 Skrevet 14. oktober 2006 Skal jeg lese det med liten skrift Knurr, må jeg hente brillene mine.
Knurr Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #1335 Skrevet 15. oktober 2006 Brrrrr. Noen må fortelle bestyreren at det faktisk blir kaldt før 1. desember. De helvetes radiatorene trenger å bli slått på snart, jeg holder på å fryse i hjel. Enten må de på, eller så må jeg skaffe meg en kjæreste å sove inntil. Åh, det hadde vært digg det! Spesielt hvis jeg ikke trengte å stå opp klokka seks. *drømme*
Cata Skrevet 15. oktober 2006 #1336 Skrevet 15. oktober 2006 Kjære Knurr, Du synes å ha glemt første radiatorlov.....radiatorer står på om sommeren når man overhodet ikke trenger dem, og så skrus alle systemer av om høsten når det begynner å bli kaldt. Det der må være noe som inngår i vaktmesterutdanningen som en av de gyldne regler. Men plan B høres ikke ut til å være noen dårlig idé. You go, girl.....
Knurr Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #1337 Skrevet 15. oktober 2006 Kloke ord, mamma, kloke ord! Det var godt du klarerte det for meg, jeg er altfor vant til at ting er logisk ordnet. Tror jeg skal satse på å finne meg et par mannearmer, ja. Gjerne litt sterke, hårete armer som sitter på en fyr jeg faktisk liker. Which reminds me - fikk melding i dag tidlig før jeg skulle jobbe sammen med Fredagsfyren, han lurte på hva Chanel egentlig putter i leppestiftene sine, og hvordan i en viss plass han skulle få det vekk fra nakken. Har satt på vask. Vil vaske og rydde huset, det hadde vært så sinnssykt deilig å komme hjem til renhet og herlighet. Men motivasjonen svant litt da jeg kom på at jeg ikke får panta flasker i dag, for det er gudsjammerlig mange flasker her. Ikke-pantbare flasker også gitt. Huff. Men, til skal vasker. Kanskje gulvet også. Lufte dyne og madrass mens jeg er borte, riste løs på sofaen, brette klær, sortere skap, kaste masse dritt, vaske speil og vinduer... *tenke høyt og urealistisk* Døde kroppsdeler er forresten veldig ekle. Spesielt når de sitter på levende mennesker.
Cata Skrevet 15. oktober 2006 #1338 Skrevet 15. oktober 2006 Kloke ord, mamma, kloke ord! Det var godt du klarerte det for meg, jeg er altfor vant til at ting er logisk ordnet. Tror jeg skal satse på å finne meg et par mannearmer, ja. Jammen.....mannearmer for å holde varmen er logisk. Det er i tillegg ganske smart. Døde kroppsdeler er forresten veldig ekle. Spesielt når de sitter på levende mennesker. ← Jeg tviler ikke. Levende armer på levende mennesker er myyyyyye bedre. (Se ovenfor.)
Knurr Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1339 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg som skulle være så økonomisk har gått hen og handlet meg sånn ullvestboleroting. Jaja. Den var på salg da. To do-list - Søke flere kollegier - Søke Lånekassen - Regne ut budsjetter nov+des+Londontur - Arrangere Londontur - Researche sykkelstevne - Researche whiskeytur - Sortere hybelleie N/D - Finne ut av transport og oppbevaring til Danmark - Finne ut av bank/telefon-ting i Danmark - Sette opp julevakter og juleplaner - Sortere kjelleroppbevaringen - Sortere hva som skal til Danmark - Fornye resept - Bli ferdig med regnskapene jeg liksom skal holde på med nå Tida går litt vel fort innimellom. Kikka på filofaxen, og fant ut at det egentlig ikke er så fryktelig lenge til jeg drar. Må visst sette i gang.
Knurr Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1340 Skrevet 17. oktober 2006 Hadde mors i dag. Stille og rolig for så vidt, men overraskende. Og h*n var en veldig stor del av stemningen på avdelinga.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå