Knurr Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1201 Del Skrevet 26. september 2006 Bare å kopiere! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. september 2006 #1202 Del Skrevet 26. september 2006 Bedre nå ? Temperamanget er tydelivis ikke nede for telling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1203 Del Skrevet 26. september 2006 Det må være et sunnhetstegn, Tyr Og nå fant jeg ut at jeg må ta Flytoget klokka 0619 på torsdag morgen Lord bejeeeeesus. Det er litt drøyt tidlig, selv for meg. Da må jeg legge meg fryktelig tidlig. Er selvsagt bare bestefar som er krakilsk, han nekter å ha dårlig tid. Flyet går ikke før litt over ni. Men jeg orker ikke å diskutere saken, jeg får bare finne meg i det. Må visst møte reiselederene før vi sjekker inn også. Jaja. Håper jeg er frisk nok til å gå vokset leggene i morgen... Det hadde vært skikkelig kjipt å dra på ferie med den skogen jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. september 2006 #1204 Del Skrevet 26. september 2006 Har du NRK på TV`en din Knurr ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1205 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Jupp - er det noe spennende der? *skrur på* Reinsdyr som sloss, wee! Endret 26. september 2006 av Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. september 2006 #1206 Del Skrevet 26. september 2006 Det strartet så bra med en topptur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1207 Del Skrevet 26. september 2006 Satan, det er vakkert! Men hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. september 2006 #1208 Del Skrevet 26. september 2006 Satan, det er vakkert! Men hvor er det? ← Tror det var her . Utrolig utsikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1209 Del Skrevet 26. september 2006 Litt for luftig til at jeg ville forsøkt meg, men det var utrolig skjønt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. september 2006 #1210 Del Skrevet 26. september 2006 Det var en vei opp for vanlig dødlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. september 2006 #1211 Del Skrevet 26. september 2006 Hm, tror jeg måtte brukt "saueskinn og ørn-metoden" for å komme meg opp der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1212 Del Skrevet 26. september 2006 Hm, tror jeg måtte brukt "saueskinn og ørn-metoden" for å komme meg opp der.... ← Bare babyer som kommer med storken, Cata! Satser heller på helikopter. Som jeg forøvrig skal ut og kjøre med snart uansett, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. september 2006 #1213 Del Skrevet 26. september 2006 Helikopter Knurr, fortell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. september 2006 #1214 Del Skrevet 26. september 2006 Bare babyer som kommer med storken, Cata! Satser heller på helikopter. Som jeg forøvrig skal ut og kjøre med snart uansett, gleder meg! ← Ikke stork! Ørn, sa jeg jo... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #1215 Del Skrevet 26. september 2006 Kan jeg adoptere den setningen for bruk i påkommende tilfelle, eller har du copyright på den? (Jeg har en og annen kandidat som godt kunne fått den servert.....) ← Jeg vil også ha den!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. september 2006 #1216 Del Skrevet 26. september 2006 Og nå fant jeg ut at jeg må ta Flytoget klokka 0619 på torsdag morgen Lord bejeeeeesus. Det er litt drøyt tidlig, selv for meg. Da må jeg legge meg fryktelig tidlig. Er selvsagt bare bestefar som er krakilsk, han nekter å ha dårlig tid. Flyet går ikke før litt over ni. Men jeg orker ikke å diskutere saken, jeg får bare finne meg i det. Må visst møte reiselederene før vi sjekker inn også. Jaja. ← Hva med flybussen da? Går ikke den rett forbi der du bor? Da slipper du i hvert fall å dra ned til byen først. Billigere er det vel også. :icon_smile: Jeg er veldig tilhenger av alt som er billig. Og jeg vil ha... hmmm... en stooor Toblerone! Nei forresten, det vil jeg ikke ha, da blir jeg bare tjukk og kvisete. Æsj. Har de gulrøtter på taxfree? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1217 Del Skrevet 26. september 2006 Helikopter Knurr, fortell... ← Kompis vant tur i helikopter over Oslo, også ville han ha med meg! Ikke stork! Ørn, sa jeg jo... . ← Storken kommer med de søte, små babyene. Ørnen kommer med de tøffe. Jeg vil også ha den!!!!!!!! ← Vær så god. Det er ufattelig mange som trenger å høre den, så vi løsningsbaserte damer må spre budskapet. Og jeg vil ha... hmmm... en stooor Toblerone! Nei forresten, det vil jeg ikke ha, da blir jeg bare tjukk og kvisete. Æsj. Har de gulrøtter på taxfree? ← Virvel, da. Vet du ikke at de Tobleronene man får på tax-free ikke inneholder sånne ting som gjør deg feit og kvisete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #1218 Del Skrevet 26. september 2006 Virvel, da. Vet du ikke at de Tobleronene man får på tax-free ikke inneholder sånne ting som gjør deg feit og kvisete? ← Det har jeg hørt og, er visstnok bevist gjennom forskning og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 26. september 2006 #1219 Del Skrevet 26. september 2006 Er det sant? Jeg tar to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1220 Del Skrevet 26. september 2006 Det har jeg hørt og, er visstnok bevist gjennom forskning og slikt ← Fullstendig korrekt. Det begynte med en beskjeden spørreundersøkelse, og til slutt ble tax-freesjokoladene tatt inn til kjemisk analyse og sammenlikning. Det viser seg at de ikke inneholder en eneste kalori, faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå