Knurr Skrevet 25. september 2006 Forfatter #1181 Del Skrevet 25. september 2006 Fant bildet første gang på et postkort i en souvernirsjappe i Paris. Syns det er helt nydelig. En eller annen gang i mitt liv vil jeg bli kysset sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 25. september 2006 #1182 Del Skrevet 25. september 2006 Han ble godt kjent for det bildet. Må det en franskmann til Knurr ? *logger av* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. september 2006 Forfatter #1183 Del Skrevet 25. september 2006 Nei han må i grunnen gjerne være britisk. Men man er da ikke fordomsfull - vil bare bli kyssa sånn jeg! *nynner på den sangen om Cecilia Lind; "nu vil jag bli kysst, sa Cecilia Lind..."* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #1184 Del Skrevet 25. september 2006 *nynner med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. september 2006 Forfatter #1185 Del Skrevet 25. september 2006 Fortsatt febersjuk. Nattbordet er fullt av brus, bananer, paracet, C-vitaminbomber og røyk. Men jeg får ikke i meg noenting... ikke har jeg penger eller ork til å gå til legen heller, så da er det godt å ha helsevesenfamilie. Hvis legen på jobben til mamma rekker å kikke på 25 pasienter i morgen, rekker han å høre at jeg trenger smalspektret antibiotika for en identifisert halsbetennelse. Jeg skal jo til Riga på torsdag... jeg rekker ikke å være sjuk nå. Også skal jeg egentlig møte en kompis i morgen som er hjemme på perm en gang i år - men om jeg klarer å dra noe sted i min tilstand? Neeeeeida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 25. september 2006 #1186 Del Skrevet 25. september 2006 Identifisert halsbetennelse kurreres med eller uten antibiotika, tar omtrent like lang tid. ( erfaring fra ungene ) God bedring Knurr. *henter ny klut, tørke lett over en varm panne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. september 2006 Forfatter #1187 Del Skrevet 25. september 2006 Sikker på det ikke er forkjølelse du mener? Kompis hadde samme betennelse for noen uker siden og ble bra etter to dager på antibiotika. Så jeg skal friste lukka. Feberen har pusha 40 i et døgn nå, så noe må jeg finne på. Og takk! Kjipt å bo alene når man er syk, da må man gjøre slikt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 25. september 2006 #1188 Del Skrevet 25. september 2006 Nei jeg tenker på hovne mandler. ( store m/hvite prikker ) 40 i feber det er høyt Knurr, da har du det fælt. Stakkar... *ring mamma og si du trenger pleie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. september 2006 #1189 Del Skrevet 25. september 2006 I sånne situasjoner er det kjipt å være aleneboer ja. Du får ta vare på deg selv som best du kan. Du kan jo ikke dra til Riga med feberhet panne (dvs. du kan, men det er forbasket ubehagelig). *krysser fingre for snarlig tilfriskning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. september 2006 Forfatter #1190 Del Skrevet 25. september 2006 Nei jeg tenker på hovne mandler. ( store m/hvite prikker ) 40 i feber det er høyt Knurr, da har du det fælt. Stakkar... *ring mamma og si du trenger pleie* ← Pappa kom med mat i sta Og jeg har ikke mandler, så jeg vet ikke helt? I sånne situasjoner er det kjipt å være aleneboer ja. Du får ta vare på deg selv som best du kan. Du kan jo ikke dra til Riga med feberhet panne (dvs. du kan, men det er forbasket ubehagelig). *krysser fingre for snarlig tilfriskning* ← Skal dra! Så frisk må jeg bli. Takk for omtanken dere to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. september 2006 #1191 Del Skrevet 25. september 2006 Skal dra! Så frisk må jeg bli. ← God plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 25. september 2006 #1192 Del Skrevet 25. september 2006 god bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 25. september 2006 #1193 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg har ikke hatt halsbetennelse, bare vanlig forkjølelse, så jeg skal ikke ha skylden for å ha smittet deg, i hvert fall. Men jeg har ligget ganske rett ut hele helgen jeg også, så jeg har all mulig medfølelse med deg. Men vet du hva, nå får jeg kanskje en navnesøsterkollega snart. Hun er vel minst like gammel som du og jeg tilsammen, men det kan vel hende at hun er tredjemann likevel? *krysser fingrene for at hun er brunette* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2006 #1194 Del Skrevet 25. september 2006 på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1195 Del Skrevet 26. september 2006 Og når natten kommer er man selvsagt frisk, bare litt tett i nesa. Det skal ikke være lett, nei. Håper feberen ikke har tenkt seg tilbake igjen nå, det hadde vært kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. september 2006 #1196 Del Skrevet 26. september 2006 Fortsatt feberfri Knurr ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1197 Del Skrevet 26. september 2006 Nei. Ser på Gilmore Girls og får snart besøk av mamma, så da blir det orden i sakene. Mammaen min kan fikse alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. september 2006 #1198 Del Skrevet 26. september 2006 Heia Mamma . (Mammaer som fikser alt er bra saker....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1199 Del Skrevet 26. september 2006 Heia Mamma . (Mammaer som fikser alt er bra saker....) ← Jeg vet! Alt blir bra når mamma ordner opp. Sånn sykepleiermamma skal jeg også bli en gang. Hun lurte dog fryktelig på hva badader var for noe. Nabofascinasjonen forsvant veldig brått og plutselig. Det er helt sprøtt, når jeg er syk så er jeg så opptatt av å være syk at jeg slutter å tenke, og da innser alltid følelsene et eller annet. Veldig, veldig merkelig. Også er jeg dritt lei av mennesker som lager problemer ut av alt. Hvis noen kommer til meg og spør hva de skal gjøre med et bestemt problem, for så å avvise, gjerne på pirkegrunnlag, alle løsningene jeg foreslår, hva skal de med å spørre da? Hvis alt er umulig allikevel? Helvetes kvinnfolk. Ja, jeg beklager, men å "prate om tingene" hjelper i nøyaktig den tiden det tar å prate om dem. Noen ganger trenger man å være litt løsningsorientert og ta i litt for å ordne opp i problemene heller enn å slites med dem. Noen ting kan ikke ordnes opp i, noen ting er ubehagelige å ordne opp i, noen ting tar det tid å ordne opp i. Men faen heller, ikke kom til meg og gnål når du egentlig vet hva som skal til for å fjerne gnålegrunnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. september 2006 #1200 Del Skrevet 26. september 2006 Men faen heller, ikke kom til meg og gnål når du egentlig vet hva som skal til for å fjerne gnålegrunnen! ← Kan jeg adoptere den setningen for bruk i påkommende tilfelle, eller har du copyright på den? (Jeg har en og annen kandidat som godt kunne fått den servert.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå