Knurr Skrevet 22. september 2006 Forfatter #1161 Del Skrevet 22. september 2006 Sant. Hmm. Da blir det litt kinkig. Jeg må få sovet før jeg skal på vakt igjen, noe annet funker rett og slett ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. september 2006 #1162 Del Skrevet 23. september 2006 Man blir filosofisk på natta. Da kommer det sånne rare spørsmål som dette jeg har grublet på i natt. Finnes det flere typer kjærlighet? Eller finnes det bare en eneste en, men mange forskjellige måter å elske på? Finnes det en måte for hver person, eller finnes det en måte for hvert forhold mellom mennesker? Kan man påvirke den selv i noen grad, eller er det en spontan oppstandelse av kjemiske forbindelser i hjernen som fører til en bestemt kjærlighetsfølelse? Forandrer den seg etterhvert? Jeg føler meg ganske priviligert som elsker mange nok til å kunne gruble over det, i grunn. ← Det finnes mange typer kjærlighet. Du har den der dype inngående kjærligheten som bare er "rett", fordi den gjør daagene litt mer fullkomne. Så har du den plutselige og dramatiske som gjerne ikke eier fornuft. Men er sabla god alikevel. Du har umulig kjærlighet, den kan godt inneholde en person som elsker og en som ikke gjør. Denne siste varianten kan godt inneholde en som tror h*n ikke elsker. Kjærlighet er uansett en utrolig rar ting. Livsfarlig er den også. Jeg tror det er fult mulig å dø av kjærlighetssorg. Og da er det egentlig skummelt å tenke på alle de sukkersøte sangene popindustrien spyr ut om både lykkelig og miserabel kjærlighet. Jeg siterer Nick Hornby; hva kom først? Hjertesorgen eller popmusikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 23. september 2006 Forfatter #1163 Del Skrevet 23. september 2006 Det finnes mange typer kjærlighet. ← Men er det den samme følelsen i flere versjoner, eller er det et paraplybegrep for mange forskjellige? I går ble kjærlighet diskutert, i natt har diskusjonstemaet vært lidenskap. I fem timer varte den diskusjonen på MSN. Uten å komme til noen konklusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 23. september 2006 Forfatter #1164 Del Skrevet 23. september 2006 Straks nattevakt igjen. Orker ikke å drasse på laptopen i natt. Blir smågal av å jobbe og sove, jobbe og sove og ikke ha noe liv, men vet dere hva!?! Jeg drar til Riga på torsdag, så da går alt bra! Come what may, it will soon be over. Skal til og med være sosial hele uka. Whoopidoo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. september 2006 #1165 Del Skrevet 23. september 2006 Ha god vakt Knurr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. september 2006 Forfatter #1166 Del Skrevet 24. september 2006 Må visst slutte å ønske meg ting, jeg. Ville så gjerne slippe flere nattevakter, og nå sitter jeg her med 39 i feber og en hals som ikke vil svelge uten å påføre meg store smerter. Sånt er gøy når man ikke kan gå fra jobb og har et halvt dusin pasienter som kappes om å skjelle ut/fornærme/stikke av fra/slå deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. september 2006 #1167 Del Skrevet 24. september 2006 Fy så slemme pasienter du har. At de stikker av fra deg når du har sår hals og feber er nå så (de vil vel ikke bli smittet), men man slår da virkelig ikke pleieren sin. Det er direkte uforskammet! God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2006 #1168 Del Skrevet 24. september 2006 Riga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. september 2006 Forfatter #1169 Del Skrevet 24. september 2006 Febeeeeeeeeeeeeeeer. Håper 800mg Alindrin ordner denne biffen. Middagsbiffen ordna naboen, det var hvalbiff. Veldig uetisk, men også veldig godt. Prøvde å se på film men når konsentrasjonen går med til å holde øya oppe, dyna mest mulig rundt seg og pusten i gang, så er ikke DaVinci-koden helt greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. september 2006 #1170 Del Skrevet 24. september 2006 God bedring Knurr. *tørke panna med fuktig klut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. september 2006 Forfatter #1171 Del Skrevet 24. september 2006 Takk Tyr! Der satte pillene inn. Og da får jeg jo ikke sove, selvsagt. Feberen er mye lavere og kroppen er fryktelig slapp men ihvertfall ikke vond lenger. Burde strengt tatt sove og bli frisk og alt det der. Skal ingenting før i morgen kveld, deretter to avtaler på tirsdag og to på onsdag. Og så er det Rigatid. Så da håper jeg at dette går fort over. Dårlig 90-tallsfilm på TV-Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 24. september 2006 #1172 Del Skrevet 24. september 2006 God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. september 2006 #1173 Del Skrevet 24. september 2006 Noen konkrete planer for Rigaoppholdet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. september 2006 Forfatter #1174 Del Skrevet 24. september 2006 Opera, konsert, kultur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. september 2006 #1175 Del Skrevet 24. september 2006 Synd at du ikke liker Mozart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. september 2006 Forfatter #1176 Del Skrevet 24. september 2006 Den står ikke på programmet Skal se Svanesjøen, dog. Også en Wagneropera, Macbeth tror jeg det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. september 2006 #1177 Del Skrevet 24. september 2006 Den står ikke på programmet Skal se Svanesjøen, dog. Også en Wagneropera, Macbeth tror jeg det er. ← Er ikke sikker jeg, men de ser da ut til at Svanesjøen er på onsdag. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. september 2006 Forfatter #1178 Del Skrevet 24. september 2006 Veeeeeeldig merkelig. Hmm. Vi får se hva som skjer - dette kan jo bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. september 2006 Forfatter #1179 Del Skrevet 24. september 2006 Dette er forresten min definisjon på lidenskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 25. september 2006 #1180 Del Skrevet 25. september 2006 En smask på gata. Tror jeg har en billedbok av den godeste Robert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå