Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo. Koffein til meg og Alopam til pasientene. :sjarmor:

Går så bra så. Har til og med funnet middag til i morgen. Reinsdyrskav, hvis jeg finner. Har en stor diger Ica rett ved meg så det burde gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ingen romantisk middag av First Price-nudler, gitt! Jeg skylder et måltid, ser du. For min del blir jo det frokost, men det er middag for han. Må bevise at jeg faktisk kan lage mat jeg også, selv om jeg er for lat til å gjøre det til vanlig.

Det står "1 stk einerbær" i oppskriften :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står "1 stk einerbær" i oppskriften  :klø:

Det finner du i krydderhylla i butikken. No Prob. Lykke till - finnbiff er GODT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå du - godt det er flere enn meg som er våkne på natta! Også du som har bursdag og alt! Grattis! :klappe:

Endret av Knurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir filosofisk på natta. Da kommer det sånne rare spørsmål som dette jeg har grublet på i natt. Finnes det flere typer kjærlighet? Eller finnes det bare en eneste en, men mange forskjellige måter å elske på? Finnes det en måte for hver person, eller finnes det en måte for hvert forhold mellom mennesker? Kan man påvirke den selv i noen grad, eller er det en spontan oppstandelse av kjemiske forbindelser i hjernen som fører til en bestemt kjærlighetsfølelse? Forandrer den seg etterhvert?

Jeg føler meg ganske priviligert som elsker mange nok til å kunne gruble over det, i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ingen romantisk middag av First Price-nudler, gitt! Jeg skylder et måltid, ser du. For min del blir jo det frokost, men det er middag for han. Må bevise at jeg faktisk kan lage mat jeg også, selv om jeg er for lat til å gjøre det til vanlig.

Det står "1 stk einerbær" i oppskriften  :klø:

En er litt lite, jeg bruker 4-5 stk. Knus de i småbiter, det gir mest smak.

Ha god ris til og litt vin i glasset. ( event. bytt ris med nuddler )

Ha en fortreffelig romantisk aften. ;)

*masasje til dessert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir filosofisk på natta. Da kommer det sånne rare spørsmål som dette jeg har grublet på i natt. Finnes det flere typer kjærlighet? Eller finnes det bare en eneste en, men mange forskjellige måter å elske på? Finnes det en måte for hver person, eller finnes det en måte for hvert forhold mellom mennesker? Kan man påvirke den selv i noen grad, eller er det en spontan oppstandelse av kjemiske forbindelser i hjernen som fører til en bestemt kjærlighetsfølelse? Forandrer den seg etterhvert?

Jeg føler meg ganske priviligert som elsker mange nok til å kunne gruble over det, i grunn.

Vel, jeg heller vel litt mot det at det finnes ulike typer kjærlighet for ulike typer forhold. Kan vel dele det veldig grovt i familie, venner og kjæreste. Men så er det alltids noen personer som ikke helt passer inn noe sted, som er så spesielle at de liksom krever sin helt egen type kjærlighet.

Nei, i helvete, jeg klarer ikke å gruble i dag. Jeg går og legger meg igjen, jeg. Sorry. :ler: Vi får ha det til gode. Kjøp jordbær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

If love makes blind, what's the use of expensive lingerie?

Dagen har nettopp begynt, med god middag og.. ja. Dessert. Nå skal jeg på jobb, og se om jeg ikke kanskje er litt mindre filosofisk i natt. Er ikke helt sikker på hvor det kjærlighetsgreiene kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Det ble ikke tid til dusj etter desserten. Eller tannpuss etter ølslurken. Føler meg som kroneksemplet på type ansatt helsevesenet ikke vil ha akkurat nå.

Herlig dessert, dog. Inspirasjon til skriblerier i natt antakeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med! I morgen? Jeg går av vakt åtte, men hvis jeg står opp litt tidlig... si vi kan dra på loppis i totida? Det pleier jo å være åpent til fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! I morgen? Jeg går av vakt åtte, men hvis jeg står opp litt tidlig... si vi kan dra på loppis i totida? Det pleier jo å være åpent til fire.

Burde dra utenfor byen... Alt det fine blir tatt så fort i Oslo, Asker og Bærum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...