Knurr Skrevet 19. september 2006 Forfatter #1121 Del Skrevet 19. september 2006 Puh. Hard dag. Eller, ikke egentlig. Forelesningen var ikke der, så da ble det å gå seg bort i kjelleren på UB - mitt nye paradis, selv om Sylvia Plath atter en gang fikk meg til å grine - og å drikke kaffe og bedrive feministpjatt. Veldig, veldig gøy. Deretter kurset, som gjorde vondt langt inni sjela og fikk meg til å grine igjen, men ellers var veldig interessant. Og så jobb, som jeg trodde skulle bli jævlig men som med litt hodebruk ble veldig bra. Hah. Jeg har vært flink. (<-- ignorer dette om dere vil, jeg bedriver heftig selvskryt for tida) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 19. september 2006 #1122 Del Skrevet 19. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #1123 Del Skrevet 20. september 2006 Selvskryt er , so you go!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. september 2006 Forfatter #1124 Del Skrevet 20. september 2006 til dere begge to, jenter! Gav meg selv en sove-lenge-dag i dag, selv om det egentlig er en del forelesninger jeg kunne gått på. Nesten så jeg har litt dårlig samvittighet, og det er fryktelig uvant - jeg pleier jo å ha minst en dag i uka hvor jeg bare sitter i senga! Men nå skal det slappes av og vaskes klær, tallerkener og gulv. Benken og sofaen har gjemt seg under berg av, i det minste sorterte, klær og kjøkkenting. Jeg vil ha mer skap-plass... eventuelt mindre klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. september 2006 #1125 Del Skrevet 20. september 2006 Man vil aldri ha mindre klær, Knurr. Men mer skapplass er vel kanskje ikke så lett å få til når du i bunn og grunn bor i selve skapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. september 2006 Forfatter #1126 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg bor da ikke i noe skap, jeg er fullstendig ute av skapet på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. september 2006 Forfatter #1127 Del Skrevet 20. september 2006 Dro med pappa på studentkafe jeg. Han ble helt i fyr og flamme over å være tilbake på universitetet, og begynte å legge ut om hvordan han vaset rundt der i noen år før han fant ut at han trengte å bli noe, og begynte på sykepleien. Høres ut som en kjent historie - han hadde til og med noen av de samme foreleserene som jeg har støtt på! Koselig var det uansett. Dette har vært skikkelig husmordag. Vaska klær og gulv, rydda, sortert klesskap, laget mat til naboen (som gubbesubstitutt da veit du) og sydd i mistede knapper og revne sømmer på klær. Snart skal jeg brette de rene klærne og ta oppvasken. Nesten så jeg har lyst til å stryke skjorter også. Og så skal jeg se på TV, hvis jeg ikke orker resten av boka mi... Veien til Karlsvogna har fått meg til å grine før i dag, så jeg vet ikke om jeg tør. Skrevet av en mann som mista kona si til brystkreft. Den er så full av fortvilelse og kjærlighet at det er helt grusomt. Selvsagt relevant, men jeg får vondt langt inni sjela. Tryna har jeg gjort i dag også. Skulle rydde bort noen greier i overskapet, og liten som jeg er trengte jeg krakk. Krakken hadde identitetskrise, og bestemte seg plutselig for å bli tripod, så jeg gikk rett i bakken. Spiker og glasskår fløy og jeg fikk mer sjokk enn faktisk skade. Må fortsatt bruke venstrehånda på lighteren dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. september 2006 Forfatter #1128 Del Skrevet 20. september 2006 Tassen er død. Verdens skjønneste rotte var hun. Faen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 20. september 2006 #1129 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) *hvorfor være stor når man kan stå på en krakk ? * Endret 20. september 2006 av Tyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. september 2006 Forfatter #1130 Del Skrevet 20. september 2006 Bedre å være liten og søt enn stor og stygg. Men det forutsetter en solid krakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. september 2006 Forfatter #1131 Del Skrevet 21. september 2006 Fortsatt vondt i kroppen etter tryninga. Også har jeg fire føflekker som plutselig har blitt rød og betente. Også har jeg sovet for lenge. Og røyka for mye. Vondt i hodet og trøtt og alt. Meeeen... ja. Jeg skal på nattevakt og forelesning og fakkeltog, så det er ingen bønn. Ække så ille da. Litt kjei, bare. In dire need of some TLC and a large GT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 21. september 2006 #1132 Del Skrevet 21. september 2006 Fortsatt vondt i kroppen etter tryninga. Også har jeg fire føflekker som plutselig har blitt rød og betente. Også har jeg sovet for lenge. Og røyka for mye. Vondt i hodet og trøtt og alt. Meeeen... ja. Jeg skal på nattevakt og forelesning og fakkeltog, så det er ingen bønn. Ække så ille da. Litt kjei, bare. In dire need of some TLC and a large GT. ← :klø: Tørst Knurr ? *røyker du enda ?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. september 2006 Forfatter #1133 Del Skrevet 21. september 2006 Nei, men det passa så bra inn i setningen! Og man røyker. Man er bare litt mer selektiv på tid, sted og selskap til røyken. I går fikk jeg hele tre kjærlighetserklæringer. Det var litt vel mye på en gang. En var fra bestis, og teller dermed ikke ettersom han er homo. Den andre var foreldet, og dermed bare søt. Den tredje derimot var litt forstyrrende. Og ingen av dem kom fra rette plassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. september 2006 Forfatter #1134 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg kjeder meg. Skal på forelesning snart men har mista piffen i dag. Kanskje jeg skal la være. Men det er Kant som står på programmet, så... Jeg burde. Så kan jeg dra hjem og sove etterpå, siden Virvel er teit og syk og ikke an være med på fakkeltoggreia. Koffeinoverdose og ingen energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2006 #1135 Del Skrevet 21. september 2006 Stakkars Tassen og Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. september 2006 #1136 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg kjeder meg. Skal på forelesning snart men har mista piffen i dag. Kanskje jeg skal la være. Men det er Kant som står på programmet, så... Jeg burde. Så kan jeg dra hjem og sove etterpå, siden Virvel er teit og syk og ikke an være med på fakkeltoggreia. ← Udskyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. september 2006 Forfatter #1137 Del Skrevet 21. september 2006 Forelesning funka ikke i det hele tatt, men jeg skal se om jeg blir bedre av litt søvn. Føles som om hver celle i kroppen min plutselig har oppdaget tyngdekraften og vil så langt ned som mulig. Lurer på hvor det ble av gårdsdagens optimisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 21. september 2006 #1138 Del Skrevet 21. september 2006 Hva om du rett og slett er på vei til å bli syk ? *eller -pelsmangel- * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. september 2006 #1139 Del Skrevet 21. september 2006 Bare innom og trøster. Hmmm, kanskje det er kaffeabstinens? :klø: Prøve en liten kopp kaffe kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. september 2006 Forfatter #1140 Del Skrevet 21. september 2006 Bedre nu. Søvnunderskudd, for mye kaffe, forskrudd væskebalanse og lavt blodtrykk. Det ordnet seg! Takk skal dere ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå