Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jadajada, den begynte bare å installere oppdateringer, og da blir jeg logget av vettu. Slapp av, pust dypt, ta et godt tak i noe som er skrudd fast og tell baklengs fra hundre. Virvel kommer straks tilbake! :troest:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk mannen i annen. Jeg trenger dine vise ord i dag.

Skrevet

Multitasking - en kvinnelig egenskap jeg elsker.

Har du MSN, Tyr?

Skrevet

Woho, nå vet jeg hva Tyr heter på ånkli :sjarmor:

Snart kommer Virvel og skal drikke vin med meg. Og forhåpentligvis spise ost og kjeks hvis hun greie å forsere regnet. Har bretta klær og kosta, trenger å bære et par ting ned i kjelleren og legge på sengetøy til berta. Men jeg har så vondt i ryggen nå, det burde ikke vært lov. Må slutte å løfte på folk som veier mer enn dobbelt så mye som meg. Puh. Muskelkvinnen Knurr.

Hører på Frank Sinatra og får mer og mer lyst til å gå på dansekurs... håper naboen er med på de datoene jeg har satt opp. Det er nesten så det rykker litt i føttene etter rytmen. Har lett så lenge etter noen å lære å danse med nå at det har å gå i orden. Ellers må jeg tvinge bestefar :ler:

Skrevet
Snart kommer Virvel og skal drikke vin med meg.

Hm, nå gir du meg skumle ideer. Tanken på et glass rødvin ligger i bakhodet.

Skrevet
Hm, nå gir du meg skumle ideer. Tanken på et glass rødvin ligger i bakhodet.

Bare kom, du! ;) Et glass er lov, vettu. Det er jo lørdag, jo!

Skrevet
Bare kom, du! ;) Et glass er lov, vettu. Det er jo lørdag, jo!

Tror glasset får ligge i kjøleskapet til neste lørdag, gitt. Var ute i forbindelse med jobb før i uka og tok et glass til maten da. Det får være ukens kvote....

Skrevet

Haha, jeg ble nesten like våt på hjemveien som i natt! (Det høres forferdelig feil ut, men du skjønner hva jeg mener.) Paraplyen var ubrukelig, det regnet jo sidelengs, og til og med opp og under genseren min bak. Takk for en strålende helg vennen!

Skrevet

En fuktig helg, og verre ble det! Fjerde vinflaska gikk i dag. Skal la være å beskrive helgen, men den involverte uniformer som muligens må sys litt i nå.

Takk for i går, Virvel, det var strålende!!! Må gjentas så snart Bleak House ankommer.

Skrevet

Tenkte over saken. Jeg tror, med forbehold om fjellturene, at dette er den beste helga jeg har hatt på veldig lenge. :-D

Skrevet
Jasså, fikk du mer besøk etter at jeg hadde gått? :sjarmor:

Ja. Og i dag. For en gangs skyld mottok jeg massasje i tillegg til å gi.

Gjest LilSweetie
Skrevet
En fuktig helg, og verre ble det! Fjerde vinflaska gikk i dag. Skal la være å beskrive helgen, men den involverte uniformer som muligens må sys litt i nå.

Takk for i går, Virvel, det var strålende!!! Må gjentas så snart Bleak House ankommer.

Høres spennende ut! :sjarmor:

Bleak house var forøvrig en fantastisk serie. Bra jeg ble minnet på den nå, må kjøpe den i England (slikt er vel billigere der?)

Skrevet

Samlepost!

LilSwwetie - skal vedde på at du får den billigere i England, ja. Kanskje jeg kan få tak i en bedriten bootleg i Riga?

Da var arbeids uken i gang, og jeg gruer meg ikke i det hele tatt. Jeg tror nesten det blir bra. Selv om jeg er veldig trøtt. Og fryktelig støl.

The Crocodile Hunter kommer til å bli dypt savnet her i gården, minnekveld må nesten arrangeres.

Swingkurset er offisielt bestilt nå, og jeg tar det som en veldig god unnskyldning til å kjøpe meg nye klær. Sko og skjørt i hvertfall. Sant det teller? Har funnet et par sko jeg vil ha, dyre og fine selvsagt, men de har ikke min størrelse noen plass :grine:

Mm. Jah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...