Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du! Da skal to deilige navnesøstre drikke fjortisvin og bade nakne, nei dra på byen! :ler:

Skrevet

Oslo Havnebasseng frister ikke. Selv om jeg kom over et tydelig overopphetet par i fontenen i Hydroparken i helga.

Nå skal jeg på jobb, gitt. Men i dag tror jeg at jeg skal ta neste bane, så jeg nesten kommer for seint. Er drittlei av at folk har skifta og er klare til å gå hvis jeg kommer ti på ti, også går de før jeg i det hele tatt har begynt.

Skrevet

Å faen. Jeg har fullstendig glemt å sove. Merket nå at jeg egentlig er veldig trøtt. Jeg må være tidenes mest vimsete menneske. Røyka har jeg gjort i dag også... var seks røyk fra mandag morgen til i dag morges, men nå har jeg snart gjort kål på en tipakning. Får skylde på vinen og heller kjøpe Battery på vei til jobb... eller noe. Orker ikke å forte meg, selv om jeg vel kommer litt sent nå.

Skrevet
Og jeg har nettopp skjelt ut mamma for at hun har skapt meg så vanvittig tiltrekkende, ja rett og slett plagsomt uimotståelig.

Moi???? :overrasket:

Du har da ikke skjelt meg ut, kjære barn - så det må ha vært din litt mer -eh- fysiologiske mams.

Skrevet
God vakt Knurr.  ;)

One down, one to go. Takk!

Du har da ikke skjelt meg ut, kjære barn - så det må ha vært din litt mer -eh- fysiologiske mams.

Det var nok det, ja. Jeg vet at virus sprer seg over nett, men at genmateriale gjorde det samme var nytt for meg!

:legger til på mine innlegg:

Woho, jeg har en snikleser! Hvem er du?

Skrevet

Det var nok det, ja. Jeg vet at virus sprer seg over nett, men at genmateriale gjorde det samme var nytt for meg!

:grine: Jeg er ikke noe virus!!!!!

Skrevet

Natten var veldig rolig, bortsett fra de rekordmange ville historier fra halvdemente mennesker som, som vanlig, var litt forvirrede i høstmørket. Høst om villsvin som spiser ved bord? Voldtekt av 90-åringer? Tyveri av brukte bleier? Jeg har ledd godt, i hvertfall.

Og tenkt veldig mye. På veldig mye forskjellig. Det er jo som kjent sjelden sunt, og man kan komme til å måtte gjøre store forandringer i livet sitt. Nattens tanker gav meg akutt lyst på blanke ark med fargestifter og furusus og slikt, men ettersom det sjelden deles ut sånn uten videre må jeg forsøke å gjøre noe selv. Hvilket kan bli vanskelig. Ringer hodekrymperen min jeg tror jeg, så kan hun blåse bort tankene istedet for at de skal få tvinge meg til å forandre kurs.

Skrevet
:grine: Jeg er ikke noe virus!!!!!

Jamen mamm da, det var jo det jeg mente! Du er IKKE virus, derfor kan du IKKE ha hatt noe med skapelsen av meg, rent fysisk, å gjøre! :klem:

Skrevet

Tanker fra natten kan være fine de Knurr. Men du må ta de

frem i dagslyset. Sprekker de ikke, kan en tenke litt mer på de.;)

Skrevet
Jamen mamm da, det var jo det jeg mente! Du er IKKE virus, derfor kan du IKKE ha hatt noe med skapelsen av meg, rent fysisk, å gjøre!  :klem:

*lettet* That makes sense.....-trur eg. :klø:

Skrevet

Det var egentlig fryktelig smart sagt, Tyr. Ingen av dem sprakk, selv om jeg kanskje rødmet litt da jeg fikk se dem skikkelig. Men jeg skal la være å legge dem ut her, det blir litt vel nært. Skal ringe mamma i stedet :sjarmor: (nei, beklager Cata - du skal få slippe både føding og hobbypsykologvirksomhet)

Skrevet
(nei, beklager Cata - du skal få slippe både føding og hobbypsykologvirksomhet)

Er ikke så verst hobbypsykolog så i så måte kunne jeg kanskje gjort nytten, men siden mangel på telefonnummer antakelig legger noen kjelker i veien for den slags virksomhet, så er det nok best at du ringer den fysiologiske u-KG'ske mammen. :ler:

Skrevet
Jaha, hva med PAPPA ??????

*vifte litt med flagget*

Er det likestilling du savner, eller har du plutselig blitt veldig glad i Cata? Tar gjerne en KG-forelder til jeg!

Er ikke så verst hobbypsykolog så i så måte kunne jeg kanskje gjort nytten, men siden mangel på telefonnummer antakelig legger noen kjelker i veien for den slags virksomhet, så er det nok best at du ringer den fysiologiske u-KG'ske mammen. :ler:

Det pleier å være veldig vanskelig å ringe noen uten nummeret. Kanskje det går hvis jeg roper navnet ditt til displayet? Det skal tross alt være en stemmefunksjon på den ene telefonen min...

Skrevet

Det var vel i likestilling jeg hadde i tankene. ;)

*rop en gang til*

Skrevet (endret)

Pappa er på jobb. Mamma, som var i hagen da jeg ringte, var litt enklere å få fatt på.

Endret av Knurr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...