Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #641 Del Skrevet 24. juli 2006 Jaså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 24. juli 2006 #642 Del Skrevet 24. juli 2006 Jaaa....?? Fortell meir!! Når du har sagt A, så må du seie B. Dirty details, please! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #643 Del Skrevet 24. juli 2006 Nei, altså... det var velkalkulert god middag, dårlig film og fin leilighet. Hadde det ikke vært for at vi begge to hadde ting som sto i veien for sex på nevnte tidspunkt så hadde minst en av oss blitt voldtatt. På veldig mange forskjellige steder i leiligheten. Og nå gleder jeg meg plutselig veldig til onsdag - ingen av oss jobber før langt utpå torsdagen, og undertegnede blir henta på jobb onsdag kveld. Da er alt i orden. Merker at jeg har høye forventninger nå. Det som ble gjennomført i går var nydelig. Resten bør være like bra. Også vil han være med på fjellet. Også er han deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #644 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg er misunnelig på hybellivet ditt, Knurr. Du går på fjellet og dater bra mannfolk. Jeg jobber, og det er det. Hva er hemmeligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #645 Del Skrevet 24. juli 2006 litt for at Knurr har funnet seg en bra kar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #646 Del Skrevet 24. juli 2006 Fant en ny bra kar i dag. Hmm. Tror hemmeligheten ligger i å ikke ønske seg det, og å glemme alt som heter moral og norm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 24. juli 2006 #647 Del Skrevet 24. juli 2006 Ahhhh!! Så digg Gledar meg til torsdag og dei virkelige dirtye detaljane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. juli 2006 #648 Del Skrevet 24. juli 2006 Du har det fint nå Knurr, eller er det valgets kval ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #649 Del Skrevet 24. juli 2006 Den ene er gammel og en andre ny Den gamle er en veldig ålreit ung mann som er vanvittig god i senga, samtidig som at vi aldri kunne finne på å få følelser for hverandre. Den nye... er noe helt annet. Jeg vet ikke hvor interessert jeg er egentlig. Spesielt etter i dag. *krøller tærne og gliser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #650 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå sitter jeg og tenker på hvor lite lyst jeg har til å møte Thorn-fyren på onsdag. Jeg tror ikke jeg orker den dagen... mye jobb og sånt. Er det lov til å si at jeg må jobbe dobbelt eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #651 Del Skrevet 25. juli 2006 PLANEN 1. Ha det gøy i sommer - prøve å få dratt på fjellet 2. Ha det gøy i høst - jobbe masse og prøve å få spart penger og dratt til London en tur. Må planlegges. Riga er i boks allerede. 3. Dra til Køben og bli supersykepleier 4. Dra og hjelpe folk der de faktisk trenger det, med den nydelige logikken jeg fant i går: Å dra til et krigsrammet område er farlig, men når jeg kommer hjem har jeg enten råd til en leilighet, eller så trenger jeg den ikke. 5. Bli lykkelig (helst med en rik mann ettersom sykepleien aldri kommer til å bli spesielt innbringende). 6. Vente på at kompis E som fikk jobb av kunstneren skal bli mangemillionær og forære meg noen millioner for å ha introdusert dem. Jada. Jeg liker langsiktige planer. Det gjør at jeg ikke trenge på tenke på at huset må ryddes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #652 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg synes kanskje du skal supplere planen med å pule såpass ofte at du ikke blir så forbanna støl hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #653 Del Skrevet 25. juli 2006 Høres ut som en god ide. Puling og fjellturer skal det bli mer av sånn at jeg ikke blir like støl hver gang. Men siden jeg er en opptatt dame, må jeg finne en ordning som gjør det mulig å kombinere de to. Det burde la seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #654 Del Skrevet 25. juli 2006 Høres ut som en god ide. Puling og fjellturer skal det bli mer av sånn at jeg ikke blir like støl hver gang. Men siden jeg er en opptatt dame, må jeg finne en ordning som gjør det mulig å kombinere de to. Det burde la seg gjøre. ← Herregud, det har til og med JEG klart - og jeg er mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #655 Del Skrevet 25. juli 2006 Du har kanskje prøvd et par år lenger enn meg? Jeg begynte forrige uke med prosessen å finne et menneske jeg kan gå i fjellet med. En som er i god nok form til å komme seg ut av sofaen, men ikke i så god form at han løper fra meg. En som er så glad i fjell at han ikke har noe imot "meningsløs" trasking, og som jeg er så glad i at jeg kunne tenke meg å ha han med. Gårsdagens fyr er en god kandidat, egentlig. Selv om han er litt for sprek. Men han kan ikke når jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #656 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) han kan ikke når jeg kan. ← Nå ble jeg plutselig litt usikker på om du snakket om puling eller fjelltur. Uansett er det forresten praktisk å kunne samtidig, så jeg trekker nesten hele dette innlegget tilbake. Endret 25. juli 2006 av Kvinneguden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #657 Del Skrevet 25. juli 2006 Du har et poeng. Skal uansett jobbe litt mer med saken. Sjefen har bølla voldsomt med vaktene mine, og så dratt på ferie... jeg har fått beskjed om en uke med vakter, og en uke uten - hun har satt opp omvendt på lista, og jeg har planlagt ting den uka jeg trodde jeg hadde fri. Hun kommer heldigvis tilbake på mandag, ellers måtte jeg ha snakka med den ubrukelige assisterende. Er fortsatt støl, og vil ringe Thorn-fyren og avlyse morgendagen. Kommer ikke til å være bra selskap. *handler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #658 Del Skrevet 25. juli 2006 *samhandler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #659 Del Skrevet 25. juli 2006 Deter avlyst. Nå skal jeg bare spise nudler, og så skal jeg dra og møte Virvel. Hvis jeg tør å gå utendørs i cityshorts da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 25. juli 2006 #660 Del Skrevet 25. juli 2006 Ikke lenger date to på en gang? Har du begynt med normer og moral igjen? Kjedelige greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå