Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Nei, ikke er den gammel og ikke tar den knapper. Sistnevnte ville forresten være et mysterium av de helt store siden jeg som oftest bruker T-skjorter eller gensere.

Hmmmm :klø: ?

Ah, nå skjønner jeg....:idesmil:....sokkeogknappespisemonsteret har sultet i hjel pga. manglende knapper - og nå om sommeren går jeg så mye barbeint at det er ingen sokker å spise heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der har vi svaret! Og hvis du bruker et vaskemiddel som ikke har ekstravitaminer... tsk tsk. Seier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk jeg ordna den nye-gamle avataren også gitt. Prøvde fire forkskjellige fancy schmancy picture editing programmer, før jeg lasta ned gode gamle Microsoft Paint. Der funka det som en drøm.

Knurrrrrrrr.

Eller den andre... klarer ikke å bestemme meg nå.

Endret av Knurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Hvem sa man ikke blir rik av å jobbe i helsevesenet?! Jeg har fått 26 000 i lønn i dag!! Ikke at jeg har noen som helst forhåpninger om at det kommer til å fortsette med sånne beløp, men akkurat NÅ nyter jeg i hvert fall å være en kvinne med feit bankkonto. Vel, poenget var: Jeg krever å få spandere kaffe på deg en dag i nærmeste fremtid. Hvis du fortsatt driver med sånt, da. (Kunne jo hende du var begynt å bli sunn på dine eldre dager.) :erter: Husker jeg ikke helt feil skylder jeg deg faktisk en kaffe eller to også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være nysgjerrig (tomt pisspreik), men når var det tid for ytterligere kundeoppfølging..?

Egentlig i dag, men ettersom jeg er syk, svak og dårlig bak tror jeg neppe det er kundeservice jeg trenger. Heller Imodium og kjærlig pleie, hvilket ikke passer seg som annen date. Så... jeg vet ikke. Tror egentlig at jeg må bytte kundekontakt hvis jeg skal få noe ut av det.

Hvem sa man ikke blir rik av å jobbe i helsevesenet?! Jeg har fått 26 000 i lønn i dag!! Ikke at jeg har noen som helst forhåpninger om at det kommer til å fortsette med sånne beløp, men akkurat NÅ nyter jeg i hvert fall å være en kvinne med feit bankkonto. Vel, poenget var: Jeg krever å få spandere kaffe på deg en dag i nærmeste fremtid. Hvis du fortsatt driver med sånt, da. (Kunne jo hende du var begynt å bli sunn på dine eldre dager.) :erter: Husker jeg ikke helt feil skylder jeg deg faktisk en kaffe eller to også...

Jeg fikk 35 000 forrige måned! Følte meg så utrolig rik, du aner ikke. Var skattepenger også, selvsagt, men allikevel. Og... sunn? Hva er det? Jeg tror jeg personlig sponser et par tusen kaffebønder i året. Kaffe vil jeg gjerne ha! Men... planen for den neste uken er: være syk - dra til mamma - dra på fjellet. Kommer hjem neste torsdag, men jeg skal jobbe hele helgen... så det må bli uka etter det. Er litt vel bissi om dagen. Og - med mye penger burde vi dra på shopping, ikke kafetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg egentlig kom innom for å skrive var at jeg er syk. Har feber og greier. Det er skikkelig teit. Også er jeg snart tom for røyk. Har sjokolade, men det er så lite nikotin i Firkløver... Huff og huff.

Skal legge meg på sofaen og synes synd på meg selv nå. Ja, for jeg har faktisk sofa. Den står riktignok mindre enn en meter fra senga mi, men den er der. Og sengetøyet er svett og krøllete, så jeg må bytte det, og det gidder jeg ikke. Sofa, her kommer jeg.

Skal se på Ti dager - Ti år yngre på TVNorge nå. Funker sånt når man er 20? Hvis jeg får slepet bort hofter og pupper, og fjernet livmor så mensen utgår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt til å slanke meg. Tenker jeg får en knallstart med fjellturen neste uike, så derfor spiser jeg masse sjokolade nå for å hamstre litt. Dessuten teller det ikke når man er syk (og kanskje premenstruell).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Rigaturen helt i boks. Guidet tur som koster veldig mye penger, men bestefar mente at jeg selvsagt bare skulle betale det jeg ville ha betalt for min egen flybillett hvis jeg skulle dra til Riga uten guide. Hva, 800kr? Operaen vi skal se er Macbeth, hvilket kan bli interessant fordi det er en av de mindre melodiøse operaene... Og balletten blir Svanesjøen, som jeg har sett to-tre ganger men gjerne ser igjen.

Da var det mattid for hjemmeværende Knurrer, og så skal jeg pakke og dra til mamma. Egentlig burde jeg pakke til fjelltur i dag også, men jeg skal bli frisk før jeg begynner å løpe i kjellere og slikt. Drar på mandag ettermiddag, så mandag på dagen burde være en fin mulighet til å snoke i boden. Besseggen og omegn er målet for turen - jeg har tydeligvis gått glipp av en bit obligatorisk norsk fjellheim ved å forelske med i Rondane og Lysefjorden. Er selektiv.

(jeg har litt motstridende interesser tydeligvis. opera og fjell? jaja.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:vinke:

Så heldig du er som har en bestefar som tar deg med på tur! Også til Riga, så spennende!

Så du reiser på ferie nå altså, fjelltur og greier? Hva skjer med Thank u thorn-fyren da? Skal du møte han igjen? *nysgjerrig*

Hvis du stikker avgårde og blir borte en stund, så får du ihvertfall ha en knallfin ferie! (min ferie er nesten over :grine: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Reiseplanene dine hørtes sååå fine ut! :) Nå har du å bli frisk og ikke drive og tulle rundt for andres skyld!

Og så søt du har blitt (igjen)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med Thank u thorn-fyren da? Skal du møte han igjen? *nysgjerrig*

Hei du - dejten utgikk, så jeg vet ikke helt... er ikke så veldig engasjert. Men TVen ble plutselig billigere etter den lørdagen. Merkelig greie det der.

Reiseplanene dine hørtes sååå fine ut! :) Nå har du å bli frisk og ikke drive og tulle rundt for andres skyld!

Og så søt du har blitt (igjen)!

Jeg veeeeeeeet, reisingen ville blitt veldig bra hvis jeg ikke hadde masse feber dagen før avreise. Sjansen kommer vel igjen, antar jeg. Men når man først har fri en uke, hadde det kanskje vært en ide å forbli frisk? :grine:

Og takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Du er et supermenneske, Pulver!

Venta, så skal jeg stappe i meg febernedsettende og oppdatere meg på ditt liv også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:overrasket: Du er et supermenneske, Pulver!

Venta, så skal jeg stappe i meg febernedsettende og oppdatere meg på ditt liv også.  :sjenert:

Høres ut som en god ide. Litt feber og sykdom bør ikke være til hinder for å lese i min innholdsløse og akk så dårlig oppdaterte dagbok... :roll:

Blir vel bedre fremover nå. Jeg begynner å jobbe igjen sånn ordentlig fra uken (og gruer meg allerede til å kjøre att og frem til byen hver jævla dag...)

Har meddelt min sjef (og venninne) at hun kan glemme at jeg møter på jobb åtte hver morgen (da får hun evt. skaffe helikoptertransport daglig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe åtte! Luksus! Jeg begynner halv åtte hvis jeg har dagvakt... Og det er faen ikke bønn for det. Selv om det ikke går baner så tidlig på søndager - da må jeg sove hos kompisen.

Og jeg skal lese... jeg skal bare se ferdig vulkanprogrammet. Er litt nerd. Greit, veldig nerd. Tusen ganger mer nerd nå enn jeg var da jeg gikk på skole - er rett og slett kunnskapstørst. Leser altmuligrart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Hehehe åtte! Luksus! Jeg begynner halv åtte hvis jeg har dagvakt... Og det er faen ikke bønn for det. Selv om det ikke går baner så tidlig på søndager - da må jeg sove hos kompisen.

Og jeg skal lese... jeg skal bare se ferdig vulkanprogrammet. Er litt nerd. Greit, veldig nerd. Tusen ganger mer nerd nå enn jeg var da jeg gikk på skole - er rett og slett kunnskapstørst. Leser altmuligrart.

Og DERFOR blir ikke jeg sykepleier! (Og selvsagt også fordi jeg ikke liker de elementer som kommer ut av kropper, være seg munn eller endetarmsåpning)

Vulkanprogram???

Har ikke TV i min "lille ettroms" jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fiiiiiiiin flatskjerm på hybelen jeg. Fra Thorn. Den ble plutselig billigere denne uken, gud vet hva som skjedde.

Det var et program på TVNorge nå om Yellowstone, som jeg tilfeldigvis nettopp har lest veldig mye om (den eminente Bill Bryson + litt egengraving), så da måtte jeg se.

Blodskrekk KAN selvsagt gjøre noe med sykepleierambisjoner, ja. Bæsjeskrekk også. Personlig har jeg angst for ørevoks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg har fiiiiiiiin flatskjerm på hybelen jeg. Fra Thorn. Den ble plutselig billigere denne uken, gud vet hva som skjedde.

Det var et program på TVNorge nå om Yellowstone, som jeg tilfeldigvis nettopp har lest veldig mye om (den eminente Bill Bryson + litt egengraving), så da måtte jeg se.

Blodskrekk KAN selvsagt gjøre noe med sykepleierambisjoner, ja. Bæsjeskrekk også. Personlig har jeg angst for ørevoks.

Blod ække ekkelt... Men oppkast, slim, mensen, tiss og bæsj og sånn er ekkelt. Ørevoks er da ikke ekkelt! :overrasket: Ei heller englesnørr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er englesnørr?

Og joda. Ørevoks er ekkelt. Men du har sikkert bare sett små mengder på q-tipsen - det er når du må bruke en sånn trepinne for å skrape den vekk i fingertuppstore klumper at det er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...