Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Hei kjære :P

Din lilletå. Liker meg her såh. Litt med æksjn i denne dagboka vettu. Når begynner du din?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer ikke stort i mitt heller da. Men her kan jeg klage over det jeg håper/tror/forventer at skal skje, og klager når det ikke gjør det.

Du kan skrive her søtnos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!! :vinke:

Overleve du nattevaktshelvete? ;) Ikkje mange timane igjen no! You go girl!

Eg sitte her og sløvar verre... Har sett to filmar ilag med roomien og ellers berre surfa på nettet.

Burde vel egentlig legge meg, fordi

a) eg må sette på alarm, så eg får ringt legekontoret og bestilt meg time når dei opnar. Klokka 9? Hmm...

b) eg bør komme meg opp i vetig tid fordi eg skal (forhåpentligvis) til legen, bort på jobben og (forhåpentligvis) levere sjukmelding + prate med verneombodet, også har eg lyst å gå på fjellet

c) eg er trøtt

Jaujau... :Gjesp:

Ha ei fin natt du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, åssen henger'n?

Ha'kke sånn som henger jeg. Har to som kanskje henger om [insert passende tidsrom], men de holder seg bra enn så lenge!

Heihei!! :vinke:

Overleve du nattevaktshelvete?  ;) Ikkje mange timane igjen no! You go girl!

Overlevde! I skrivende stund har jeg vært våken i... 29 timer. Det er nok. Nå skal det soves, og i morgen skal jeg på stranda! Har ikke sett sol på en uke, så dette blir spennende. Den har vel ikke forandra seg? Blitt rød eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg blir særdeles distrè av å ha nattevakter. Nå har jeg altså gått ut og inn av hybelen x antall ganger siden forrige torsdag, men jeg har ikke lagt merke til at noen har vært her mens jeg var borte og rota masse!! De har slengt klær på gulvet og brukt tallerkenene mine så jeg må vaske opp... og strøtt masse støv overalt! Hva slags folk er det som gjør sånt mot uskyldige nattarbeidere? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:ler: det frister litt når man kommer hjem i halv ni tida, trøtt og jævlig, og oppdager at det ser ut som et bomba horehus.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... men det går jo ikke. Man får bite i det sure eple og planlegge å rydde på mandag. Eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna av meg selv en halvtime før vekkerklokka ringte! I dag skal jeg... rydde litt, ja. Og så skal jeg finne den butikken som KG Magasinet hadde vært i og kjøpt BH - jeg er drittlei av H&M, og yndlingsBH'en min kosta 60kr på et marked i Bejing. Den er naturlig nok ødelagt.

Etterpå det... skal jeg impulsbruke enda mer penger. Jeg har satt inn nok på kontoen til en ny musikksak; kriteriet er at den er bedre enn den bittelille CD-spilleren jeg har fra før. Jeg impulskjøpte meg nytt kamera i går, så jeg fikk øvd meg litt.

Altså:

Rydde

BH

CD-spiller

Middag hos bestemor

Men betyr det at jeg må stå opp...? Ja. For aller først må jeg på butikken. Jeg mangler hårsjampo, deodorant og tannkrem. Som jeg alltid glemmer å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:) Ha en fiiin dag!

Du er så god! :klem:

Det ble en lang shoppingtur. Var innom LaLina - gikk fra 75B til 65D på cirka ti minutter - men kjøpte ingenting. Det var sabla dyrt og ikke så veldig fint. Andre undertøysbutikker orka jeg ikke, hadde fått stripping litt opp i halsen, så jeg var litt rundtomkring for å finne stereoanlegg. Var innom Oslo City fordi jeg hadde det for meg at de hadde en Euronics der. Det hadde de ikke, men så fant jeg Thorn.

Altså... jeg kom hjem uten (ny!) BH og stereoanlegg, men med hårsjampo og TV. Jeg er ikke helt sikker på hva som skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel
Altså... jeg kom hjem uten (ny!) BH og stereoanlegg, men med hårsjampo og TV. Jeg er ikke helt sikker på hva som skjedde.

:ser for seg Knurr med passelig uforstående uttrykk i ansiktet: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han på Thorn var så kjekk! :sjenert:

Var på Elkjøp og kjøpte DVD-spiller da. Så nå kan jeg spille musikk OG se på film/tv. Ihvertfall i teorien - signalet er fortsatt like dårlig og jeg glemte å kjøpe scartkabel (tihi jeg skrev startsnabel først) *technically challenged*

Og du da Virvel? Hva har ikke skjedd siden sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han på Thorn var så kjekk!  :sjenert:

Kjære barn, du slekter visstnok på meg. Jeg ble i sin tid sjarmert til å kjøpe hybelkomfyr.... :ler:

Måtte bare inn og sjekke hybeltilværelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...