Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. november 2006 #1461 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 6. november 2006 Forfatter #1462 Del Skrevet 6. november 2006 til søte deg også, Hedda. Sitter og gliser alene på hybelen. Går nok over når jeg innser at jeg må betale selv, og finne noe å ha på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 7. november 2006 #1463 Del Skrevet 7. november 2006 Du må snart skifte navn fra Knurr til Purr. Eller skifte ut de to siste konsonantene med to erotiske l'er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1464 Del Skrevet 7. november 2006 Små katter purrer, Hedda. Voksne katter knurrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 7. november 2006 #1465 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Synes så tydelig du purrer i et innlegg over her. Purring er da maling, ikke knurring? Endret 7. november 2006 av Hedda Gabler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1466 Del Skrevet 7. november 2006 Mmm. Mulig det kommer noen sånne koselyder innimellom ja... Det har faktisk blitt ganske mye av dem i det siste. Og knurring da, men i en heller lite aggressiv setting. Hysj da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 7. november 2006 #1467 Del Skrevet 7. november 2006 *er stille* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1468 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg hysjet mest på meg selv egentlig. Sånt skal man jo ikke prate høyt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 7. november 2006 #1469 Del Skrevet 7. november 2006 Prøvde bare å inspirere deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. november 2006 #1470 Del Skrevet 7. november 2006 Synes så tydelig du purrer i et innlegg over her. Purring er da maling, ikke knurring? ← Mmm. Mulig det kommer noen sånne koselyder innimellom ja... Det har faktisk blitt ganske mye av dem i det siste. ← Foreslår alternativt navn: Kurr..... For i tillegg til purring og Knurring så synes jeg jeg merker et snev av Kurring også...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1471 Del Skrevet 7. november 2006 Vil gjerne forbeholde meg retten til å 1) bli ignorert når jeg skriver i dagboka etter midnatt, og 2) holde meg til engelsk: Rawrrr. Uansett er lille Knurr for tiden veldig fornøyd med å være både singel og (rent praktisk sett) i et forhold samtidig. Kommer til å savne fyren når jeg drar til Danmark, gitt. Har mamma på besøk nå, men driver og tar turer inn på naborommet innimellom. Inkompetente mannen klarer jo ikke å pakke kofferten sin selv. Han trenger rett og slett litt kvinnehjelp. Også har han greid å krympe seks ullgensere fordi han trodde alt kunne vaskes på 40 grader. De passer nå til meg. Også blir det litt nussing og kosing og slikt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1472 Del Skrevet 7. november 2006 Prøver å finne kjole. Men det finnes jo faen ikke. Også vil jeg ha kåpe. Er det så vanskelig da? Finnes ikke sånt som jeg vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1473 Del Skrevet 8. november 2006 Skulle være produktiv i dag. Må snu døgnet før nattevaktuka, men dette er tydeligvis uka hvor alle verdens septikktanker går i stykker og alle studenthjemmets konstruksjonsfeil blir oppdaget. Rørene er for det første ikke rette, og for det andre støpt i betong. Så da må betongen knuses. Gjerne når jeg prøver å sove. Og, for sikkerhets skyld, rett utenfor vinduet mitt. Har med andre ord måttet skaffe meg et annet sted å sove etter nattevaktene, ja. - Har ikke fått opptaksbevis, så jeg får ikke sendt søknader. - Har ikke cash, så jeg får ikke kjøpt vaskekort og vaska klær. - Har ikke egentlig penger i det hele tatt, så jeg får ikke ordna kjole og kåpe uansett om jeg skulle finne. - Har ikke fått skoledatoer (og som nevnt ikke noe sted å bo) så jeg kan ikke si opp hybel, tv, telefonabonnement, osv. Hater å ikke bare kunne sette i gang og ordne ting fordi andre folk er treige. Meeen... fridag er litt deilig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 8. november 2006 #1474 Del Skrevet 8. november 2006 God planlegging det er halve arbeidet det.. Deiligt med fridag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1475 Del Skrevet 8. november 2006 ... nevnte jeg at det er fersk kloakk i friluft rett utenfor vinduet mitt? Og at jeg må lufte fordi jeg røyker inne? Deeeilig. Nå skal jeg gå og grave i kjøkkenskapet og se om det finnes noe spiselig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 8. november 2006 #1476 Del Skrevet 8. november 2006 Når starter nattevaktene Knurr ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. november 2006 #1477 Del Skrevet 8. november 2006 ... nevnte jeg at det er fersk kloakk i friluft rett utenfor vinduet mitt? Og at jeg må lufte fordi jeg røyker inne? ← Åfytteæsjoggrøss!!!! :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1478 Del Skrevet 8. november 2006 Når starter nattevaktene Knurr ? ← Natt til fredag. Går av på mandag morgen. Og så er det bare to vakter igjen før Londontur! Åfytteæsjoggrøss!!!! :hår: ← Vær veldig glad for at det ikke går an å legge ut lukt her. Skandiabanken har en sånn chat-med-rådgiver-tjeneste som jeg fant ut var veldig morsom. Hadde noen spørsmål og fikk prate med en kundebehandler i et MSN-liknende vindu. Veldig rart. Også het han det samme som bestekompisen, som jeg snakka med samtidig i et annet vindu. Det ble rart. Små barn, små gleder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1479 Del Skrevet 8. november 2006 Fant mat! Pasta bolognese på boks i dag. Også fant jeg masse makaroni, potetmos og posesuppe. Og en posegryterett. Så da blir det middag noen dager fremover også. Tør jeg vedde på at jeg klarer meg til etter helgen på det? Eller skal jeg stikke på butikken nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1480 Del Skrevet 8. november 2006 Det ble butikken. Mye fisk,mye øl og mye frukt. Velger å kalle det velbalansert. Det er absolutt ingenting på boksen i dag. Det er helt utrolig - ingen av de fire kanalene jeg får inn sender noe vettugt. Klesbretting, skaprydding og oppvask er kveldens plan. Og øl, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå