Knurr Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1441 Del Skrevet 5. november 2006 Håper det. Jeg fikk god trøst av naboen da, til og med en varm og god armkrok å sove i. Han var på byen så jeg faket avtale og kom meg omsider ut av jerngrepet til Fredag. Noen mannfolk tror visst de kan ta det de vil ha. Skal muligens vurdere å stå opp før det blir helt mørkt. Veldig deilig morgen på alle måter, men den tok jo hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. november 2006 #1442 Del Skrevet 5. november 2006 Fredag = blekksprut? (Ikke Ferskvannsblekksprut altså). :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1443 Del Skrevet 5. november 2006 Huff, jeg vet ikke helt. Han ringte nå for å be om unnskyldning, men... det ble litt voldsomt. Jeg setter liten pris på å bli holdt fast og gjøre ting mot min vilje, uansett hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 5. november 2006 #1444 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg gremmes over hva enkelte menn kan få seg til å gjøre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1445 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg også. Men... ja. Det går over. Dagens strøtanke: Kanskje man skulle bli lege istedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. november 2006 #1446 Del Skrevet 5. november 2006 Dagens strøtanke: Kanskje man skulle bli lege istedet? ← God strøtanke.... Klatre til topps på "rangstigen", (antakelig) bedre lønn, men (muligens) mer jobb :klø: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1447 Del Skrevet 5. november 2006 Lang samtale med pappa. Medisinstudiet avlyst. Det er ikke faget medisin som interesserer meg mest, det er menneskene. Så da kan jeg bli sykepleiersjef istedet for å være ensom ulv og krangle med kollegaer. Neida, pappa er ikke nøytral på noen som helst måte, han er sinna på legene han jobber med. Men allikevel - sykepleierstudiet er veien, så får jeg bli noe mer enn gulvsliterslave etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #1448 Del Skrevet 5. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1449 Del Skrevet 5. november 2006 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. november 2006 #1450 Del Skrevet 5. november 2006 Blir du sykepleiersjef, må du antakelig også krangle med kolleger. Sjefer er sjelden populære dyr i arken, for å si det sånn. Men så lenge sykepleien interesserer deg mer enn medisin som sådan, så er det klart det er sykepleien du må satse på. Man skal jo helst trives med det man gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1451 Del Skrevet 5. november 2006 Det var vel helst mennesketypene jeg tenkte på. Sykepleiere er mer menneske-mennesker ofte, mer lagarbeidere. Leger har en lei tendens til å være litt særere bokmennesker. Eller noe. Ikke få meg til å snu igjen nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. november 2006 #1452 Del Skrevet 5. november 2006 :icon_neutral: <--- Det nærmeste jeg kom en "holde smella smiley". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1453 Del Skrevet 5. november 2006 Kan hende jeg vingler litt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. november 2006 #1454 Del Skrevet 5. november 2006 Å vingle er lov - å høre på tvilsomme råd er mer suspekt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1455 Del Skrevet 5. november 2006 ... hva slags tvilsomme råd er det du refererer til? The Departed ble ukens ørtende film da Dead Poetry Society ikke lot seg laste ned. Med cola og tortillachips med smeltet ost. Og sørlandschips med dipp. Vi vet å kose oss, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1456 Del Skrevet 5. november 2006 Ojojoj. Hjernen er hyperaktiv. Alt skal visst opp til vurdering i kveld. Satan. Tror jeg bare må legge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. november 2006 #1457 Del Skrevet 6. november 2006 ... hva slags tvilsomme råd er det du refererer til? . ← Mine . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 6. november 2006 Forfatter #1458 Del Skrevet 6. november 2006 Mine . ← Har vært supereffektiv pleieassistent i dag. Herrrrrlig å være tilbake på jobb igjen. Har også fått nok vakter til å leve godt i desember og kjøpe julegaver. I morges var jeg irritabel. Fordi jeg var blakk, sliten og hadde dårlig tid. Nå er jeg veldig fornøyd fordi jeg ikke kommer til å være blakk altfor lenge, er nykysset og skal på Le Canard med naboen på bursdagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. november 2006 #1459 Del Skrevet 6. november 2006 Du er jo SUPERHELDIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 6. november 2006 Forfatter #1460 Del Skrevet 6. november 2006 Du er jo SUPERHELDIG! ← Jupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå