Cata Skrevet 3. november 2006 #1421 Del Skrevet 3. november 2006 Prioritere loppis kanskje? Boksalget varer vel ikke bare en dag? Er vel kanskje lurt å antyde for Fredag at du ved nærmere ettertanke synes det er ryddigst å være "bare kollega"? *snusfornuftig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 3. november 2006 #1422 Del Skrevet 3. november 2006 Boksalg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. november 2006 #1423 Del Skrevet 4. november 2006 Ikke? Du skal få slippe unna liv&helse-ofring nå som du har stilt deg frivillig til å bli øvestukket i. Kan jeg ringe deg når jeg står fast i biokjemien på førsteåret også? ← Ai, biokjemi. Virkelig mitt fag. Neida, det er vel noe som sitter fast inni hodet ennå... Og du, du kan få lov til å ringe meg ellers også, ikke bare når du har behov for min overlegne intelligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 4. november 2006 Forfatter #1424 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg må være verdens mest ihugga juksestudent. Tasse rundt på universitetet på en lørdag... Huff og huff. Desperasjonen brer seg. Er vel kanskje lurt å antyde for Fredag at du ved nærmere ettertanke synes det er ryddigst å være "bare kollega"? *snusfornuftig* ← Er det galt av meg å ha en skikkelig gi-faen-holdning? Jeg drar fra landet snart. Det vet de godt. Alle tre. *føler seg populær* Boksalg!!!! ← Tror du ikke jeg fikk til begge deler! Gardiner og belte på loppis. Masse bøker på boksalget (sånne steder er skumle når de har bankterminal). Ai, biokjemi. Virkelig mitt fag. Neida, det er vel noe som sitter fast inni hodet ennå... Og du, du kan få lov til å ringe meg ellers også, ikke bare når du har behov for min overlegne intelligens. ← Det er du som knabber hjernen, Virvel. Hvorfor tror du jeg har ventet med å begynne på en utdannelse til du var ferdig? Håper du har fylt den godt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 4. november 2006 #1425 Del Skrevet 4. november 2006 Innom med en lørdags .. ( er ikke noe forundret over at du er poppulær ) *er du bedre? * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 4. november 2006 Forfatter #1426 Del Skrevet 4. november 2006 Hei Tyr! Er frisk og rask men begynner å bli litt vel vant med å ha fri... Er litt forundra selv, over at jeg plutselig, ut av det blå, skulle ha tre stykker hengende etter meg nå som jeg skal flytte. Dårlig timing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. november 2006 #1427 Del Skrevet 4. november 2006 Tre? Hvem er det jeg har gått glipp av? Jeg har bare fått med meg to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 4. november 2006 Forfatter #1428 Del Skrevet 4. november 2006 Har jeg glemt å fortelle om den siste? Ojoj. Jeg får ta sammendraget: 1 - Naboen. Forholdsliknende, velfungerende greie. Venn og elsker. 2 - Fredag. Kollega, ti år eldre enn meg og tydeligvis veldig interessert. 3 - Eks-elsker. Savner meg veldig, mest mtp. de siste 1,5 årene med regelmessig kvalitetssex. Alle tre er kjekke, morsomme, intelligente, høflige og sjarmerende. Og godkjent av mamma. De er for så vidt ekteskapsmateriale alle tre, men ikke for meg selv om jeg er svak nok til å ikke greie å avvise noen helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. november 2006 #1429 Del Skrevet 4. november 2006 Ah! Da er det nr. 3 jeg ikke har fått med meg i sammendraget. Selv om de er ekteskapsmateriale så haster det vel ikke med ekteskapet. Du skal jo tross alt utvandre og da kan det være greit å være fri . Uh? Hva var det egentlig jeg antydet der? Antydet jeg noe i det hele tatt???? Hmmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 4. november 2006 Forfatter #1430 Del Skrevet 4. november 2006 Frihet er alltid greit. Tenk på alle de kjekke danske legene Eller antydet du friere ting? Jeg tenkte jeg skulle holde meg i sølibat den første tiden der nede. Bare for å... nei, jeg vet ikke. Det kommer umulig til å funke uansett, jeg sverger sølibat støtt og stadig og det holder i to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 4. november 2006 Forfatter #1431 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Egg og bacon og rista brød er overraskende godt på kvelden også. Spesielt med tysk emosjonsfilm på NRK2 og fleecepysj og ingen planer i morgen. Boklista fra salget: Oscar Wildes samlede Anne Rice - Tale of the Body Thief Jostein Gaarder - Vita Brevis Aldous Huxley - Brave New World Houseman - The Shropshire Lad Per Olov Enquist - Lewis Resa Marx/Engels - Det Kommunistiske Manifest Å, så belest jeg skal bli. Åååå, så mye jeg kommer til å måtte drasse med meg på flyttelasset. Endret 4. november 2006 av Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 4. november 2006 #1432 Del Skrevet 4. november 2006 Du er fortsatt fancy på kjøkkenet, Knurr *mat er godt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 4. november 2006 Forfatter #1433 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har i hvertfall vært mer på kjøkkenet denne uka enn siden jeg flyttet inn her! Pusle, pusle. Lørdagskvelden benyttes til å lese kåte, tusenårgamle brev og å skrive søknader til studenthjem i Danmark. Nådde høydepunktet da jeg lastet ned spesialversjonen av Solitaire for Windows. Kjeder meg? Jeg? Aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. november 2006 #1434 Del Skrevet 4. november 2006 Spennende å flytte på seg. Misunner deg litt Danmark, selv om jeg egentlig er luta lei av flytting. Min personlige rekord i å være bofast er på 4 år i løpet av de siste 22 åra..... Kommer riktignok til å slå den nå til sommeren, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 4. november 2006 Forfatter #1435 Del Skrevet 4. november 2006 Godt å høre at det er flere av oss! Jeg har helt sluttet å tenke over "hjem" som begrep - alle steder jeg bor er bare midlertidige oppholdssteder, jeg er alltid på utkikk etter noe nytt og bedre. Siden april i fjor har jeg bodd fire steder, og de to årene før det bodde jeg tre steder. Elsker å flytte på meg, om ikke annet så for å kunne innrede på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. november 2006 #1436 Del Skrevet 4. november 2006 Og så jeg som trodde jeg var kjapp-flytta med 3 boliger på et år..... Du leder med en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 4. november 2006 Forfatter #1437 Del Skrevet 4. november 2006 Dette er min første med innlagt varmtvann. En av dem hadde ikke kaldt en gang. En annen hadde 6kvm, og enda en hadde overhodet ikke noe bad. Jeg nødflyttet fra den siste fordi jeg fant et par truser jeg hadde savna fra vasken min bak fellestoalettet full av sperm. Og bæsj. Jeg flytter jeg, da. Nå sitter jeg og lurer på om det er en god eller en drlig idè å ta imot tilbudet fra Fredag om spandert drosje ned til den festen han er på. Jeg kjeder meg jo skakk i hjel, og det burde ikke gå så veldig utover budsjettet hvis han spanderer nedoverdrosje og drikke og jeg tar drosje hjem (alene!) etterpå. Skal, skal ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. november 2006 Forfatter #1438 Del Skrevet 5. november 2006 Det var en fryktelig dårlig idè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 5. november 2006 #1439 Del Skrevet 5. november 2006 Spist er spist Knurr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. november 2006 #1440 Del Skrevet 5. november 2006 Det var en fryktelig dårlig idè. ← Søndag kan brukes til rehabilitering etter iverksettelse av dårlig idé. Alt går over med tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå