Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ahhh, det går så mye fint på tv på dagtid! *misunnelig* Jeg vil også være sykmeldt. Ikke syk, bare sykmeldt. Går det an, tror du? Pliiis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke få skikkelig halsbetennelse, da. Bare litt. Sånn at du må ta piller og bli hjemme. Vi kan ha jentekveld uten å løpe tynnkledde i regnet vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, en snikleser trer fram... :sjenert: Har lest litt i dagboken din og synes du beskriver livets trivialiter på en finurlig måte. Får jeg lov å spørre om hvor i Danmark du skal studere? Jeg studerer i København fortiden (helsefag, men ikke sykepleier) og vil bare si at du bør glede deg til å komme til Danmark. Det ER virkelig dejlig å være norsk i Danmark! :smile: Og skolesystemet (høgskole) her nede er ti tusen ganger bedre enn i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei zymelin! Kan vel like godt innrømme at jeg kommer til byen din :) Gleder meg som en liten unge! Kanskje du kan vise meg rundt?

Og - velkommen inn på glattcella!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsov meg i dag jeg. Tre ganger. Til alle tre forelesningene jeg skulle på. Både klokka åtte, klokka ti og klokka tolv. Det er godt gjort. Og ikke får jeg sykebesøk heller, for kompis har blitt syk han også. Og naboen er på dejt (absurd å kysse han god natt i naken tilstand og ønske han lykke til på dejten i går kveld forresten).

Over til andre nyheter. Eksen har forlovet seg. Og en av bestisene leker med tanken. Det er skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snø på bakken! Det er kaldt og det er is og jeg holdt på å bli blåst overende i går, men det er snø! Vinter! :hoppe:

Bedre, men sliten. Og er en veldig god nabo, ja.

:sjarmor:

Har fiksa og ordna ting i dag. Med banken, med lånekassen, men studenthjemmet og med Norwegian. Uuuuutslitt. Skal spise hos bestemor nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke få skikkelig halsbetennelse, da. Bare litt. Sånn at du må ta piller og bli hjemme. Vi kan ha jentekveld uten å løpe tynnkledde i regnet vettu.

Det var godt å høre. Jeg er nemlig ikke veldig fristet til å løpe rundt ute i bare pysjen akkurat nå... Du vet jeg er glad i deg, men ikke så mye at jeg ofrer liv og helse. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forelesning i dag! Darwin er alltid spennende. Og hver gang jeg involverer meg i han, blir jeg veldig lite snill i tankegangen. Og veldig analytisk. Skummel greie det der. Men universitetet er i hvertfall et godt sted å være. Føles produktivt på den mellomsuppestasjonen jeg står på nå, hvor jeg ikke kan begynne med noe som helst. 2,5 måneder til avreise!

For øvrig lei av å være sykemeldt og inaktiv. Hvis jeg kunne jobbet hver dag frem til Londonturen så ville jeg blitt veldig glad. Ikke minst fordi økonomien ser litt skummel ut fremover - Lånekasse og oppsummeringsgreier hos min overprisede hodekrymper, samt den tydeligvis endeløse rekken av legetimer og røntgenundersøkelser jeg skal gjennom. Jippi. Jeg er jo ikke syk, jo.

Du vet jeg er glad i deg, men ikke så mye at jeg ofrer liv og helse. :erter:

Ikke? :overrasket: Du skal få slippe unna liv&helse-ofring nå som du har stilt deg frivillig til å bli øvestukket i. Kan jeg ringe deg når jeg står fast i biokjemien på førsteåret også?

*Knurrer Knurr opp fra side to*

Hvordan er formen?

Jepp, nå er det vinter. Det merkes på alle bilene som står pent "parkert" i veikanten, samt på ungene som må kles opp til de linger Michelin Tyre-figurer alle sammen. Og snart merkes det vel på strømregninga også. :ler:

Men det ER pent da!

Alle søte småbarna som kaster isbller og knuser vinduer mener du? Knurrrrrrrrrr. Snøen gikk meg på nervene i dag, og jeg gratulerer herved Sporveiene med årets første vinterrelaterte stans. Ørti frosne studenter på Blindern t-banestopp var enige med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au.

Snart teater. Eller, cabaret heter det vel. Også skal jeg leke kokk etterpå. Fælt så fancy jeg har blitt på kjøkkenet i det siste, det er nesten ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig er det ganske dumt å se på frokost-tv, for da blir man minnet på ting. Som Allehelgensdag, for eksempel, som igjen minner meg på at jeg må ta den berømmelige gravrunden før jeg drar til Danmark. Og (ja jeg er litt stygg i tankene) så når jeg kommer til Danmark må jeg ta nesten-i-graven-runden til alle de gamle slektningene. :overrasket:

Tour of Two Countries, jippi. Kan bli en del reisemil dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også skal jeg leke kokk etterpå. Fælt så fancy jeg har blitt på kjøkkenet i det siste, det er nesten ille.

Hva er på menyen Knurr ? ;)

*med eller uten nuddler ?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fancy greiene ble byttet ut med en litt sær baconomelett med marinert sopp og minimais og litt sånt. Veldig godt, veldig mektig. Og den cabareten vi dro på viste seg å være en Oslokavalkade, litt mimring for den eldre garde, kjempegøy! Anbefales for alle som har mulighet for å stikke innom Centralteateret i løpet av høsten.

Fredagsmannen ringte, tydelig totalt uvitende om at jeg egentlig har mistet litt interessen. Han burde vel fatte det snart, men jeg kan ikke gjøre meg til uvenn med han heller når vi jobber sammen. Han kom til alt overmål med noen ganske personlige innrømmelser av typen hemmeligstemplet for omverden. Noe overrasket, ja.

I morgen er det loppis på Vinderen og boksalg på Lions Club i Ullevål Hageby... Hva skal man prioritere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...