Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Og angående kakekalas/gravøl: Ja, Knurr- du gleder deg.

Du gleder deg.

Du gleeeeder deg... :sjarmor:

Edit: Tok du den?

Betyr dette det jeg tror det betyr? :overrasket::sjarmor::tommelsmil::klem:

:hoppe:

Jacob's Creek er altfor god. Helvete heller. Også jeg som skal både jobbe og til legen i morgen... man burde ikke drikke da. Men ojojoj for en kveld jeg har hatt. Universet utvidet seg plutselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk legetime kvart over to, men så begynner jeg på jobb tre. Hvis legen er presis er det et under. Heldigvis to andre som begynner tre også, så da går det greit.

Kroppen er altså fortsatt vrang, men vinen sitter heldigvis ikke igjen. Ikke whiskeyen heller. Det er offisielt veldig lite sunt å ha både Jacob's Creek og Dalwhinnie på hylla.

Hodet derimot... jeg har mista munn og mæle tror jeg. Har vært skikkelig stille og forsiktig i dag, hvilket jeg aldri er vanligvis med mindre jeg er syk eller ikke har sovet på to døgn. Er rett og slett litt paff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått 16000 skritt i dag, og vært shoppingkonsulent. For når man går hele dagen hver dag på jobb, kan man jo ikke sitte stille på den ene fridagen man faktisk har :forvirret: Uansett - shopping med naboen var moro. Spesielt siden jeg ble med inn i alle prøverommene.

Har funnet ut at jeg må anskaffe meg en fridag snart. Tror ikke jeg har hatt en hel dag uten planer på mange måneder. Det hadde vært så deilig å ha en sånn derre... hva er det nå dere normale mennesker kaller dem... søndag? Men nå på søndag tror jeg at jeg får slappe-av-og-se-på-film-besøk av ei venninne. Det kan bli vel så digg, jeg greier jo ikke å bare stirre i veggen uansett.

Trøtt, ja. Sliten i beina. Men jeg kan ikke legge meg nå, skal på nattevakt i morgen så da må jeg sove først. For på fredag får jeg ikke sovet så fryktelig lenge, skal ut med jobben klokka fem. Jepp, når til og med søvn må planlegges og skrives i filofaxen så er det i grunnen noe galt. Skulle vel strengt tatt hvert på forelesning, brettet tøy og vasket opp i morgen også. Kanskje jeg kan gjøre litt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Både oppvask, klesbretting, bortputting og posthenting gikk i en fei etter en aldri så liten GT. Tror jeg skal bli alkis når jeg blir stor, dette er deilig. Hadde ikke kroppen vært så teit med meg hadde jeg vært fryktelig fornøyd med dagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: Hva er GT???

*vil ikke holdes utenfor*

Fridager er forresten kjekke å ha i blant. Du bør prøve det, Knurr.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit kropp Knurr, ga ikke legetimen noe klart svar ? :klø:

Vel, utover at jeg ikke har aids, andre infeksjoner eller barn i magen sa legetimen meg fint lite. Og det visste jeg jo fra før. Så tålamodet.

:sur: Hva er GT???

*vil ikke holdes utenfor*

Fridager er forresten kjekke å ha i blant. Du bør prøve det, Knurr.

GT = Gin&Tonic. Og jeg syns liksom ikke jeg kan si nei til å bli med på teater/kafetur/sosialt samvær fordi jeg skal ha alenefri en dag. Så da blir det fort veldig fullt... :sjenert: Vil ikke kutte ut det sosiale livet, samtidig som jeg jobber mye og ikke vil kutte ut verken det eller forelesninger eller noe annet. Så da går det til slutt hardt utover alenetid og ikke minst søvn. Men i morgen skal jeg sove til halv tolv :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg: Erkedum Cata!!!!  :sur:

Jeg skal ikke kommentere en gang. Men hvis du er såpass avansert at du tar 6 i slengen, burde du kanskje kunne grunnleggende alkoholfakta. Uansett hvor urelatert de muligens er.

Åssen er formen, Knurr?

Joda. Samme som før. 2,5 uke med kramper og blødninger. Litt sinna på legen, som ringte i dag for å si at alle prøvene var fine og virket oppriktig overrasket når jeg spurte hva han ville gjøre videre. :frustrert:

Nattevakt snart. Vilvilvilvil være hjemme. Eller på naborommet. Eller på sykebesøk hos Fredagsmannen, som har fått lungebetennelse. Bare ikke på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke kommentere en gang. Men hvis du er såpass avansert at du tar 6 i slengen, burde du kanskje kunne grunnleggende alkoholfakta. Uansett hvor urelatert de muligens er.

Psj... Grunnleggende alkoholfakta har aldri gått hjem hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom hit, så skal jeg lage gode drinker til deg. ;)

Sitter nu på nattevakt og irriterer meg grønn over at kveldsvakten ikke makter å gjøre jobben sin. For så å komme og si at de ikke har tid. Hallo, jeg går kveldsvakter selv, det man gjør på en kveldsvakt er å legge folk, også forteller de meg at de ikke fikk tid? Hva er problemet? Spesielt når de sitter i privattøy tre kvarter før de slutter og gliser når jeg blir snurt. :frustrert:

(neida, overhodet ikke sinna i dag. Skulle bare ønske noen kunne innse at voldelige, overseksualiserte pasienter kanskje burde legges når det er en annen type bemanning enn ett stykk ung pike.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har et tøfft yrke, Knurr. Men burde du være på jobb da, med kramper og blødninger???

Det går som regel greit. Er bare litt sinna på folk som ikke klarer å tenke at det forskjell på en person på jobb og tre personer på jobb. Og krampene topper aldri de verste menskrampene, og da går jeg jo på jobb. Så da får det bare stå til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :klem:

Det håper jeg også. Egentlig. Men skrittelleren står på 8500 allerede, og jeg har ikke kommet i gang, så jeg tror håpet er svunnet uansett hvor lysegrønt det er.

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...