Gjest Hedda Gabler Skrevet 17. oktober 2006 #1341 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg som skulle være så økonomisk har gått hen og handlet meg sånn ullvestboleroting. Jaja. Den var på salg da. Du tjener jo på å handle på salg! Og da kan du bruke pengene du tjente på noe morsomt! Grattis med ny ullvestboleroting. To do-list - Søke flere kollegier - Søke Lånekassen - Regne ut budsjetter nov+des+Londontur - Arrangere Londontur - Researche sykkelstevne - Researche whiskeytur - Sortere hybelleie N/D - Finne ut av transport og oppbevaring til Danmark - Finne ut av bank/telefon-ting i Danmark - Sette opp julevakter og juleplaner - Sortere kjelleroppbevaringen - Sortere hva som skal til Danmark - Fornye resept - Bli ferdig med regnskapene jeg liksom skal holde på med nå Tida går litt vel fort innimellom. Kikka på filofaxen, og fant ut at det egentlig ikke er så fryktelig lenge til jeg drar. Må visst sette i gang. ← For en liste! Glemte du "komme til Hedda og være barnevakt i vinterferien"? Hadde mors i dag. Stille og rolig for så vidt, men overraskende. Og h*n var en veldig stor del av stemningen på avdelinga. ← Que? Og seff: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1342 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du tjener jo på å handle på salg! Og da kan du bruke pengene du tjente på noe morsomt! Grattis med ny ullvestboleroting. ← Men tenk så mye man tjener på å bare SE på salgsskilt da? For en liste! Glemte du "komme til Hedda og være barnevakt i vinterferien"? ← Åh! Unnskyld! *føye til* Que? ← mors = dødsfall. Latin og sånt vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1343 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ble spandert middag på i dag Av Fredagsmannen. Han lovte at han bare skulle betale sin del av regningen, men jeg ble lurt. Jeg klager overhodet ikke. Også var det hyggelig i tillegg. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. oktober 2006 #1344 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fredagsmannpåspandering jevner ut noe av utgiftene til ullvestboleroting. Bra håndtert . Men hva er dette med Danmark for noe? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1345 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det ville utliknet dersom jeg hadde husket på det før jeg tenkte at de pengene jeg sparte på middagen kunne bli brukt til å spandere øl på mamma da jeg traff henne senere. *gisp* Danmark ja! Jeg flytter til Danmark etter jul for å gå på skole. Blir borte i mange år og kommer forhåpentligvis hjem med en kjekk dansk lege. Eller en kjekk norsk lege, dersom dette med Fredagsmannen utvikler seg og han sier seg villig til å ta resten av medisinstudiet i Danmark. Alt vel, Cata? Fryktelig så huslig du er om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. oktober 2006 #1346 Del Skrevet 18. oktober 2006 Er jeg huslig???? Hvor? Hvem? Hvada? Hvorfor? og ikke minst hvordan??? *yyyyyyderst forvirret* Hm, det forklarte Danmark ja. Heldige du, tror jeg. Har ikke vært mye i Danmark men synes det virker som et trivelig land. Og dansker er jo jamt over hyggelige folk, selv om språket er nokså ubegripelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1347 Del Skrevet 18. oktober 2006 Titting i dagboka di førte til at jeg fikk litt bakoversveis. Du fikser og ordner og arrangerer så mye rart, jeg blir helt sliten! Og dansken skal gå bra, har vokst opp med mye dansk rundt meg så jeg snakker det tålelig bra. Legg til hyggeligheten du nevnte, samt det lille havet av forskjell det etter sigende er på kvaliteten på dansk og norsk sykepleierutdannelse, så har du et stykk lykkelig Knurr. Legg dog gjerne til en sånn legefyr også, så har du en ekstatisk Knurr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 18. oktober 2006 #1348 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvor langt inn på nyåret er det du drar Knurr ? *må det være en lege ? * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #1349 Del Skrevet 18. oktober 2006 Drar i januar en gang. Ikke helt planlagt ennå. Og jeg kan sikkert ta en kjekk dansk snekker også, men jeg er så klisjefyllt at jeg ser for meg sykepleier-og-lege-superparet. Og hus, barn, bil, karriere og engasjement, selvsagt. Men du vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 18. oktober 2006 #1350 Del Skrevet 18. oktober 2006 Gå for en lege du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #1351 Del Skrevet 19. oktober 2006 Folk har begynt å spørre hva jeg ønsker meg til jul. Og bursdag, for så vidt, men det er også i desember. Det er jo så lenge til! Og ikke vet jeg hva jeg ønsker meg heller. Bortsett fra penger. Og sånne store ting. Må visst gå i tenkeboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. oktober 2006 #1352 Del Skrevet 19. oktober 2006 Gå for en lege du ← En snekker er vel så nyttig . Eller elektriker. Eller rørlegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #1353 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tror jeg ender opp med å gå for en mann, jeg. Har hørt at det er de som har det mest praktiske utstyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #1354 Del Skrevet 21. oktober 2006 12000 skritt i dag. Halvparten av dem før lunsj, og jeg slo ikke på skrittelleren før jeg kom på jobb. Da fortjener jeg å spise meg trillemett på kjøttkaker og potetmos og saus og erter. For ikke å nevnte sjokoladepudding med vaniljesaus og rødvin. Jeeeee jeg er god på bondekost, kompis er imponert. Også fikk jeg litt forklaring på ting i dag. Som jeg er fast bestemt på å tro på, selv om jeg sikkert intuitivt ikke burde. Men intuisjonen min er i dette tilfellet utblandet med visse instinkter, og kan ikke stoles på. Så forklaring godtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. oktober 2006 #1355 Del Skrevet 21. oktober 2006 Er forklaring bra eller dårlig for Knurr? Synes forøvrig at sjokoladepudding med vaniljesaus og rødvin høres ut som en skummel miks. Tror jeg ville holdt rødvinen unna den blandingen.... *flykter før Knurr rekker å kaste en klatt pudding i hodet på meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #1356 Del Skrevet 21. oktober 2006 *hiver kjøttkaker etter Cata* Bra for deg at jeg er dårlig på å kaste ting! Forklaring er veldig bra. Den var relatert til mitt forhold til naboen, og det var en voldsom lettelse å få definert og diskutert akkurat det. Kommer forhåpentligvis noe godt ut av det - har forutanelser. Glad i dag, men kroppen protesterer. Har hatt mensen i tretten dager nå. Hvis jeg fortsatt blør på mandag så ringer jeg legen. Jeg er utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. oktober 2006 #1357 Del Skrevet 22. oktober 2006 Bra kjøttkaker. Nå må jeg bare se om jeg har poteter og en pakke saus, så er søndagsmiddagen i havn . 2 er akkurat passe middag. Klart glattcella må være med til Danmark , noe annet kommer vel ikke på tale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1358 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ettersom jeg skal bo på glattcelle i Danmark også, og vedkommende glattcella er tilkobla internett, så skal selvsagt glattcella bli med! Dere er nå søte da Nigo - uansett om det blir gravøl og grining eller ekstatisk Pascalkake så gleder jeg meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1359 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jobba sammen med Fredagsmannen i dag. Kommentaren etter en stjålen klem på lintøylageret var "Jeg registrerer pulsøkning og økt regional blodtilførsel, vil du forklare meg hvorfor søster Knurr?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 22. oktober 2006 #1360 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ellers ser jeg frem til feiring på Pascal med deeeeilig kake. ← Jeg feirer hva som helst for Pascalkake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå