mysan Skrevet 7. oktober 2006 #1301 Del Skrevet 7. oktober 2006 hei Knurr, nå er det altfor lenge siden jeg har vært her ser jeg. Tanken om å slippe og sove og å spise støtter jeg fult ut .- det burde være frivillig så man kunne gjøre det hvis man kjedet seg for mye og ikke hadde noe å finne på. Som akkurat nå - nå kunne jeg tenkt meg å bare sove... Ha en fortsatt fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #1302 Del Skrevet 8. oktober 2006 Hei Mysan, så godt å se deg tilbake igjen! Har vært på dagvakt, nå skal jeg snart på nattevakt... også er det kveldsvakt i morgen. Det gjør meg superfortjent til Københavnstur på tirsdag. Men jeg klarer ikke å pakke! Det funker bare ikke! Hadde det vært litt mer sosialt akseptert hadde jeg tatt med meg kun joggebukse og dassegensere. Er kvisete og kvapsete og full av blåmerker og vil helst gjemme meg under dyna, også skal jeg liksom pakke byturklær? Aj. Får se om det ikke lar seg gjøre å få pakket litt før jobb i morgen. Må jo hjemom på et vis, og en halvtime fra eller til på de fem timene jeg kan sove er ikke så mye. Mens vi først er i reisemodus: Kjøpte flybilletter til London i går! Atter en gang ble billettene bestilt på fylla - vi feira bursdagen til kompis, og jeg dro frem laptopen og bestilte med en hånd (den andre var opptatt med GT-glasset). Flyselskaper burde egentlig stenge bestillingssidene sine lørdag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. oktober 2006 #1303 Del Skrevet 8. oktober 2006 Men artig med reiser da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. oktober 2006 #1304 Del Skrevet 8. oktober 2006 Blåmerker? Hva i allverden har du bedrevet, unge dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #1305 Del Skrevet 8. oktober 2006 Men artig med reiser da ← Artig ja! Elsker å reise, men jeg vil gjerne at noen skal pakke for meg... kanskje jeg burde sette sammen en ferdig pakkeliste? Blåmerker? Hva i allverden har du bedrevet, unge dame? ← Vill og hemningsløs sex, med pisker og monsterdildoer. Eventuelt aggressive pasienter på gamlehjemmet, whatever you prefer to believe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 8. oktober 2006 #1306 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #1307 Del Skrevet 8. oktober 2006 Man har vært språkkonsulent. Når til og med jeg kan greie å finne feil i hver jævla setning i en hel oppgave, så er det begrenset hvor godt språket er. Fikk i det minste timebetalt, om enn for noe helt annet. Skulle helst vært vill og hemningsløs sex de blåmerkene kom av. Med unntak av monsterdildoene, selvsagt, men allikevel. Trenger hudkontakt snart, jeg blir gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 8. oktober 2006 #1308 Del Skrevet 8. oktober 2006 På jobb Knurr ? *lenge til neste "swing" kveld ?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #1309 Del Skrevet 8. oktober 2006 På nattevakt, ja. Du da Tyr? Mmmm... få dansesjanser for tida egentlig, men jeg håper at bytur i Køben ordner saken. Det blir jo ikke swing, selvsagt, men noe blir det vel. Forhåpentligvis. Jeg vil være våken og vakker og forelsket og dansende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 8. oktober 2006 #1310 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg nyter høstferiens glade dager. Det er jo så deiligt å være norsk i Dannmark, så for en søt jente som deg, burde Køben bli en opplevelse. Om du er våken etter nattskift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #1311 Del Skrevet 8. oktober 2006 Skal nok veldig rett hjem og sove etter nattevakt - skal på kveldsvakt igjen i morgen. Og våken hadde jeg nok fått til. Dansende også, kompis har lovet meg en dans eller fem. Men vakker, forelsket og swingdansende kan bli verre. *oppgitt* Hvor blir det av Prince Charming, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. oktober 2006 #1312 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vill og hemningsløs sex, med pisker og monsterdildoer. Eventuelt aggressive pasienter på gamlehjemmet, whatever you prefer to believe. ← Jeg vet hva jeg foretrekker å tro, men det er muligens feil....... Hvor blir det av Prince Charming, liksom? ← Øhm, ja......finner du en i en utgave som er litt for gammel for deg, så kan du sende'n hitover. Men kun "prima vare, sekunda ikke". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #1313 Del Skrevet 10. oktober 2006 Øhm, ja......finner du en i en utgave som er litt for gammel for deg, så kan du sende'n hitover. Men kun "prima vare, sekunda ikke". ← Avtale! Jeg har en øvre grense på 32 år, så da sender jeg alle over det i din retning. Og selvsagt kun det beste for deg. Køben neste, flyet går om tre timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 10. oktober 2006 #1314 Del Skrevet 10. oktober 2006 "Prinsen" er en maskin vi har på jobben. Ikke veldig spennende, er jeg redd. Jeg ville satset på noe annet, om jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #1315 Del Skrevet 12. oktober 2006 Køben var nydelig! Rødvin på taket med utsikt over hele byen, shopping på obskure små bakgatebutikker, skolejakt med stor suksess og masse god mat og drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 12. oktober 2006 #1316 Del Skrevet 12. oktober 2006 Fant du noen lekre dansker, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 12. oktober 2006 #1317 Del Skrevet 12. oktober 2006 Subsidiært en Gammel dansk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #1318 Del Skrevet 12. oktober 2006 Fant du noen lekre dansker, da? ← Bortsett fra en ung herre på 69 (om det var år eller øl eller begge... nåja) som het Flemming, hadde glassøye og kysset meg på hånden og spurte om jeg ville bli med han hjem... nei. Subsidiært en Gammel dansk? ← Liker dem unge, gitt. Den medbrakte var dog litt for skeiv. Ellers plenty romantisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. oktober 2006 #1319 Del Skrevet 12. oktober 2006 Køben var nydelig! Rødvin på taket med utsikt over hele byen, shopping på obskure små bakgatebutikker, skolejakt med stor suksess og masse god mat og drikke. ← Jeg vil oooooooog . (Men etter å ha hentet bilen på verksted i dag så innser jeg min økonomiske begrensning ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #1320 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg vil oooooooog . (Men etter å ha hentet bilen på verksted i dag så innser jeg min økonomiske begrensning ) ← Jeg har 132kr igjen på kontoen, og får lønn 28. Misunnelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå