Cata Skrevet 3. oktober 2006 #1261 Del Skrevet 3. oktober 2006 Politikere? StortingsTinghus? Lunch? :klø: *slår følge med Frysepulver og rusler forvirret ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #1262 Del Skrevet 3. oktober 2006 Åh, jeg er så trøtt! Men så vil jeg danse, for jeg har fått Little Richard på hjernen. Alt sammen på en gang. Det rykker i tærne. Swingkurskompanjongen er derimot i en litt annen livssituasjon enn meg - han har faktisk skolearbeid. Jeg vil gjøøøøøøøre noe! Egentlig burde jeg jo bare køye, jeg begynner på ny jobb i morgen og trenger å være opplagt. Men jeg vil mye heller ha en øl og en times dansing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #1263 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jo, også holder jeg på å bli gal. Alle jeg kjenner sliter på et eller annet vis. Om de er deppa eller syke eller blakke eller hva det skal være, så er det faen meg ingen som er blide og fornøyde med livet. Ingen! Det er nesten så jeg blir deppa sjøl, det er jo ingen å ha det gøy med! Bli glade da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. oktober 2006 #1264 Del Skrevet 3. oktober 2006 *melder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #1265 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er du glad, mor? *slenger en Tuborg i retning Cata* Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. oktober 2006 #1266 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er du glad, mor? ← Nei, men blid det er jeg. En av to er vel ikke så verst . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #1267 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ah, men det er godkjent! Jeg er egentlig bare full av tanker og ideer og planer og, vel, generelt pratesjuk. Men alle mennesker vil bare prate om hvor kjipt alt er. Jeg er vanligvis veldig flink til å lytte, men jeg orker ikke i dag. Vil ha det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. oktober 2006 #1268 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, mye morsommere å være pratesjuk når noen hører etter. Enda bedre når de er positive også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #1269 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvis den positive personen hadde vært fysisk tilstede, danseglad og knullbar i tillegg hadde det vært strålende. Men det skjer visst ikke i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. oktober 2006 #1270 Del Skrevet 3. oktober 2006 Enig med du, men man kan ikke få alt her i livet, så man får fiske med seg de gleder som finnes. PC er en god nr. 2.....eh......3.......eh....... ett eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #1271 Del Skrevet 3. oktober 2006 10, tror jeg. Snart Grey's Anatomy, dog. Og etter det burde jeg vel legge meg. Strengt tatt kommer den positive, danseglade og knullbare personen hjem når det er ferdig, så noen soving blir det neppe. Har nemlig lastet ned fryktelig mye swingmusikk og er rett og slett veldig dansesjuk. Ny jobb i morgen også. Litt nervøs. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. oktober 2006 #1272 Del Skrevet 3. oktober 2006 Strengt tatt kommer den positive, danseglade og knullbare personen hjem når det er ferdig, så noen soving blir det neppe. Har nemlig lastet ned fryktelig mye swingmusikk og er rett og slett veldig dansesjuk. ← Dansing med nogo attåt? Lykke til i ny jobb . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #1273 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dærsken, her har det gått unna!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #1274 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dansing med nogo attåt? Lykke til i ny jobb . ← Mmm, tok noko attåten i sta, gitt. Så kun dansing. Og takk! Etter den teite rettssaken i dag burde alt gå bra. Dærsken, her har det gått unna!!! :-D ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2006 #1275 Del Skrevet 3. oktober 2006 Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #1276 Del Skrevet 3. oktober 2006 Oh yes Nå burde jeg i hvertfall legge meg snart. Huff og huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. oktober 2006 #1277 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er blid og kan danse swing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #1278 Del Skrevet 3. oktober 2006 De andre kriteriene derimot? Vi får ta den kaffen en annen dag, forresten - jeg er litt vel opptatt om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. oktober 2006 #1279 Del Skrevet 3. oktober 2006 Drikker dere kaffe uten meg???? Ånei, det er sant - jeg er jo ikke der, men her. (Hvor nå enn her og der måtte være ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. oktober 2006 #1280 Del Skrevet 3. oktober 2006 Tenkte meg at det ikke nådde opp. Kaffe får vente Knurr, lang høstferie venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå