Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fullstendig korrekt. Det begynte med en beskjeden spørreundersøkelse, og til slutt ble tax-freesjokoladene tatt inn til kjemisk analyse og sammenlikning. Det viser seg at de ikke inneholder en eneste kalori, faktisk!

Og det beste er at den er rik på vitaminer og mineraler - bare å gufle på :tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til tax-freeshopping nå :sjarmor: I morgen er ildprøven - hvis jeg overlever bytur og legg/bikinilinjevoksing, overlever jeg flytur og kulturoverdose. Har til og med fått antibiotika i dag, så ting burde ordne seg.

Gray's Anatomy var egentlig ganske dårlig i dag, men akkurat den biten hvor den, ehm, godt voksne mannen fikk beskjed om at kona hadde overlevd brann i hjertet var ubetalelig. Jeg lo seg jeg hodlt på å dette ut av senga. Så herlig reaksjon!

Episoden promtet også en nødrapport fra jobb, jeg måtte bare få vite hva som foregikk. Er visst masse action der også om dagen, opptil flere pasienter jeg antakeligvis ikke kommer til å se når jeg kommer tilbake på jobb neste fredag. Ser ut til å bli fryktelig mye jobbing, vi får jo ikke tatt inn ekstra folk selv om arbeidsmengden øker ettersom pasientene blir dårligere. Meeeeeen det skal ejg ikke bekymre meg for nå. Jeg skal jo begynne i ny jobb neste onsdag. Folk insisterer på å fortelle meg hvor utrolig slitsomt det er og hvor mye som skjer på den avdelinga, men jeg gleder meg bare mer og mer når jeg får høre om alle de spennende sykdommene! Litt nerd, ja. Skal ikke gå utover omsorg og medmenneskelighet, selvsagt, men det er jo unektelig litt mer interessant med alvorlig syke mennesker som man faktisk kan gjøre noe for enn de som bare er gamle og venter.

Skrevet

Våken Knurr ???

Du burde vel sove, samle mot og krefter til ditt møte

med varm voks. ;)

*helikopter er gøy*

Skrevet

Har sovet i to døgn - om jeg er trøtt i morgen kveld er det bare fint, siden jeg skal opp halv fem :overrasket:

Kjører du ofte helikopter, Tyr?

Skrevet

Godt poeng. ;)

Helikopter tilhører en tidligere periode av mitt liv.

Lavtflyging er gøy. ;)

Skrevet

Fikk lønning i dag, jeg. Det er visst veldig farlig. For jeg var jo i byen for å vokse leggene - den utgiften hadde jeg regnet med. Men så gikk jeg forbi en sportsbutikk, og kom på at jeg egentlig hadde planlagt å kjøpe Masaisko, så da gjorde jeg det. De kosta 1800kr. Etter at alle billetter og sånt er betalt, sitter jeg nå igjen med 7000kr til lommepenger i Riga, Køben og resten av måneden her hjemme - det skal dekke månedskort og mat også, og helst flybilletter til London. Det er litt teit.

Heldigvis har jeg 10000 på sparekonoto. Det er sikkert greit å bruke litt av dem nå etterhvert. Ellers må jeg kanskje slutte å røyke.

Skrevet
:vinke: innom for å ønske deg en riktig god tur!! :klem:
Skrevet

Tusan takk, Drua! Driver og pakker nå... har dog ikke kommet lenger enn til sko. Hang meg opp i noen tråder her.

Skalvisenåda. Jeg trenger...

- Pass

- Toalettsaker

- Medisiner siden jeg fortsatt er syk

- Pene klær til å være finkulturell i

- Ikke fullt så pene klær til å være utendørskulturell i

- Pene sko

- Ikke fullt så pene men behagelige sko

*tenkehøyt*

- Kjole/boleroting + pumps

- Skjørt/jakke-sett + høye støvler

- Olabukse + genser + skjorte + gåsko

- Sort bukse + pen, langermet og spisevennlig topp

- Piratbukseliknendeting som kan kombineres med alt

- Varme gensere

Oj, der ble kofferten full. *putte oppi undertøy og hårføner*

Skrevet

..*snikleser*

Liker dagboka til Knurr. Hun er morsom.

Skal du ut å reise du også, hvor da?

God tur :klem:... *tusle ut igjen*..

Skrevet

Jippi, jeg er morsom! :-D Velkommen innom, Meteora - bare kom igjen! Reiser til Riga med bestefar fryktelig tidlig i morgen tidlig. Hmm, litt smør på flesk det kanskje.

Er en smule forarget på Chess, mitt kjære telefonselskap. Fikk beskjed for noen dager siden om at SIM-kortet ville slutte å fungere om to uker, og at jeg ville få tilsendt nytt. I dag morges fikk jeg beskjed om at det nåværende ville gå ut av funksjon klokka to. Det gikk ut klokka ti. Nerd som jeg er, har jeg to telefoner, og ringte derfor og kjeftet på kundeservicedama. Hun kunne fortelle at de hadde mislyktes i å sende SIM-kortet til både min bostedsadresse og min folkeregistrerte adresse - en øvelse selv Lånekassen mestrer. Hun var også fryktelig sinna da jeg mente at dette var deres skyld, og ikke min - telefonselskaper gjør jo aldri feil! Hva skjedde med å, eh, ringe før de kutter min kontakt med omverden? Kan de ikke sånt i telefonselskaper? Det hun kunne tilby var at jeg kjøpte en ny SIM-kort startpakke til 200kr i bytte mot 100 gratis SMSer tilsvarende 50kr. HAH. Ikke faen.

Snakka med ei som var veldig mye hyggeligere nå nettopp, hun skulle sende den forbanna kortflisa til postkontoret mitt rekommandert - et postkontor burde da være mulig å finne frem til. Men da er jeg telefonløs frem til neste uke. Eller, det er jeg jo ikke. Men det er ikke jeg som betaler den andre telefonen.

:murvegg: <-- Smileyen er Chess og muren er laget av dikloridetylsulfidgele. Wrap your tongue around that, you (beeeeeeeeeeep beep beeeep)ers!

Skrevet

Jupp, skulle nesten tro det var olje på det! :ler:

Skrevet

Potte tett er man jo, men feberen er vekk så da måtte jeg prøve om føttene fortsatt funka med sko på - og det gjorde de gitt! Da er det vel bare fortjent at jeg får gode arbeidssko? :sjenert:

Skrevet

Da må du ha noe tilleggsutstyr i reisekofferten, nesespray

og snytepapir.

Blir gøy på konsert... :ler:

Grattis med nye sko Knurr.

Skrevet

Har rydda huset og pakket!

Men hva i svarte huleste helvete er det jeg har glemt? :overrasket:

Skrevet (endret)

Pass, penger, ...

Les sjekklisten. ;)

Så må du ha en hyggelig reise Knurr. :vinke:

Endret av Tyr
Skrevet

Takk, Tyr!

Siste gjennomgang av koffert, her... er liiiiiiitt trøtt, jeg fikk jo selvsagt ikke sove i det hele tatt. Får vel sove på flyet antar jeg. Ikke er jeg frisk heller, men det skal vel stengt tatt ikke trenge å stoppe meg.

:vinke: Hadebra!

Skrevet
:vinke: God tur (selv om du forlengst er i Riga når dette klapres ned).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...