Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

AUU! Hvorfor utsette stakkars Knurreføtter for noe slikt? Jeg er visst i ferd med å bli ei gammal kjerring, skjønner jeg... Da jeg skulle ut i går sto jeg med høye støvletter i den ene hånden og flate mokasiner i den andre, og gjett hva valget falt på. :ler:

Da er du jo klokskapen selv, Virvel. Skoene mine syntes ikke en gang. Det bare så ut som jeg hadde veldig lange bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt forstå motivet likevel. Akk, lange bein... *drømme*

Me too...

Det stuttjukke greiene jeg vandrer rundt på er ikke mye å skryte av :ler:

Endret av Lamadama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei det no på deg a???  :sjarmor:

Ikke fra lesbene, gitt. Jeg har prøvd å like jenter, men har feilet grusomt hver gang. Får heller vente til i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fra lesbene, gitt. Jeg har prøvd å like jenter, men har feilet grusomt hver gang. Får heller vente til i kveld.

Den som venter på noe godt - venter ikke forgjeves :enig:

*løpe tilbake til oppgaven - kronisk nyresvikt - tjohei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, godt at noen skjønner! Bestisen fattet ikke poenget i det hele tatt. Det var de fine skoene jeg viste deg, Virvel. Men jeg er jo så dverghøne at jeg trengte hjelp for å rekke opp til den spesialimporterte heterodansepartneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, de som jeg har maken til? De er jo egentlig relativt gode å gå i da, så hvordan klarte du å grisebanke tærne dine sånn? (Din tå, tihi.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din nese! Jeg hadde litt vondt i tærne fra før av, og å sparke dem borti ting funka ikke helt bra. Jeg blødde, for helvete. Tror tærne mine er for store for den lille åpningen foran. Et eller annet funka ikke i hvertfall.

Jobb i dag... var rett og slett ille. Det endte med en lang rapport som jeg skal levere til avdelingsleder så snart jeg kan.

Og så fikk jeg massasje etterpå. *dååån*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albue! :erter:

Men jeee for massasje. Vi liker massasje. *misunnelig* Nabo'n?

Hva sier moren din til at du møter fremmede, øh, husholdningsartikler helt alene da? :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var forresten ikke helt sikker på hva jeg skulle omtale deg som, skrev "matvare" først, men det er vel ikke helt riktig, det heller. Hva foretrekker du selv? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten ikke helt sikker på hva jeg skulle omtale deg som, skrev "matvare" først, men det er vel ikke helt riktig, det heller. Hva foretrekker du selv? :klø:

Hm... Vet ikke... Syltetøyremedie kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, tre besøk sden sist jeg var her - et spyttende dyr, en abnormal kroppsdel og en kjøkkenting. :ler:

Da var det forelesningstid igjen. Og så kurs. Og så skal jeg lære bort data. Og så skal jeg på jobb. Jeg lurer veldig på hvor alt dette kom fra.

Middagen i går var merkelig. Først Rorbua og så SUmmit 21 - det finnes kanskje mer forskjellige steder, men hvilke det i så fall skulle være aner jeg ikke. Sistnevnte hadde drlige drinker men fantastisk utsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jaså, du liker ikke klientellet her inne :ler:

Det var ikke en klage! Jeg elsker rare folk :ler:

Åhrr.... Eg og vil ha massasje!

Kor du finne dissa fyrane dine hen?  :sjenert:

Kom og få massasje, så kan du få et par av fyrene :P Neida. De dumper stort sett bare - ikke bokstavelig talt vanligvis - ned i fanget mitt.

Si meg.....den nabo'n din...? Har ikke han en kjekk, single far i passende alder som han har lært massasje hos?  :sjenert:

Massasjen har han lært av meg, men faren hans er faktisk veldig ålreit. Tror han til og med er singel. Du få komme på besøk og sjekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...