Knurr Skrevet 17. september 2006 Forfatter #1101 Del Skrevet 17. september 2006 AUU! Hvorfor utsette stakkars Knurreføtter for noe slikt? Jeg er visst i ferd med å bli ei gammal kjerring, skjønner jeg... Da jeg skulle ut i går sto jeg med høye støvletter i den ene hånden og flate mokasiner i den andre, og gjett hva valget falt på. ← Da er du jo klokskapen selv, Virvel. Skoene mine syntes ikke en gang. Det bare så ut som jeg hadde veldig lange bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. september 2006 #1102 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg kan godt forstå motivet likevel. Akk, lange bein... *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #1103 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Jeg kan godt forstå motivet likevel. Akk, lange bein... *drømme* ← Me too... Det stuttjukke greiene jeg vandrer rundt på er ikke mye å skryte av Endret 17. september 2006 av Lamadama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 17. september 2006 Forfatter #1104 Del Skrevet 17. september 2006 Blei det no på deg a??? ← Ikke fra lesbene, gitt. Jeg har prøvd å like jenter, men har feilet grusomt hver gang. Får heller vente til i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #1105 Del Skrevet 17. september 2006 Ikke fra lesbene, gitt. Jeg har prøvd å like jenter, men har feilet grusomt hver gang. Får heller vente til i kveld. ← Den som venter på noe godt - venter ikke forgjeves *løpe tilbake til oppgaven - kronisk nyresvikt - tjohei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 17. september 2006 Forfatter #1106 Del Skrevet 17. september 2006 Åh, godt at noen skjønner! Bestisen fattet ikke poenget i det hele tatt. Det var de fine skoene jeg viste deg, Virvel. Men jeg er jo så dverghøne at jeg trengte hjelp for å rekke opp til den spesialimporterte heterodansepartneren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. september 2006 #1107 Del Skrevet 17. september 2006 Ååå, de som jeg har maken til? De er jo egentlig relativt gode å gå i da, så hvordan klarte du å grisebanke tærne dine sånn? (Din tå, tihi.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 17. september 2006 Forfatter #1108 Del Skrevet 17. september 2006 Din nese! Jeg hadde litt vondt i tærne fra før av, og å sparke dem borti ting funka ikke helt bra. Jeg blødde, for helvete. Tror tærne mine er for store for den lille åpningen foran. Et eller annet funka ikke i hvertfall. Jobb i dag... var rett og slett ille. Det endte med en lang rapport som jeg skal levere til avdelingsleder så snart jeg kan. Og så fikk jeg massasje etterpå. *dååån* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 18. september 2006 Forfatter #1109 Del Skrevet 18. september 2006 Forelesning nuh! Og så skal jeg bevege meg inn på ukjent territorium. Jeg skal møte Pulver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2006 #1110 Del Skrevet 18. september 2006 Forelesning nuh! Og så skal jeg bevege meg inn på ukjent territorium. Jeg skal møte Pulver. ← Pulver er helt jævlig in real... løp og gjem deg!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 18. september 2006 #1111 Del Skrevet 18. september 2006 Albue! Men jeee for massasje. Vi liker massasje. *misunnelig* Nabo'n? Hva sier moren din til at du møter fremmede, øh, husholdningsartikler helt alene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 18. september 2006 #1112 Del Skrevet 18. september 2006 Albue! Men jeee for massasje. Vi liker massasje. *misunnelig* Nabo'n? Hva sier moren din til at du møter fremmede, øh, husholdningsartikler helt alene da? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 18. september 2006 #1113 Del Skrevet 18. september 2006 Ikke noe vondt ment, Pulver, jeg er bare bekymret for Knurr, vettu. Hun er liksom en slags surrogatlillesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 18. september 2006 #1114 Del Skrevet 18. september 2006 Var forresten ikke helt sikker på hva jeg skulle omtale deg som, skrev "matvare" først, men det er vel ikke helt riktig, det heller. Hva foretrekker du selv? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 18. september 2006 #1115 Del Skrevet 18. september 2006 Var forresten ikke helt sikker på hva jeg skulle omtale deg som, skrev "matvare" først, men det er vel ikke helt riktig, det heller. Hva foretrekker du selv? :klø: ← Hm... Vet ikke... Syltetøyremedie kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 19. september 2006 Forfatter #1116 Del Skrevet 19. september 2006 Woho, tre besøk sden sist jeg var her - et spyttende dyr, en abnormal kroppsdel og en kjøkkenting. Da var det forelesningstid igjen. Og så kurs. Og så skal jeg lære bort data. Og så skal jeg på jobb. Jeg lurer veldig på hvor alt dette kom fra. Middagen i går var merkelig. Først Rorbua og så SUmmit 21 - det finnes kanskje mer forskjellige steder, men hvilke det i så fall skulle være aner jeg ikke. Sistnevnte hadde drlige drinker men fantastisk utsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. september 2006 #1117 Del Skrevet 19. september 2006 Jaså, du liker ikke klientellet her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 19. september 2006 #1118 Del Skrevet 19. september 2006 Åhrr.... Eg og vil ha massasje! Kor du finne dissa fyrane dine hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. september 2006 #1119 Del Skrevet 19. september 2006 Si meg.....den nabo'n din...? Har ikke han en kjekk, single far i passende alder som han har lært massasje hos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 19. september 2006 Forfatter #1120 Del Skrevet 19. september 2006 Jaså, du liker ikke klientellet her inne ← Det var ikke en klage! Jeg elsker rare folk Åhrr.... Eg og vil ha massasje! Kor du finne dissa fyrane dine hen? ← Kom og få massasje, så kan du få et par av fyrene Neida. De dumper stort sett bare - ikke bokstavelig talt vanligvis - ned i fanget mitt. Si meg.....den nabo'n din...? Har ikke han en kjekk, single far i passende alder som han har lært massasje hos? ← Massasjen har han lært av meg, men faren hans er faktisk veldig ålreit. Tror han til og med er singel. Du få komme på besøk og sjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå