Cata Skrevet 15. september 2006 #1081 Skrevet 15. september 2006 Åh, så kjekt det er med en KG-datter som fremelsker mine kverulatoriske evner .
Knurr Skrevet 15. september 2006 Forfatter #1082 Skrevet 15. september 2006 De beste diskusjonene er jo de man vinner fordi motparten må løpe ut av rommet med frådende munn for å rive av seg håret.
Cata Skrevet 15. september 2006 #1083 Skrevet 15. september 2006 Gleder meg til opptrinn på elektroforretning i morgen .
Gjest Virvel Skrevet 15. september 2006 #1085 Skrevet 15. september 2006 Masse blod og gørr på jobb i dag. ← Ooooh, nais. Spar litt til meg a, jeg synes liksom ikke jeg får nok.
Knurr Skrevet 15. september 2006 Forfatter #1086 Skrevet 15. september 2006 Gleder meg til opptrinn på elektroforretning i morgen . ← Lykke til, mor! *legger til* ← Hei på deg. Hvem der? Ooooh, nais. Spar litt til meg a, jeg synes liksom ikke jeg får nok. ← Det var min egen feil, litt. Noen sårstell som var litt heftige først, også skulle jeg klippe neglene til en dame som ikke klarte å la være å gestikulere. Swingkurs var slitsomt. Gøy, men slitsomt. Jeg greide ikke å la være å lede, og naboen så ut til å glemme det, så det ble litt kræsj. Sliten i føttene nu.
Gjest Virvel Skrevet 16. september 2006 #1087 Skrevet 16. september 2006 Det var min egen feil, litt. Noen sårstell som var litt heftige først, også skulle jeg klippe neglene til en dame som ikke klarte å la være å gestikulere. ← Huffda. Vet ikke om du husker det, men bestefaren min (han under, vettu) hadde hjernehinnebetennelse for noen år siden og var innlagt ganske lenge. En gang vi kom og skulle besøke ham var han helt oppskrapt i hele ansiktet! Så ut som han hadde blitt overkjørt av en gressklipper, men det viste seg at det bare var en fersking som hadde barbert ham, og det hadde hun tydeligvis ikke gjort så mange ganger før. Han tok det veldig pent, da, men hun var rimelig flau. Stakkar.
Knurr Skrevet 16. september 2006 Forfatter #1088 Skrevet 16. september 2006 Herlig! Akkurat det skjer faktisk innimellom. Barbering er ikke noe vi lærer, skjønner du... så det blir å ta det som det kommer. Gleder meg til torsdag!
Knurr Skrevet 16. september 2006 Forfatter #1090 Skrevet 16. september 2006 LørdagsKos til Knurr. ← Takk, Hedda! tilbake! Alt bra med deg?
Cata Skrevet 16. september 2006 #1091 Skrevet 16. september 2006 Trengte ikke kverulere . Det gikk greit uten. Har du fått rehabilitert undersåttene etter swingkurset? Swing er gøy, men slitsomt.
Gjest Virvel Skrevet 16. september 2006 #1092 Skrevet 16. september 2006 Gleder meg til torsdag! ← Hvor forenlig er egentlig det opplegget med å stå opp klokken seks neste morgen?
Knurr Skrevet 16. september 2006 Forfatter #1093 Skrevet 16. september 2006 Har du fått rehabilitert undersåttene etter swingkurset? Swing er gøy, men slitsomt. ← På ingen måte. De måtte til pers igjen i dag, tre nye timer med svinging. Det gikk bedre og bedre - men siden vi begge er opptatt på hvert vårt hold i dag, må jeg finne noen andre å danse videre på. Ergo er jeg nå på vei ut, med ni centimeters hæler og mer sminke enn jeg greier å gjenkjenne meg selv i. Begge deler bestemt av noen andre, men allikevel. Dette bør blir gøy. Hvor forenlig er egentlig det opplegget med å stå opp klokken seks neste morgen? ← Veldig! Jeg forlater deg nemlig klokka ti, helst litt før, og da er du rett ved t-banen.
Cata Skrevet 16. september 2006 #1094 Skrevet 16. september 2006 Ergo er jeg nå på vei ut, med ni centimeters hæler og mer sminke enn jeg greier å gjenkjenne meg selv i. . ← *står klar med førstehjelpsskrin for å legge støttebandasje på ankel*
Knurr Skrevet 16. september 2006 Forfatter #1095 Skrevet 16. september 2006 *står klar med førstehjelpsskrin for å legge støttebandasje på ankel* ← Ankelen greide seg. Tærne, derimot... vel. Jeg blør fra begge stortærne nå. Håper jeg klarer å gå på jobb i morgen. Det er rett og slett tortur å gå i høye sandalliknende sko med åpen tå. Har aldri opplevd det før, men i kveld var litt spesielt i og med at det ikke var et eneste menneske tilstede som deler min legning.
Gjest Sandoz Skrevet 17. september 2006 #1096 Skrevet 17. september 2006 Hei på deg. Hvem der? ← Vært her før. Liker dagboka di. Måtte bare legge deg til på Mine innleggslista, siden jeg ikke er her så ofte lenger.
Cata Skrevet 17. september 2006 #1097 Skrevet 17. september 2006 Ankelen greide seg. Tærne, derimot... vel. Jeg blør fra begge stortærne nå. ← *bytter ut støttebandasje med plaster* Godt du bekrefter at det er en grunn til at jeg aldri vil gå med høye hæler . Jeg hadde en mistanke om det. Men regner med at hva det nå enn var du var ute på, så var det verdt noen ømme tær?
Gjest Virvel Skrevet 17. september 2006 #1098 Skrevet 17. september 2006 AUU! Hvorfor utsette stakkars Knurreføtter for noe slikt? Jeg er visst i ferd med å bli ei gammal kjerring, skjønner jeg... Da jeg skulle ut i går sto jeg med høye støvletter i den ene hånden og flate mokasiner i den andre, og gjett hva valget falt på.
Knurr Skrevet 17. september 2006 Forfatter #1099 Skrevet 17. september 2006 Vært her før. Liker dagboka di. Måtte bare legge deg til på Mine innleggslista, siden jeg ikke er her så ofte lenger. ← Og velkommen skal du være. Men regner med at hva det nå enn var du var ute på, så var det verdt noen ømme tær? ← Jeg fikk dansa! Og bevist, en gang for alle, at jeg har draget. På jenter. Endte på lesbevors ser du. Takk for omsorgen
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #1100 Skrevet 17. september 2006 *innom med ett lite spor* Kommer sterkere tilbake når jeg har skrivd litt mer på oppgaven. Blei det no på deg a???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå