Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin film!

Og ålreit dag på jobb, faktisk. Jeg har vært superpleieassistent i to dager og nå er jeg sliiiiiiten.

Noen som vil være med på nattevandring langs Akerselva neste uke? Skal være fakkeltog og greier.

Skrevet

Åh! Da jeg skrev forrige innlegg hadde jeg nettopp kommet inn av døra og var utslitt etter jobb. Hva passer da bedre enn å få servert presskannekaffe noir på døra og massasje til dessert? :hjerter: Fornøyd med sørvissen her assa!

Skrevet (endret)

Ting jeg vil få med meg som jeg trenger selskap til:

- Lille Eyolf/Byggmester Solness/Når vi døde vågner på Nationalteateret.

- Hair & mer på Det Norske Teater.

- En gooood del konserter på Konserthuset.

- Nevnte fakkeltog.

- Høstutstillingen

- Loppissesongen

- Cirka altfor mange av messene som går i høst

Bare å krysse av, folkens.

Edit: Glemte biten om fjell. Jeg vil fortsatt opp på Glittertind før jeg flytter til pannekakelandet.

Endret av Knurr
Skrevet
Noen som vil være med på nattevandring langs Akerselva neste uke? Skal være fakkeltog og greier.

Jaaaaaaa! :hoppe:

Skrevet

Torsdag åtte til ti, da? Jeg begynner på nattevakt kvart over ti, så jeg må forlate før slutten, men... ja :) *hoppe*

Skrevet

Hvis man skal opp seks, er det teit å legge seg ett.

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Hvis man ikke er i sengen innen klokken 12, kan man like gjerne gå på rommet og legge seg.

*gammel landsmøtelov*

Skrevet

Carl, det er en gammel blondinevits.

Blond mor sier til sin blonde datter som er på vei ut på byen:

Kjære, hvis du ikke er i seng før midnatt må du komme hjem!

Copycat.

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Carl, det er en gammel blondinevits.

Blond mor sier til sin blonde datter som er på vei ut på byen:

Kjære, hvis du ikke er i seng før midnatt må du komme hjem!

Copycat.

Til orientering:

Dette er opprinnelig Einar Førdes Landsmøtelov, oppfunnet, formulert og praktisert lenge før det var passabelt å kødde med blondiner. Eller med sex, for den saks skyld.

Skrevet

Fortell meg noe nytt. :Gjesp: At jeg aldri lærer.

Det er torsdag neste uke, sant? Ikke i morgen?

Skrevet
Til orientering:

Dette er opprinnelig Einar Førdes Landsmøtelov, oppfunnet, formulert og praktisert lenge før det var passabelt å kødde med blondiner. Eller med sex, for den saks skyld.

Det er paradoksalt å bruke et synonym for penis som verb i den setningen.

Det er torsdag neste uke, sant? Ikke i morgen?

Nei, i morgen er det forelesninger hele dagen.

Og jeg har offisielt brukt over 3000kr på teaterbilletter denne måneden. Herrejesus.

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Det er paradoksalt å bruke et synonym for penis som verb i den setningen.

Jeg håpet faktisk at du skulle få med deg akkurat den.

:klem:

Ellers, Virvel: Det er da torsdag i morgen også!

*blond*

Skrevet
Jeg håpet faktisk at du skulle få med deg akkurat den.

:klem:

Ellers, Virvel: Det er da torsdag i morgen også!

*blond*

But of course, det var det første som slo meg. Enhver, samme hvor diskret, hentydning til noe som kan relateres til seksualitet vil automatisk bli plukket opp.

Og jeg og Virvel skal ut i mørket og se på flammer og vann. :sjarmor:

Skrevet
Nei, i morgen er det forelesninger hele dagen.

:ler: Juksestudent! Søt, du.

Carl: Dust. :erter:

Skrevet
:ler: Juksestudent! Søt, du.

Jeg må jo gjøre noe! Den ene fridagen jeg har denne uka skal brukes på GU, billetthenting, løping av ærender, to forelesninger og litt øl. Og muligens en - overraskende nok - interessant bok om... noe børsgreier. Den andre går med til swingkurs og familiemiddag. Jeg er godt fornøyd.

(det slo meg i dag at jeg driver med veldig mye rart for tida.)

GJETT HVEM SOM HAR FÅTT SEG NY JOBB! Jeg gikk opp på en annen avdeling for å spørre, og møtte sykepleieren i gangen. Hun går ofte på min avdeling på kveldene, og da hun fikk høre hva jeg ville strenet hun inn til avdelingslederen og lukket døra. Fem minutter senere kom avdelingslederen ut og spurte når jeg ville begynne. Jeg lurer veldig på hva som ble sagt, men det må ha vært veldig fordelaktig. Ny jobb uten å gjøre mer enn å si hei! :sjarmor:

Skrevet

Normale mennesker ville sovet lenge og kost seg på en fridag. Men da klokka var ti var jeg allerede på vei til byen... og siden har det gått i ett. Også har jeg lært ting. Og funnet på ting. Og vært glad. Så nå er jeg skikkelig sliten.

Naboen var rar i dag :forvirret:

Skrevet

Tyr, Pulver? Kan kaffedejten forskyves/fremskyves? Jeg fikk plutselig mye å gjøre mandag kveld. Litt omorganisering av vaktlista og slikt.

Masse blod og gørr på jobb i dag. :sjarmor: Og i følge en av sjefene min har jeg "et sjeldent godt utviklet, antakelig medfødt, klinisk blikk", hva nå det måtte bety.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...