Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Fremhevede innlegg

Skrevet
Oh yes :ler:

Godt å ha deg tilbake! Now get on with the juicy details. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare Rosin som har blitt fersk!

Og Knurr som har en liten identitetskrise midt i å-herregud-jeg-har-en-kjekk-tidvis-uniformert-mann-som-er-god-til-å-kysse-og-mye-annet-rart-til-nabo-krisa.

:sjenert:

Skrevet (endret)

Min promiskuitet får nemlig ikke plass i hodet, for der er det fullt av veldig mye annet! :ler:

Endret av Knurr
Gjest LilSweetie
Skrevet

Det beste er å alltid studere :)

*kommer hjem full midt på natten og går inn på kg i stedet for å sove*

Skrevet

Utagerende, nei. Hodeshaving og dop holder jeg meg langt unna! :P

Skrevet

Ja faen, hvis du shaver hodet vil jeg ikke ha noe mer med deg å gjøre. Skrekk. :ler:

Skrevet

Må rydde meg selv og hybelen. Og oppvasken. Gamle venner renner ned dørene her for tida, i anledning utferdstrang og skolestart må de besøke meg først. Og da burde det vel være ryddig. Særlig når jeg bare har nudler og kaffe å servere.

Også er det teit å sjekke rutetabeller for å finne ut når jeg kan forvente naboen hjem.

Skrevet
Ja faen, hvis du shaver hodet vil jeg ikke ha noe mer med deg å gjøre. Skrekk. :ler:

Helvete. Har en stående trussel mot fhs-mannen om at jeg tar håret hvis han gjør det. Samme trussel gjelder ved bleking, selv om den trusselen går andre veien. Regner med at vi begge beholder våre nuværende hårfrisyrer mer eller mindre, men det kan jo aldri utelukkes.

Skrevet

*knis* Naboen spurte hva i helvete jeg hadde gjort meg - og hvem som hadde gjort det mot meg - siden jeg hadde lange, hvite arr på lårene. Jeg måtte anstrenge meg for å ikke fnise mens jeg forklarte, rolig og pedagogisk, hva strekkmerker er. O uopplyste!

Skrevet

Ikke f. Det er litt for langt å reise, uansett hvor oppofrende og omsorgsfull man føler seg. Hvis du tar den med hit kanskje?

Og strekkmerker... har du noen gang dratt litt for hardt i en gummistrikk? Ikke så den ryker, men så den sprekker litt? Det skjer tydeligvis med kvinnehud når den plutselig går fra en kvinnelig livsfase til en annen.

Skrevet

Har ingen vitenskapelig bakgrunn for dette, men jeg fikk mine i løpet av tre-fire uker da jeg kom i puberteten. Veldig kjipt, ja. Er overdisponert for strekkmerker.

Skrevet

Jeg er trøtt. Jeg skal opp klokka seks. Jeg burde legge meg nuh. Og det er jo ingen forelskelse det er snakk om, så hvorfor i helvete sitter jeg her og er spent fordi jeg vet at han kommer hjem om tre kvarter? Hvorfor? Dette er komplett idiotisk. :frustrert:

Skrevet

Ja.

Og nå er det venting igjen - gutten må jåle seg før kinobesøk, måvite. Sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...