Cata Skrevet 31. august 2006 #961 Skrevet 31. august 2006 Er det likestilling du savner, eller har du plutselig blitt veldig glad i Cata? Tar gjerne en KG-forelder til jeg! Det pleier å være veldig vanskelig å ringe noen uten nummeret. Kanskje det går hvis jeg roper navnet ditt til displayet? Det skal tross alt være en stemmefunksjon på den ene telefonen min... ← Du kan godt være KG-pappa'n til Knurr, du Tyr (bare ikke si hvordan det gikk til ). Hmm , jeg har det! Du kan snakke til meg gjennom PC-skjermen vet du, Knurr. Det letter frustrasjonene og ingen får noen gang høre hva du sier (ikke engang jeg, faktisk).
Knurr Skrevet 31. august 2006 Forfatter #962 Skrevet 31. august 2006 Du kan snakke til meg gjennom PC-skjermen vet du, Knurr. Det letter frustrasjonene og ingen får noen gang høre hva du sier (ikke engang jeg, faktisk). ← Ser du, vi må være beslektet. Jeg tenkte på det samme. Nå sitter jeg faktisk på jobb, så ingen merker om en person fra eller til snakker med seg selv. Dette er det eneste som egentlig er en fordel med å plassere et sykehjem i cirka sentrum; jeg kan stjele nett hele natta. Skal prøve å la være å skrive for mye her, det kan lett bli fryktelig mye tøv tror jeg... også må jeg jo jobbe litt.
Knurr Skrevet 1. september 2006 Forfatter #963 Skrevet 1. september 2006 Jeg har vært fryktelig produktiv i natt, og sett gjennom absolutt alle enkeltemnene på UiO for å se om jeg kunne tenke meg å snike meg inn på noen forelesninger. Jeg har funnet elleve alternativer som var på rett nivå, i stor nok sal til at jeg kan snike meg inn og som så interessante ut - hjerneceller, beware! Har til og med satt opp timeplan og lagt den inn som bakgrunn på dataen. Dette betyr da at det er mulig jeg ender opp med å høre om den historiske nabokrangelen i Midtøsten i to timer etter nattevakta. Gøygøygøy! I tillegg til den rent intellektuelle inspirasjonen, har jeg vært seksualrådgiver for en kompis som tilfeldigvis også satt på nattevakt. En smule oppstykket, dog - han satt på en sykehusavdeling, og jeg her, så det ble en del klokker å løpe på innimellom. Men jeg er offisielt lagret som "Orakel og Allviterske" på telefonen hans nå. Håper virkelig han ikke prøvde ut rådene på vakt. Også har jeg hatt masse å se på utenfor - plenty av kjekke, uniformerte politimenn. Aner ikke hva de drev med, men de hadde hunder og lommelykter og flere biler, så kanskje jeg burde ringt 1000-tipset. Pasientene mine? Hæ? Hva prater du om? De sover alltid veldig godt når jeg er her. Hittil har det ikke skjedd en dritt. Eller, jo, dritt har det jo vært. Men det har ikke skjedd noe utover... mmm... input & output av næring. Veldig rolig vakt. Skal tømme søppel, dekke bord og vaske en rullestol nå. Snart. Skal bare røyke litt først.
Knurr Skrevet 1. september 2006 Forfatter #965 Skrevet 1. september 2006 Er vi flere nattedyr? Hvordan går din?
Gjest Tyr Skrevet 1. september 2006 #968 Skrevet 1. september 2006 Mine pasienter trenger ikke tilsyn om natta.
Knurr Skrevet 1. september 2006 Forfatter #969 Skrevet 1. september 2006 Nei, de holder seg sovende i senga etter kveldsstellet?
Gjest Tyr Skrevet 1. september 2006 #970 Skrevet 1. september 2006 (endret) Og ikke stikker de av heller. Sånn er det når de trenger førerhund. Endret 1. september 2006 av Tyr
Knurr Skrevet 1. september 2006 Forfatter #972 Skrevet 1. september 2006 Forelesningene og swingkurset var en ting. Nå skal jeg bli kulturell igjen også. Ingen konserter ennå på Konserthuset som jeg egentlig vil se, men jeg er skapfan av Ibsen så dette er virkelig my kind of teaterhøst. Har bestilt billetter til Gengangere, som jeg tror det er seks år siden jeg forelsket meg i. Også har jeg fått tildelt turnusen til sjefen min mens han er på ferie. Det er stort, det. Oppløftet! Hvis jeg bare blir kvitt røyken skal jeg bli skikkelig fornøyd med livet.
Knurr Skrevet 1. september 2006 Forfatter #973 Skrevet 1. september 2006 Helvetesjævladrittvaskemaskina vil ikke vaske. Jeg har betalt, trykket på knappen... ingenting. På to timer. Hjelp?
Cata Skrevet 1. september 2006 #974 Skrevet 1. september 2006 Klage til husvert? Ringe vaktmester? Blir vel ikke renere klær av det, men...
Knurr Skrevet 1. september 2006 Forfatter #975 Skrevet 1. september 2006 Har sendt en melding til bestyreren, men får ikke svar... jeg vil ha rene klær! Har ikke håndklær en gang!
Cata Skrevet 1. september 2006 #976 Skrevet 1. september 2006 *sparker maskin* Vær snill med Knurr, dumme maskin . Hun må ha rene klær til helga.
Knurr Skrevet 1. september 2006 Forfatter #977 Skrevet 1. september 2006 Det funka! Takk, mor Nå skal jeg rydde. Sortere ting og sånt. Har sortert medisinskapet, der var behovet størst, og det var en søppelpose unnagjort bare der. Hvordan sprøytespisser, latekshandsker og avføringsmidler har havnet der er noe usikkert, men det hele har blitt kastet nå.
Gjest Virvel Skrevet 1. september 2006 #978 Skrevet 1. september 2006 Ikke kaste latexhansker (med mindre de er brukt, da!). Blåse opp og tegne fjes på! De kaller meg barnslig på jobben når jeg gjør det, men jeg er jo både minst og yngst, så jeg ser det som mitt privilegium.
Gjest Virvel Skrevet 1. september 2006 #979 Skrevet 1. september 2006 Forresten, ved overdreven bruk av avføringsmiddel kan jo hanskene komme til nytte...
Knurr Skrevet 1. september 2006 Forfatter #980 Skrevet 1. september 2006 Latekshanskene sparer jeg på. Naboen ville gjerne ha meg i sykepleieruniform sa han, så da må han jo få hele pakka Kom deg på MSN, Virvel!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå