Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kaffe? Hørte jeg kaffe??? :sjarmor:

Hvis du kikker innom boka mi så har jeg prøvd å forklare litt om pendler og trask-o-meter der etter at du var innom.

Schmask til deg - og kaffe hvis du tør.

Det er lenge til, skal minne deg på det. ;)

*derfor jeg måtte spørre om Riga*

Tenkte meg det, var derfor jeg måtte spørre. Stoler på deg jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt:

Skjorte

Genser

Hårføner

2 jerseylaken

Boklampe

2 flasker vin

Er veldig fornøyd med meg selv. Skal snart ut og pilse med en kollega (som nettopp har slutta å røyke, så jeg får støtte - tre røyk siden i går morges nå). Naboen skulle på investorseminar. Hva er det, og hvorfor bor man på studenthjem hvis man går på sånt (i ført Armani, no less)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det to velkjente favoritter. En Riesling 2004 og en shirazvin fra California som jeg ikke husker navnet på. Noen ganger er det veldig deilig med hvitvin, spesielt hvis man skal drikke videre etterpå, mens andre ganger er en koserødvin veldig deilig. Sååå... du gjettet riktig, til vanlig drikker jeg øl. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker det meste, men ender som regel opp med vin.

Med det fine været i har hatt i år, har det blitt mye vin. ;)

*shirazvin fra California, den er vel rød ?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shiraz er en type druer som lager rødvin, ja. Har kommet frem til at det er den beste vinen, fordi de druene gir en litt sterkere og krydrete smak. Men i sommer har jeg effektivt greid å unngå polets åpningstider, og hvis jeg drikker vin ute er det som regel hvitvin. Så høsten står i rødvinens tegn :) Hva slags vin drikker du vanligvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let under Australia neste gang du vil ha en Shiraz vin. ( tips )

Vanligvis ? Hmm, det har blitt litt periodisk, spansk, italiensk....

mye italiensk siste året. Men det blir også plass til franske viner.

Jeg leser og leter etter nye viner og har få "faste" viner. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Australsk vin har jeg ikke prøvd en gang! God idè, Tyr, takk. Første kriterie pleier å være "under 100-lappen", andre "ikke tørr", og etter det er det uendelige muligheter. Før var jeg hobbyalkis og kunne drikke vin alene til middagen, men det har jeg slutta med så det er sjelden jeg leter lenge og finner gode viner nå.

Jeg skal innrømme at hvis jeg får velge fritt så skal jeg ha en rosèvin som jeg hittil bare har funnet i Tyskland. Det blir med drømmen i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge sidan eg har vore innom her no, men eg traff visst rette sida. Trenge nemlig litt vintips!

Har en tendens til å ende med dei gode gamle tyske, kvitvinane eg! Men dei glir lett ned då :ler:

Alt bra, frk.Knurr? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal innrømme at hvis jeg får velge fritt så skal jeg ha en rosèvin som jeg hittil bare har funnet i Tyskland. Det blir med drømmen i grunn.

Har du et navn på den vinen Knurr ?

Har smakt på flere roseviner i sommer, men ingen tyske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I skrivende stund vil jeg helst ikke tenke for mye på alkohol, men jeg tror ikke jeg ville husket navnet allikevel. At jeg fant den i Tyskland, trenge rikke nødvendigvis bety at den er tysk heller, jeg tror den var fransk. Så lenge du holder deg langt unna makedonsk rosevin er sjansene store for å finne noe godt.

Små gleder:

- Etter bytur i går kom jeg hjem til flunkende nytt laken og framfunnet vinterdyne. Den er så myyyyyyyyk og god!

- Ettersom byturen var så og si røykfri, har jeg overhodet ikke vondt i topplokket i dag.

- Den syke, psyke drømmen jeg hadde i natt var ikke virkelighet. Sjelden jeg blir så letta over å våkne klokka seks.

Han kollegaen som jeg var ute med i går var veldig mye mer interessert i buksene mine enn jeg hadde regna med. Han er nesten nøyaktig like gammel som meg og dessuten en venn av mamma. Veldig ålreit fyr, men...

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg grenseløst at den nye t-banestrekningen i Oslo heter 6-ringen. Seksringen. Sexringen. Det er akkurat uskyldig nok til at jeg ikke kan spøke med det, og akkurat suspekt nok til at det ringer sølvbjeller i kofferthodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaaaa, fest!

Høhø, jeg som trodde du bare drakk Canei. Med jordbær til. :hoho: Nuvel. Jeg har nok avansert en smule siden den tiden jeg også. Kan nå drikke halvtørre hvitviner og synes det er godt, men rødvin og øl er fortsatt æsj. Eller, rødvin kan gå til mat. Øl er bare æsj uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som mener at et nei, er et kansje...

Joda, men... en fyr på 40? Jeg er litt skuffa. Har ingen hannkjønnsvenner igjen (vel, en eller to) som ikke har prøvd seg på et eller annet tidspunkt.

Jaaaaaa, fest!

Høhø, jeg som trodde du bare drakk Canei. Med jordbær til. :hoho:

Vi må skaffe Canei til festen. Bare fordi.

Har lyst på naboen. Nesten plagsomt. Det trenger å skje snart. Han var innom i sta, men så kom kompis på besøk. Han hadde med vin og ost og kjeks og det var veldig koselig! Og helt feil ettersom jeg skal på nattevakt, men jeg går utifra at et glass hvitvin går bra. Jeg har verdens beste bestis.

Endret av Knurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men... en fyr på 40? Jeg er litt skuffa. Har ingen hannkjønnsvenner igjen (vel, en eller to) som ikke har prøvd seg på et eller annet tidspunkt.

Samme her. Og jeg som er slik en ivrig forkjemper for "joda-gutter-og-jenter-kan-være-bare-venner"... hm. :forvirret: Vi oser sex Knurr, vi kan ikke noe for det.

Haha, finnes Canei ennå i det hele tatt? Må sjekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canei finnes. Sto på polet i går. Og jeg har nettopp skjelt ut mamma for at hun har skapt meg så vanvittig tiltrekkende, ja rett og slett plagsomt uimotståelig. Hvis andre kunne finne ut det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...