Cata Skrevet 27. august 2006 #901 Skrevet 27. august 2006 Da er kanskje de stygge ordene drevet på flukt også?
Gjest Tyr Skrevet 28. august 2006 #902 Skrevet 28. august 2006 Også ble det kveldskos igjen. Tror tilgjengelighet er nøkkelordet her, men koselig igjen. Hmm. ← Bruker Heddas ord: Kyssing ? Trim og røykeslutt er en god kombinasjon. Selv synest jeg røyken smaker godt etter en trimtur.
Gjest Virvel Skrevet 28. august 2006 #903 Skrevet 28. august 2006 Fælt som du koser om dagen, da. *misunnelig* Og forresten, hva gjør du helt nede på side to? *dytte*
Knurr Skrevet 28. august 2006 Forfatter #904 Skrevet 28. august 2006 Da var nattevakt overstått, og soving utført. Er bittelitt blidere i dag - noen mennesker er det veldig deilig å se i vaktskiftet. Noen av dem jeg jobber sammen med har jeg mest lyst til å klemme når jeg ser at vi skal jobbe sammen. Sånne dyktige, rutinerte, gode, omsorgsfulle mennesker. Siden kompis ble sjuk og ikke ville se film med meg allikevel, har jeg startet prosjekt Sette Bilder Inn I Album Og Sortere Eksisterende Album. SBIA&SEA, altså. Har haugevis av bilder som fortsatt ligger i konvoluttene sine fra fremkallingen, og et par album som er veldig kjapt sammensatt. Har satt folkehøgskolebildene litt på vent ettersom de skal inn i en påbegynt scrapbook og det er vanvittig mange av dem... men oj så mange andre morsomme gamle bilder jeg fant! Blant annet et par av vår kjære Virvel i diverse positurer og situasjoner. Havnebassenget i Kragerø, for eksempel. Og trappa opp til sovesalen på Bjørnolia med reinsdyrpølse og Jâgermeister i handa. Kniiiiis. Også fant jeg bilder av mange gamlekjærester på mange ferier. Minnet meg på at jeg faktisk har vært gjennom en del romantikk opp gjennom, det hadde jeg glemt.
Gjest Virvel Skrevet 28. august 2006 #905 Skrevet 28. august 2006 Åååå de bildene vil jeg se! Tror ikke jeg har sett dem i det hele tatt, faktisk. Forresten burde jeg rydde litt i mine egne bilder og album... Etter at jeg fikk digitalkamera har jeg ikke satt inn et eneste bilde, selv om jeg har en hel haug liggende på pcen som jeg har bestemt meg for å få skrevet ut. Jaja, det blir noe å gjøre på sene høstkvelder nå som jeg blir eneboer. :-D
Knurr Skrevet 28. august 2006 Forfatter #906 Skrevet 28. august 2006 Jeg boikotter digitalkameraer bevisst. Men det er bare å komme på besøk for lettkledde pølsebilder!
Gjest Virvel Skrevet 28. august 2006 #907 Skrevet 28. august 2006 Det skal jeg helt klart. Faen så mye rart vi har gjort egentlig.
Knurr Skrevet 28. august 2006 Forfatter #908 Skrevet 28. august 2006 Når man tenker gjennom det... ja. Fryktelig mye merkelig. Men hvor mange år har vi kjent hverandre nå egentlig?
Gjest Virvel Skrevet 28. august 2006 #909 Skrevet 28. august 2006 Oi, nå må jeg telle på fingrene her... Jeg tror første gang vi møttes var sånn oktober-november det året jeg gikk i niende og du i åttende, kan det stemme? Og det var altså i 1998, så det er åtte år siden. Men vi begynte vel ikke å henge sånn ordentlig sammen før et år eller to senere? Jøss, jeg trodde faktisk det var lenger nå, jeg. Føles i hvert fall sånn!
Knurr Skrevet 28. august 2006 Forfatter #910 Skrevet 28. august 2006 Er det så ille altså, at det føles som tjue år når det er tre minutter? Tenkte åtte-ni år, faktisk... og vi teller vel fra vi møttes? Da feirer vi åtteårsjubileum snart - skal vi lage kjempefest?
Gjest Tyr Skrevet 28. august 2006 #911 Skrevet 28. august 2006 Uten å ødelegge festplanleggingen, men når er det du drar østover ?
Gjest Hedda Gabler Skrevet 28. august 2006 #912 Skrevet 28. august 2006 Fest, fest - jeg vil også på fest! :cry:
Knurr Skrevet 28. august 2006 Forfatter #913 Skrevet 28. august 2006 Østover, Tyr? Noe jeg har gått glipp av? Eller mener du Riga? Og hvis Virvel og jeg skal feire, er selvsagt alle invitert. Hedda, du er offisielt invitert til å bake så mye du orker :D
Gjest Tyr Skrevet 28. august 2006 #916 Skrevet 28. august 2006 *kikker gjennom kokebøkene* ← Festplanlegging ?
Knurr Skrevet 28. august 2006 Forfatter #917 Skrevet 28. august 2006 Drar til Riga... 28. september hvis jeg ikke husker helt feil. Før det skal jeg være fri fra nikotinhelvete ( <-- legg merke til den psykologiske effekten av å avglorifisere kosepinnen). Og helst ha feiret åtteårsjubileet også. Finner du noe spennende, Hedda? Jeg er fortsatt opphengt i mesterstykket bursdagskake-på-stormkjøkken, så selv om jeg er verdens beste bollebaker så kommer det nok ikke noe fra denne kanten.
Gjest Tyr Skrevet 28. august 2006 #918 Skrevet 28. august 2006 Da er jeg oppdatert. *Hedda er laangt nede i kokeboken*
Knurr Skrevet 28. august 2006 Forfatter #919 Skrevet 28. august 2006 Håper det! Når skulle vi drikke kaffe igjen? Jeg er som du kanskje har skjønt kanskje litt distre innimellom.
Cata Skrevet 28. august 2006 #920 Skrevet 28. august 2006 Kaffe? Hørte jeg kaffe??? Hvis du kikker innom boka mi så har jeg prøvd å forklare litt om pendler og trask-o-meter der etter at du var innom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå