Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i nesegrus beundring overfor den personen som forsket seg frem til virkestoffet ibuprofen, men jeg overlevde nattevakta og er nu både våken og ganske frisk. Nederlag å våkne og oppdage av klokka er halv ni nå jeg egentlig ville sove til fire, men jaja. Kyssa litt fikk jeg gjort før jeg sovna, og.

Spekeskinke er fryktelig godt. Sjokolade glemte jeg å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle glade kågeere :) Jeg hadde en rekordkort dag i går, ettersom jeg sto opp klokka ni og la meg to. Knakk og røyka, selvsagt. Å dra på byen er ikke spesielt smart. Men nå har jeg så vondt i hodet og lungene at en skulle trodd jeg hadde røyka min første 20-pakning. Nå har jeg selvsagt lyst på røyk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssing?

Naboen. Spiste frokost sammen, også ble det sånn. Koooooselig.

Der gikk brannalarmen. Så fikk jeg sett naboene mine. Merkelig byfenomen, det der, at man ikke møter naboene før noe er galt. Så nå spiser jeg sjokolade som jeg kjøpte på en døgnåpen kiosk i halv tretida i natt, også skal jeg ta den siste røyken i pakka. Bare på pur F, jeg hoster og slimer som et helvete. Og så vurderer jeg å gå til jobb istedet for å ta banen. Det kommet til å ta haugevis av tid, men det er bra for meg å få gått litt tror jeg. En times rask gange, bra for kroppen og bra for conversene som fortsatt ser perlehvite og splitter nye ut. De skal jo være slitte og møkkete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå til jobb er ikke dumt, ha fin vakt Knurr.

Faen. Nå hadde jeg akkurat bestemt meg for at det egentlig bare var teit. Men hvis du sier det så! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen. Nå hadde jeg akkurat bestemt meg for at det egentlig bare var teit. Men hvis du sier det så!  :klem:

:ler: Du velger selv.

Men er været bra er det passe langt, tidsmessig.

*senfrokost med kooos, ;) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste røyken er borte, valpefettet er pakket inn i en stor genser og motivasjonen for å gå til jobb og ikke røyke er på topp. Jeg burde dog rydde huset først, ettersom jeg vet at det ikke kommer til å bli gjort i morgen.

Burde ommøblere her. Røykekroken er så innarbeidet at den er markert i takfargen. Hvis nå motivasjonen likevel er der, setter jeg en dato, jeg: 1. september. Det gir meg de obligatoriske tre ukene det visstnok tar å bli kvitt en vane før jeg drar til Riga med bestefar. Så skal jeg kaste askebegere (har kastet all mororøyken nå), vaske tak og vegger og gulv med et eller annet fettløsende (tips?) og se om jeg kan bli kvitt den tradisjonelle kreftpinnetronen.

Kaffen er ferdig. Noen som vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!! Trenger kaffe! Har vært og kastet masse utrangerte elektrodingser (reiseTV fra 1900-og-grønnkål, stereoanlegg fra ditto epoke pluss pluss) og har innsett at jeg står foran en innredningsmessig revolusjon i heimen for å få plassert nyanskaffelsen på anstendig vis. :sur:

Lykke til med kampen mot "suttepinnen" ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har innsett at jeg står foran en innredningsmessig revolusjon i heimen for å få plassert nyanskaffelsen på anstendig vis. :sur:

Menmenmen hvorfor sur? Forandring er jo gøy! Jeg kan hjelpe deg etter kaffen :)

Jeg tar gjerne en kopp kaffe.

*hva med oppvasken ?*

Kaffeværsågod. Oppvasken blir aldri tatt uansett, snart må jeg kjøpe nye kopper.

Jobb. Underbemannet jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menmenmen hvorfor sur? Forandring er jo gøy! Jeg kan hjelpe deg etter kaffen :)

Kaffeværsågod. Oppvasken blir aldri tatt uansett, snart må jeg kjøpe nye kopper.

Jepp, forandring er gøy - men jeg må ut med litt mer kronasjer enn det jeg hadde tenkt. Bokhylla må utvides for å få plassert stereo'n på folkelig vis. Og så må jeg lempe rundt på en haug bøker og hyller fordiattedetatte det jeg må ha er nye "underdeler" til bokhylla. :grine:

Så du må gjerne komme å hjelpe til med skru & lemp (eller omvendt). Jeg skal holde kaffen - og du skal jammen få sjokolade også :)

Hmm, egentlig blir det lempogskruoglempigjen. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg så masse stygge ord i hodet at jeg nesten sprekker. Ikke får jeg skrevet dem ned heller. Noen mennesker... burde bare dø. Og jeg snakker ikke om pasienter, men kolleger.

Dessuten må jeg gå på igjen i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg så masse stygge ord i hodet at jeg nesten sprekker. Ikke får jeg skrevet dem ned heller. Noen mennesker... burde bare dø. Og jeg snakker ikke om pasienter, men kolleger.

Dessuten må jeg gå på igjen i natt.

Vil høre stygge ord!!! Trenger å lære noen nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke dere vil høre dem, egentlig. Dessuten får jeg dem ikke ut. Har mest lyst til å knuse et eller annet. Ikke får jeg sove heller, så natta kommer til å bli kjempefestlig. I morgen skal jeg først snakke med min egen avdelingsleder om alt som har vært så flott og festlig i helgen, og deretter skal jeg besøke en annen avdelingsleder og søke ny jobb. Jeg orker ikke å ha en jobb hvor det er kollegene som er slitsomme, mens selve jobben er en lek i forhold.

Tenkte nu at jeg skulle rydde huset, lete etter en røyk, spise litt og så se om jeg kan få sove en liten time.

Og Tyr - jeg gikk til jobb i går. Faktisk. Det tok nøyaktig en time (inkludert småhandling i tre Løkkabutikker da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også ble det kveldskos igjen. Tror tilgjengelighet er nøkkelordet her, men koselig igjen. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...