Knurr Skrevet 16. august 2006 Forfatter #801 Del Skrevet 16. august 2006 HVAAAAAAAAAAA? Å jeg hater deg. Jeg tar tilbake alt det pene jeg har sagt. ← Men men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 16. august 2006 #802 Del Skrevet 16. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 16. august 2006 #803 Del Skrevet 16. august 2006 Ååååh..... Du må slutte med å berre seie A og ikkje B, kjære Knurr! Detalja! :sette seg ned og vente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 16. august 2006 #804 Del Skrevet 16. august 2006 Hah, jeg vet, jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 16. august 2006 Forfatter #805 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg bare lekte litt med nabogutten? Jobba sste dag på en uke i dag. Så har jeg shoppa med lillesøster og mamma, og det går som det må gå: vi går rundt med promillefølelse og latterkrampe i mange timer. Brukte masse penger på å utstyre lillesøster med første-dag-på-ungdomsskoleantrekk fra innerst til ytterst - hun elsker meg selvsagt. Så dro vi hjem, og jeg tassa ned på Ullevål for å hente pizza på Dolly. Åfyttihelvetesåmyefolkdetvarder! Fatter ikke fotballidioter, jeg. Å gå med røde Converse var visst ikke noe sjakktrekk, jeg ble jo tatt for å være der i sportslig ærend. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 17. august 2006 #806 Del Skrevet 17. august 2006 Trodde du skulle på fjellet Knurr ? Mere morro i nabolaget ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. august 2006 #807 Del Skrevet 17. august 2006 Åjassånå, så vi prioriterer bestigninger i innuendoland fremfor fjellet? Æsj, denne Blindernsjekkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 17. august 2006 Forfatter #808 Del Skrevet 17. august 2006 Da var det tid for fjell igjen. Har overtalt selskapet til å velge en turplan som ikke involverer å måtte ta hensyn til fergetider, så da fikk jeg sovet ut også. Mmmmmmmm, deilig. Har snart pakket ferdig og er klar for timevis i bil med to 13-åringer. I morgen håper jeg å få beseiret Knutshøi, men jeg skal ikke være altfor ambesiøs. Det eneste strategiske problemet er at jeg kommer til å få fryktelige abstinenser hvis jeg ikke får bruke de nye, røde conversene mine i dag. Så jeg blir nødt til å ha de på i bilen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. august 2006 #809 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har forøvrig vært på Jongfraujoch i forrige uke.. Vil ikke anbefale å bestige det helt til toppen men å gå deler av det er en fantastisk tur... God tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 17. august 2006 Forfatter #810 Del Skrevet 17. august 2006 Mere morro i nabolaget ? ← Nei, men han fikk seg en overraskelse da han kom innom med reprise i tankene i går og lillesøster svarte. Iført pysj, ansiktsmaske og hårfarge-in-process. Åjassånå, så vi prioriterer bestigninger i innuendoland fremfor fjellet? ← Ja takk, begge deler. Det vet du godt. Man kan bestige flere topper samtidig. Jeg har forøvrig vært på Jongfraujoch i forrige uke.. Vil ikke anbefale å bestige det helt til toppen men å gå deler av det er en fantastisk tur... God tur.. ← Takk Grace! Og du vet, det er turen som teller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 20. august 2006 #811 Del Skrevet 20. august 2006 Ble det en fin -fjellhelg- Knurr ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. august 2006 Forfatter #812 Del Skrevet 20. august 2006 Da var man tilbake, solbrent og støl og... ja. Kom opp på Slettmarkhøi og Bukkelægret. Eller, nesten - jeg har visst fortsatt veldig høydeskrekk. Det ble litt luftig. Men turen var nydelig, bursdagskaka ble veldig bra og været ble det motsatte av meldt; vi hadde strålende sol. Og det er sesong for stimerking, og den jobben går ofte til kjekke, unge, veltrente studenter på guttetur. *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. august 2006 Forfatter #813 Del Skrevet 20. august 2006 Ble det en fin -fjellhelg- Knurr ? ← Ja! Og hvis Sam joiner, blir jeg med Hornelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 20. august 2006 #814 Del Skrevet 20. august 2006 Virker faktisk litt gøy å gå fjelltur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. august 2006 Forfatter #815 Del Skrevet 20. august 2006 Her var jeg i går og i dag tidlig. Jeg gikk langs vannkanten der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. august 2006 Forfatter #816 Del Skrevet 20. august 2006 Virker faktisk litt gøy å gå fjelltur... ← Det ER det! Jeg er pent nødt til å finne noen å gå mer sammen med. Hint, hint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 20. august 2006 #817 Del Skrevet 20. august 2006 Det ER det! Jeg er pent nødt til å finne noen å gå mer sammen med. Hint, hint! ← Men er så langt til fjell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. august 2006 Forfatter #818 Del Skrevet 20. august 2006 Men er så langt til fjell... ← Neeeeeeida. Vi kjørte opp på tre timer. Veldig fint! Mmm jeg trenger noen som vil være med meg et par dager med kosetassing over Besseggen og Bukkelægret - jeg vil prøve igjen! Og har nå innsett at å gå alene er en dårlig idè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 20. august 2006 #819 Del Skrevet 20. august 2006 Her var jeg i går og i dag tidlig. Jeg gikk langs vannkanten der. ← Tenkte på deg da jeg leste oppslaget. Det ER det! Jeg er pent nødt til å finne noen å gå mer sammen med. Hint, hint! ← Få med deg Frysepulver på tur, hun trenger litt trim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. august 2006 Forfatter #820 Del Skrevet 20. august 2006 Tenkte på deg da jeg leste oppslaget. ← Ojoj! Det ble sendt noen tanker i retning deg i løpet av turen også. Spurte pappa om Hornelen og slikt. Få med deg Frysepulver på tur, hun trenger litt trim. ← Skal prøve så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå