Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bare lekte litt med nabogutten?

Jobba sste dag på en uke i dag. Så har jeg shoppa med lillesøster og mamma, og det går som det må gå: vi går rundt med promillefølelse og latterkrampe i mange timer. Brukte masse penger på å utstyre lillesøster med første-dag-på-ungdomsskoleantrekk fra innerst til ytterst - hun elsker meg selvsagt.

Så dro vi hjem, og jeg tassa ned på Ullevål for å hente pizza på Dolly. Åfyttihelvetesåmyefolkdetvarder! Fatter ikke fotballidioter, jeg. Å gå med røde Converse var visst ikke noe sjakktrekk, jeg ble jo tatt for å være der i sportslig ærend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det tid for fjell igjen. Har overtalt selskapet til å velge en turplan som ikke involverer å måtte ta hensyn til fergetider, så da fikk jeg sovet ut også. Mmmmmmmm, deilig. Har snart pakket ferdig og er klar for timevis i bil med to 13-åringer. I morgen håper jeg å få beseiret Knutshøi, men jeg skal ikke være altfor ambesiøs.

Det eneste strategiske problemet er at jeg kommer til å få fryktelige abstinenser hvis jeg ikke får bruke de nye, røde conversene mine i dag. Så jeg blir nødt til å ha de på i bilen eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forøvrig vært på Jongfraujoch i forrige uke.. Vil ikke anbefale å bestige det helt til toppen men å gå deler av det er en fantastisk tur...

God tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere morro i nabolaget ? ;)

Nei, men han fikk seg en overraskelse da han kom innom med reprise i tankene i går og lillesøster svarte. Iført pysj, ansiktsmaske og hårfarge-in-process.

Åjassånå, så vi prioriterer bestigninger i innuendoland fremfor fjellet?

Ja takk, begge deler. Det vet du godt. Man kan bestige flere topper samtidig.

Jeg har forøvrig vært på Jongfraujoch i forrige uke.. Vil ikke anbefale å bestige det helt til toppen men å gå deler av det er en fantastisk tur...

God tur..

Takk Grace! Og du vet, det er turen som teller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man tilbake, solbrent og støl og... ja. Kom opp på Slettmarkhøi og Bukkelægret. Eller, nesten - jeg har visst fortsatt veldig høydeskrekk. Det ble litt luftig. Men turen var nydelig, bursdagskaka ble veldig bra og været ble det motsatte av meldt; vi hadde strålende sol. Og det er sesong for stimerking, og den jobben går ofte til kjekke, unge, veltrente studenter på guttetur. *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker faktisk litt gøy å gå fjelltur...

Det ER det! Jeg er pent nødt til å finne noen å gå mer sammen med. Hint, hint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Men er så langt til fjell...

Neeeeeeida. Vi kjørte opp på tre timer. Veldig fint! Mmm jeg trenger noen som vil være med meg et par dager med kosetassing over Besseggen og Bukkelægret - jeg vil prøve igjen! Og har nå innsett at å gå alene er en dårlig idè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var jeg i går og i dag tidlig. Jeg gikk langs vannkanten der.  :overrasket:

Tenkte på deg da jeg leste oppslaget.

Det ER det! Jeg er pent nødt til å finne noen å gå mer sammen med. Hint, hint!

Få med deg Frysepulver på tur, hun trenger litt trim. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg da jeg leste oppslaget.

Ojoj! :) Det ble sendt noen tanker i retning deg i løpet av turen også. Spurte pappa om Hornelen og slikt.

Få med deg Frysepulver på tur, hun trenger litt trim.  ;)

Skal prøve så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...