Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. august 2006 #741 Del Skrevet 6. august 2006 Høres ut som en fin ferie. Godt at du ikke har vært utro mot meg med en sel eller en manet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 6. august 2006 Forfatter #742 Del Skrevet 6. august 2006 Aldri, Hedda, aldri! Håper jo fortsatt på boller og jordbær og alle de andre gode tingene som du skal servere meg og Pulver når vi kommer oppover! Jo, også glemte jeg å si til Tyr: Fjell! Jippi! Jeg blir med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. august 2006 #743 Del Skrevet 6. august 2006 Fjell? Det er da slitsomme greier å traske opp på... Her må det ha skjedd en KG-mutasjon :klø: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2006 #744 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg ser egentlig rett og slett frem til et fulldekket koldtbord jeg, med alskens godsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. august 2006 #745 Del Skrevet 7. august 2006 - fanget mus i gammeldags musefelle - nesten kjørt på en sel ← Når ble du en slik dyreplager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 7. august 2006 Forfatter #746 Del Skrevet 7. august 2006 Fjell? Det er da slitsomme greier å traske opp på... Her må det ha skjedd en KG-mutasjon :klø: ? ← Du får finne ut hvem far er da vet du! Det beste fra begge verdener Jeg ser egentlig rett og slett frem til et fulldekket koldtbord jeg, med alskens godsaker ← Jeg ooooooog! Mat er stikkordet her. God sådan. Når ble du en slik dyreplager? ← Ingen dyreplager, bare dårlig til å rydde på kjøkkenet og til å kjøre båt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 7. august 2006 Forfatter #747 Del Skrevet 7. august 2006 Har stelt lik alene for første gang i dag. Stelte, gjorde i stand, ordnet navnelapper og lege til å bekrefte. Og trillet ned på likrommet. Uten at det gjorde meg noe. Tror det er noe galt med meg - det var verken skummelt eller trist, bare en følelse av at det var godt for x å slippe. Er jeg kynisk da? Skal man ikke føle noe når folk dør? En for den tøffeste dama i byen, som gikk når hun ville gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #748 Del Skrevet 7. august 2006 Skal man ikke føle noe når folk dør? ← Overraskende mange ganger vil en av følelsene faktisk være en slags sorgblandet lettelse, i hvert fall i din sektor. Dette gjelder ikke bare "profesjonelt," men også overfor familiemedlemmer når man vet at alternativet er en alt annet enn verdig avslutning på livet. Har selv vært "der," og synes egentlig det er en helt naturlig reaksjon. Man ønsker det beste for dem man er glad i, og jeg unner ikke dem jeg er glad i to "levende" år som grønnsak på lindrende enhet eller noe deromkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 8. august 2006 #749 Del Skrevet 8. august 2006 fra meg også. Veldig fjernt for meg, for meg er lik bare krim, har aldri sett et dødt menneske. Bra at det ikke påkalte noen dramatiske følelser hos deg, det hadde vel ikke lovt så bra? Guden: Bare deilig å lese et helt innlegg fra deg uten ironi eller morsomheter, bare kloke tanker. Fant ingen skrivefeil heller. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #750 Del Skrevet 8. august 2006 Guden: Bare deilig å lese et helt innlegg fra deg uten ironi eller morsomheter, bare kloke tanker. Fant ingen skrivefeil heller. Sukk. ← Av åpenbare grunner kommer det ikke til å skje veldig ofte. Men jeg skal prøve å holde min ortografiske sti ren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. august 2006 #751 Del Skrevet 8. august 2006 Har stelt lik alene for første gang i dag. Stelte, gjorde i stand, ordnet navnelapper og lege til å bekrefte. Og trillet ned på likrommet. Uten at det gjorde meg noe. Tror det er noe galt med meg - det var verken skummelt eller trist, bare en følelse av at det var godt for x å slippe. Er jeg kynisk da? Skal man ikke føle noe når folk dør? En for den tøffeste dama i byen, som gikk når hun ville gå. ← Hvis det er kynisk er jeg like ille som deg. Døde mennesker gjør meg ingen ting så lenge de er vilt fremmede. En død kropp er bare en ting, det som gjorde det til en person er jo borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. august 2006 Forfatter #752 Del Skrevet 8. august 2006 Takk, menneskene Jeg kommer over det. Hard dag på jobben i dag, men det var godt å føle seg effektiv. Var litt småteit, og bytta rundt på vakter for å få dratt på fjellet neste helg. Går glipp av to helgetillegg og et kveldstillegg, men jeg tror det er verdt det. Jotunheimen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. august 2006 Forfatter #753 Del Skrevet 8. august 2006 :blaaveis: til alle teite menner som er... teite. Så det såh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #754 Del Skrevet 8. august 2006 :blaaveis: til alle teite menner som er... teite. Så det såh. ← På vegne av ufattelig mange: Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 9. august 2006 Forfatter #755 Del Skrevet 9. august 2006 På vegne av ufattelig mange: Beklager. ← Enda en av dine sjeldne kommentarer som er blottet for ironi Har løpt veldig på jobb. Og tatt en-to-tre øl med noen kollegaer i tordenværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 9. august 2006 #756 Del Skrevet 9. august 2006 Sliten i beina? Heldiggris som skal til Jotunheimen. Men hvordan blir været, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 10. august 2006 Forfatter #757 Del Skrevet 10. august 2006 Nå er jeg i hvertfall sliten i beina! Har nettopp gått av ukens fjerde av syv vakter på sykehjemmet. Det var slitsomt. Hvis en dør, så dør av en eller annen merkelig grunn plutselig flere. Kanskje Døden ikke gidder å ta flere turer, så han tar med seg flere i samme slengen. Uansett: Jeg fikk skryt av sjefene mine! I bøtter og spann! Det gjorde veldig godt. Det var noe jeg skulle huske å kjøpe i dag. Men etter mange timers grubling har jeg fortsatt ikke greid å finne ut hva det var. Muligens fordi jeg kom på dette noe halv tre i natt, og sto opp seks = veldig lite søvn. Blir gal av det, men det var i grunn en veldig fin dag på jobb (i hvertfall med tanke på selvtillit/samarbeid/effektivitet/utfordringer). Skal legge meg litt tidligere i dag. Store men nødvendige utgifter denne høsten: Tannlege av jålegrunner og smertegrunner Jobbsko - sånne Masaisaker Søsterur fordi det jeg har mangler "pulsviseren" Riga med bestefar Københavnstur for rekognosering med kompis Bursdagsgave til lillesøster neste uke (har lovet henne 1000kr å shoppe for) Husker ikke mer jeg. Det var mer. Det var noe jeg skulle kjøpe i dag også. Bortsett fra røyk. Og en stor og umoden appelsin til sprøytetrening (på hobbybasis, bare fordi jeg tror jeg har litt skrekk for å stikke i andre mennesker. Kanyle og sprøyte er skaffet, men appelsinen mangler). Jo! På t-banen på vei til jobb i dag greide jeg å ramse opp for meg selv 20 ting jeg er veldig glad for nå og for de nærmeste månedene. Det er stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 10. august 2006 Forfatter #758 Del Skrevet 10. august 2006 Han som var teit var ikke teit allikevel, bare veldig bissi. Men så prata vi også har vi avlyst hele kurtisen av rent praktiske grunner. Selv om hjertet sank litt i brystet på meg da det gikk opp for meg at det bare ikke kommer til å skje. Det er år siden sist jeg traff noen jeg faktisk har hatt følelser for, sånne ordentlige følelser istedet for bare flørtetulling, og som har hatt følelser for meg også - og med min eminente flaks må det da være umulig å gjøre noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 10. august 2006 Forfatter #759 Del Skrevet 10. august 2006 Ble plutselig veldig ensom etter realitetsorienteringen. Skal røyke, drikke te, felle tre tårer og deretter snorke frem til klokken seks i morgen tidlig; vakt fem av sju denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 10. august 2006 #760 Del Skrevet 10. august 2006 Nå trenger du en trøste og støtte Knurr. Men sju vakter er for mye, det vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå