Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

One down, three to go! :) Så langt alt vel. Ingen store kriser og alle er så slått ut av varmen at jeg får lest Mankell på verandaen. Jeg bestemte meg for at det skulle gå bra, og så gikk det bra.

Takk for omtanken Tyr :klem: Jeg skal holde destruksjonen på avstand. Søvnen derimot... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1
One down, three to go!  :) Så langt alt vel. Ingen store kriser og alle er så slått ut av varmen at jeg får lest Mankell på verandaen. Jeg bestemte meg for at det skulle gå bra, og så gikk det bra.

Takk for omtanken Tyr  :klem:  Jeg skal holde destruksjonen på avstand. Søvnen derimot...  :sove:

Det gjør jeg i sommer også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG KOM INN PÅ SYKEPLEIEN I DANMARK! JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig må jeg vente til kompisen også har fått svar, men jeg tror jeg kommer til å takke ja i alle tilfelle. Er i hvertfall strålende lykkelig nå!

Vet ikke om Pulver danser, men hun kan jo lese om det? :P

Dette vil jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søkte sammen, ja. Men jeg er ganske sikker på at jeg drar uansett.

Mankellboka, Tyr. Danselærerens Tilbakekomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er søknadsfrist 1. august, er søknaden sendt ?

Da blir det Dannmark til høsten da Knurr.

*litt treg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danmark 1. februar.

En motivasjonstale på 50 ord er litt vanskelig. Skal sende i morgen, så får jeg natta til å tenke. Noe av drømmen bak sykepleien er jo å få gjøre en innsats der det virkelig trengs, istedet for å sitte på berget med alle materielle fordeler og klage over hvor ille norsk helsevesen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig starttidspunkt, 1. februar ?

Men en motivasjonstale på 50 ord er jeg sikker på at du klarer.

Der har du noe og bryne hodet ditt på. Har du en kladd klar ?

Har du vært ute og luftet hodet i dag Knurr ? Det gjør godt før

nytt nattskift ;)

*nå må jeg ut i sola*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Sol? Hvor bor du hen 'a? :ler:

Skal spise hos bestemor i kveld før vakt... drar snart. Også skal jeg ta med notisblokken på jobb og skrible på blekket spruter. Jo mer jeg tenker på det, jo mer vil jeg. Den biten med å være på TV er litt teit selvsagt, men informasjonsbiten er jo vel så viktig - er jo ikke bare jeg som skal lære noe av det. Hmmm... men hvordan bli valgt ut mellom de par tusen unge idealistiske som sikkert søker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Også skal jeg ta med notisblokken på jobb og skrible på blekket spruter. Jo mer jeg tenker på det, jo mer vil jeg. Den biten med å være på TV er litt teit selvsagt, men informasjonsbiten er jo vel så viktig - er jo ikke bare jeg som skal lære noe av det. Hmmm... men hvordan bli valgt ut mellom de par tusen unge idealistiske som sikkert søker?

Du skriver den garantert bedre enn det jeg gjorde ihvertfall, halvdød og i svime sent på nattevakt. :ler:

(hvis du snakker om det jeg tror, da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Hvilken da, Pulver? Danselæreren her.

Leser Wallander-bøkene. Akkurat ferdig med Silkeridderne

JEG KOM INN PÅ SYKEPLEIEN I DANMARK! JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN JEG KOM INN!

:hoppe: GRATULERER!!!!!!!!!!!!!! :klem:

Gratulerer Knurr. Kommer du til å takke ja til studieplass ?

*kan Frysepulver danse ? *

Pulver kan overhodet ikke danse... :riste:

Egentlig må jeg vente til kompisen også har fått svar, men jeg tror jeg kommer til å takke ja i alle tilfelle. Er i hvertfall strålende lykkelig nå!

Dette vil jeg.

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ehh, etter å ha lest litt mer tror jeg kanskje ikke vi snakker om det samme likevel. Hum-hum.

Men grattis med plass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Virvel

Dette vil jeg.

Du må jo dra Knurr! Vi skal jo starte vårt eget sykehus! (Må vel kanskje vente til tv-kanalen er oppe og går, men planen er i det minste klar. Det blir verdens første tv-reklamefinansierte sykehus. :-D)

Åååå jeg har så lyst til å jobbe i Leger Uten Grenser. Har en vag idé om å prøve meg om noen år, når jeg har litt mer erfaring, men før jeg setter i gang med å reprodusere meg. Kan ikke dra i felten med mini-Virvler på slep. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med studieplass!!

Takk, Rosin! Nå følger jeg i dine fotspor :)

Leser Wallander-bøkene. Akkurat ferdig med Silkeridderne

:hoppe: GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!  :klem:

Takk for gratulasjoner, og si ifra hvis du vil låne et par andre - mye bra! Wallanderbøkene er den mest tradisjonelle krimen til Mankell, de andre bøkene hans er krim+++.

Ehh, etter å ha lest litt mer tror jeg kanskje ikke vi snakker om det samme likevel. Hum-hum.

Men grattis med plass!!

Takk! Og... hva snakka du om?

Du må jo dra Knurr! Vi skal jo starte vårt eget sykehus! (Må vel kanskje vente til tv-kanalen er oppe og går, men planen er i det minste klar. Det blir verdens første tv-reklamefinansierte sykehus. :-D)

Åååå jeg har så lyst til å jobbe i Leger Uten Grenser. Har en vag idé om å prøve meg om noen år, når jeg har litt mer erfaring, men før jeg setter i gang med å reprodusere meg. Kan ikke dra i felten med mini-Virvler på slep. :forvirret:

Hadde helt glemt sykehuset, jeg... men jeg var nesten litt bekymra for hva du ville si til å utsette TV-produksjonen. Vi har litt igjen av livet, har vi ikke?

Mm. Tenkte jeg skulle ut i verden før reproduksjonen jeg også, men jeg tviler på at det blir et problem. Har hørt noen rykter om at man trenger et hannkjønn med på celledelingen, og jeg har ikke funnet noen jeg vil samklones med. Så jeg skal søke på denne tingen, og uansett søke når jeg er ferdig utdannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladting:

1. Kompis kom også inn, så nå er det i boks!

2. Skal sende søknad til MSF i morgen.

3. Snakka med han politikeren som jeg liker litt for godt i to timer i natt.

4. Ambulerende skrøyt av meg i natt.

5. Fikk en flaske vin og en lykkesten fra stranda på Fyn av pappa i går - han hadde kommet på vinen i siste øyeblikk og løpt opp trappa for å hente den, også hadde han gått rett på trynet fortalte lillesøster. Og lykkesten? Det er typisk meg, ikke pappa. Glad i pappan min!

6. Sov godt på dagen i dag - for en gangs skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...