Knurr Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #681 Del Skrevet 28. juli 2006 Så lenge det har grodd rett, bidrar arrene stort sett bare til mer interessant struktur, tror du ikke? Rart med mennesker det der. Vi er mykest utenpå. Ingeting som beskytter. *tenke* Vi lagar eit skal kring kjenslene våre kring liva og draumane Viss skalet slår sprekker knekk det totalt og alt kva det inneheld knusast Menneske har ikkje noko skal Vi er virveldyr Styrken vår kjem ifra ryggraden, innsida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #682 Del Skrevet 28. juli 2006 Mange som skulle klart bedre å leve etter det siste der, ja. Og: Ja, uten struktur tror jeg faktisk folk har hatt et ganske fattig liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #683 Del Skrevet 28. juli 2006 Du har fullstendig rett. Arr på utsida er de som synes, men det er arrene på innsida som definerer kjernen. Eller ryggraden om du vil. Det er ikke bare vonde slag som lager arr. (hvis jeg ikke hadde fått et veldig stygt bilde i hodet nå så hadde jeg nesten følt meg dyp) Hmm. Tror jeg må skrive flere dikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #684 Del Skrevet 28. juli 2006 (hvis jeg ikke hadde fått et veldig stygt bilde i hodet nå så hadde jeg nesten følt meg dyp) ← Hvis ikke jeg hadde fått et umoralsk bilde i hodet nå, hadde jeg nesten følt meg kapabel til Blindern-sjekking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #685 Del Skrevet 28. juli 2006 Tror du er nødt til å satse på en kombinasjon av Blindern-/ og humorsjekking. Henholdsvis femte og andre mest populære sjekkemetodene iflg. min professor i psykologi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #686 Del Skrevet 28. juli 2006 *noterer* "Populært" hos objekt eller subjekt, har han sagt noe om dét? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #687 Del Skrevet 28. juli 2006 Mest brukte. Forelesningen sa ingenting om suksessrate, men antydet at det mest brukte burde være det beste. Det definerer selvsagt professoren som en komplett idiot som aldri har vært på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 28. juli 2006 #688 Del Skrevet 28. juli 2006 Er dårlig på sjekking, går tilside og lar guden råde grunnen. Snakkes Knurr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #689 Del Skrevet 28. juli 2006 Ikke stikk da, Tyr. Vi kan godt snakke om fjell istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #690 Del Skrevet 28. juli 2006 Hallo! Jeg har ikke sjekkepeil, det er derfor jeg spør! Eller egentlig var det bare en unnskyldning for å komme i kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 28. juli 2006 #691 Del Skrevet 28. juli 2006 Det jeg lurer på nå, er hva som er den mest brukte metoden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #692 Del Skrevet 28. juli 2006 ... en mindre kjent sjekkeform: få det til å virke som om du bare vil lære noe som sjekkeobjektet vet noe om. Poenget med å legge ut diktene var vel heller at jeg er drittlei av å gjøre ingenting. Sånn bortsett fra å jobbe og flørte. Jeg vil bruke hodet (stryk det: hjernen) til noe. Omgir meg med mennesker jeg kan diskutere hverdagen med, men aldri universet. Gjør ting som handlet om å hjelpe og gi til andre, men aldri utfordre meg selv. Jeg tror jeg tenker for mye til å sitte på KG-bloggen med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 28. juli 2006 #693 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg skjønner veldig godt hva du mener! Hjernen min har blitt understimulert i sommer, og jeg føler jeg forfaller med det. I dag har jeg ikke engang giddet å lese nettaviser (ikke at jeg ville blitt så mye mer stimulert av det). Vil hjelpe til høsten når jeg skal studere igjen. Vil hjelpe veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #694 Del Skrevet 28. juli 2006 Begynner ikke før etter jul, og da har jeg gått 1,5 år i den sumpen. Jeg leser nok bøker og slikt, men... det finnes jo ingen utfordringer! Og akkurat nå er jeg pessimist, så jeg forestiller meg at det aldri blir det heller - skal jo fortsette å jobbe med det jeg jobber med nå. Hvor skal jeg få det fra da? Det er ikke det at jeg vil nippe rødvin og diskutere nihilisme (selv om det er hyggelig), det er heller det at jeg begynner å lure på om jeg fortsatt kan. Det er ikke det at jeg kjeder meg heller, men mer at jeg vil gjøre noe annet i tillegg. Hvor finner man oppegående mennesker å oppleve sammen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 28. juli 2006 #695 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg håper jeg finner dem der jeg skal studere i høst... Har ikke egentlig så mye å klage på - er mange oppegående i miljøet mitt, og har derfor mange oppegående venner. Men ikke på alle områder alltid. Kjenner flere jeg kan ha gode, ordentlige samtaler med om Midtøsten, hvordan verden bør styres eller kjærlighet og sex. Ikke så mange i min nærhet som jeg kan snakke med på samme måte om filmer eller kunst, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #696 Del Skrevet 28. juli 2006 Samme her! Jeg påstår ikke at jeg er noe multigeni eller at jeg vet alt, men jeg savner noen som kan se det interessante i både fjell, Freud og film. Og som ikke er låst i forestillingen om at "sånn er det" på alle områder. Det kan hende jeg overvurderer meg selv om undervurderer andre. Hvordan leter man etter sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #697 Del Skrevet 28. juli 2006 Oooooog... jeg er forelsket. I tapenade. På knekkebrød. Mer spesifikt tapenade med mandler og grønne oliven på Ryvita. Mmmmmmmm. Forelskelsen ble født av et overveldende behov for mat og konklusjonen at dette var det eneste alternativet. For en suksess! Tror jeg må glemme å kjøpe mat oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #698 Del Skrevet 28. juli 2006 Det kunne tydeligvis bli litt for mye av det gode også Da har jeg lært noe i dag også. Gleder meg skikkelig til nattevakt nå, den første av fire før jeg slenger meg rundt og tar tre kveldsvakter. Dette går kun bra hvis M (tidligere omtalt tåkrøller) finner ut at han kan utsette byggingen av det nye badet et par dager og blir med meg på fjellet neste helg. Jeg må ha noe å se frem til. Faen. Fikk nettopp melding om at jeg har en kjempeutfordring foran meg i form av en svært mentalt detoriert pasient. Yay for alenejobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #699 Del Skrevet 28. juli 2006 Da er jeg forberedt på ti timer med psykoser, rumpevask og morser. Lurer på om jeg skal gidde å pakke ned sudokuboka og den andre (lånte Det Konsekvensløse Samfunn av den smarte legestudentnaboen som jeg likte kompisen til) - veska må først og fremst stappes med mat. Som jeg må kjøpe. Fikk lønn i går, og det er veldig som kronasjene flyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 28. juli 2006 #700 Del Skrevet 28. juli 2006 Fire nattevakter, det går Knurr, uten at du "ødelegger deg. Hadde satset på sudoku... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå