Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Ikke lenger date to på en gang? Har du begynt med normer og moral igjen? ;) Kjedelige greier...

Nei, sånt er bare teit. Men jeg burde kanskje.... nei. Jeg lover ingen noe som helst, så da trenger jeg ikke holde noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er skikkelig dumt, er å ha seg etter å ha blitt vant til å ikke ha seg, for så å fortsette å ikke ha seg.

Da blir man gal. Koooookooooo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Koko. Men det går bra. Er litt koko fra før.

I går kveld prøvde jeg å be naboen skru ned musikken, også endte jeg med å bli med på festen istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen ligger jo snublende nær, da.

Praktisk sett, ja. Naboen var skikkelig innpåsliten i går.

I natt drømte jeg at jeg kjøpte masse dyr og flott sminke og faktisk kunne legge den på. Jeg ble skikkelig pen med den og greier. Det var hele drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Drømmer er artige sånn, totalt surrealistiske. Husker en gang jeg drømte at jeg hadde stor pikk og faktisk kunne bruke den.

Nåja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Om bare drømmeverden bare stemte når man våknet.

Sjekkemetoden i går er velkjent som Blindernsjekking. Det er lenge siden sist jeg støtte på sånt; lange filosofiske diskusjoner med et halvt tonn inuendoer i hver setning, akkompagnert av klassisk musikk av den typen som påvirker åndedraget (må finne ut hvilken komponist det var). Og gå på besøk igjen - det var hyggelige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe - det er den også! :ler:

Brownie points for god innsats/godt forsøk, men naboens kompis var mye mer interessant. Og han bedrev humorflørt, som er mer min stil.

(Nå hørtes jeg vel muligens en smule arrogant ut. Jeg mener ikke at jeg driver og blir sjekka opp til enhver tid, men... de siste dagene har det blitt litt mye av en eller annen grunn. Kanskje fordi jeg endelig har funnet ut at jeg må slutte å tenke på det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Kanskje jeg skal komme meg på jobb. Treffer både mamma og kompis i vaktskiftet, så jeg skal dra litt tidlig i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er sommer, det er varmt, du er singel, du er elendig til å sminke deg men likevel er det gutter som på ulikt vis elger seg innpå.

Finnes ikke noe arrogant i dét. Nyt sommeren, slapp av og la det gå av seg selv (dog ikke for tidlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel
Deter avlyst. Nå skal jeg bare spise nudler, og så skal jeg dra og møte Virvel. Hvis jeg tør å gå utendørs i cityshorts da.

Takk for sist. :-D Veldig godt å se deg igjen! Vi må bli flinkere til å møtes altså, i hvert fall nå mens vi fortsatt bor i samme by hehe. Jeg vet jeg er dårlig på å holde kontakt med folk, vet ikke hvorfor, men hvis noen først begynner å skli unna så er jeg ikke noe flink til å holde på dem liksom. Du må sparke meg når det skjer! Hardt! *stikker ut rumpa* Blå savner grønn. :tristbla:

Og jeg la nesten ikke merke til at du gikk i shorts engang, "alle" gjør jo det nå (bortsett fra meg, det er visst det eneste komplekset jeg ikke klarer å bli kvitt).

Uuuuuhhhh, jeg vil ha mer is... Kan jeg få mer is? Er det lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist. :-D Veldig godt å se deg igjen! Vi må bli flinkere til å møtes altså, i hvert fall nå mens vi fortsatt bor i samme by hehe. Jeg vet jeg er dårlig på å holde kontakt med folk, vet ikke hvorfor, men hvis noen først begynner å skli unna så er jeg ikke noe flink til å holde på dem liksom. Du må sparke meg når det skjer! Hardt! *stikker ut rumpa* Blå savner grønn. :tristbla:

Uuuuuhhhh, jeg vil ha mer is... Kan jeg få mer is? Er det lov?

Syns du er veldig god på å sette feil ord sammen! :ler:

Men ja, vi må tasse rundt i byen og bli solbrente og stappe i oss usunne ting oftere. Ingen lov mot mer is, kjære! :klem:

Har ikke helt lyst til å jobbe i dag. Burde egentlig bli hjemme og rydde huset... som fortsatt ikke har blitt gjort. Og, selvsagt, pleie dumheten min; jeg brukte mine siste kroner på å bli full i går. Våknet med en supermanntatovering på armen og støle skuldre - typen til venninna satt på ryggen min ned halve Bogstadveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke noe arrogant i dét. Nyt sommeren, slapp av og la det gå av seg selv (dog ikke for tidlig).

Amen!

:vinke:  Ha god vakt Knurr.

Tar med meg den i dag istedet - takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å rive av et plaster

på kneet

går fort

så gjør det vondt

så går det over

Å rive av et plaster

på sjelen

som har grodd fast

og blitt glemt

går fort

så gjør det vondt

så gjør det vondt

så gjør det vondt

så er du fri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nå lenger, men jeg glemmer plasterene mine noen ganger. Så blir de kjipe å få av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...