Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppdratt dårlig da?

Nei. Jeg skal lete godt. Har rekruttert en kompis som mente han måtte se Besseggen... men han er en løper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpe i fjellet gidder jeg ikke, blir nok sliten av å gå;)

Ja sønnen er for dårlig oppdradd, jeg har vert for slapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyyyyyyyy. :fy_fy:

Løping funker liksom ikke. Poenget er jo å nyte turen, ikke svettebadet. Plukke blomster, nyte utsikten, ta noen bilder, spise sjokolade, drikke elvevann... sånt. Ikke løpe opp på Store Knutsholstind og ned igjen sånn som noens foreldreenhet gjorde i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppen min ble velsignet med kaffe, røyk og Jâgermeister. Bare sistnevnte har vært med siden første topp jeg var på (en knert på 1500m ved Illmanndalen, rett bak Rondvassbu - jeg var 4 år gammel), og tradisjonen har holdt seg.

Endret av Knurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hatt med meg sånn skarp drikke, kaffi holder

for meg. Men det er en fin tradisjon, med en sånn bitte

liten en bare for smakens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med å bare slikke på korken - nå er jeg rebelsk og fyller den opp ;)

Jeg vil ha fjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell. Ikke jobb. FJELL. Neste gang jeg har fri mer enn en dag er... i august. En uke etter at pappa har kommet tilbake fra sin neste tur. Jeg trenger en person å gå sammen med - jeg drar ikke helt alene - og jeg trenger et budsjett. Og en plan, selvsagt, men det viktigste er den biten med selskap og fjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe korken ikke er stor da ;)

Men for deg som er jente er det vel ikke vanskelig

å finne en turkamerat. Eller er jeg helt på jordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst særdeles få ålreite hannkjønn med lyst til å gå på tur i lavt tempo. Mannfolk går til ekstremene vettu - enten fort eller ikke.

Ikke for det, jeg går gjerne tur med ei jente også. Eller alene, selv om det krever litt mer planlegging og budsjett (gidder ikke gå med telt da) og slikt. Hmm... jeg kan jo faktisk dra alene.

Men først skal jo jeg og Pulver til Hedda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går gjerne alene, nyter stillheten best da. Men har

også glede av å gå sammen med andre.

Men må du ha så stort budsjett Knurr ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går gjerne alene, nyter stillheten best da. Men har

også glede av å gå sammen med andre.

Men må du ha så stort budsjett Knurr ?

Hvis jeg går alene tror jeg det blir uten telt. Så da må jeg jo på hyttene. Bare bussen opp koster 400kr, ferga 100 - og det er hver vei, så det blir fort kroner.

Skal på jobb og tjene dem nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Må si jeg ble litt småsnurt når du bare dro forbi meg sånn, Knurr...

Er enig i at fjeller digg. Jeg er ikke noe i høyder eller på turer med mye oppakning, liker helst å gå uten noe på ryggen for å holde på den frie, lette følelsen. Gikk noen flotte dagsturer i fjor, både med og uten datteren min som da var seks. Det var skikkelig gode opplevelser som sitter i lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Må si jeg ble litt småsnurt når du bare dro forbi meg sånn, Knurr...

Er enig i at fjeller digg.

Unnskyld Hedda! Jeg kommer på skikkelig besøk en dag. Kanskje på vei opp i fjellheimen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, nå skal jeg snart se på kunst. I går møtte jeg Petar Tale (som jeg såvidt har hørt navnet på) - han har Europas største private samling av Picasso og Chagall. Og ville gjerne vise meg den. Ikke faen om jeg blir med på privat visning med en fremmed mann alene, så følge er rekruttert, men det blir deilig. Kultur er fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Thorn-fyren henta meg på jobb i dag. Laga middag hjemme hos seg, og kjørte meg hjem etterpå. Og mellom de to var det mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...