Knurr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #581 Del Skrevet 16. juli 2006 Ser deg nok, Hedda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 16. juli 2006 #582 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Irk og urk, helsevesenet er ikkeno for meg. Selv om dere er rike som bare fy... Endret 16. juli 2006 av Hedda Gabler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #583 Del Skrevet 16. juli 2006 Noen må skrive nyyyyydelige bøker også, Hedda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #584 Del Skrevet 16. juli 2006 Hva er englesnørr? Og joda. Ørevoks er ekkelt. Men du har sikkert bare sett små mengder på q-tipsen - det er når du må bruke en sånn trepinne for å skrape den vekk i fingertuppstore klumper at det er ekkelt. ← Sånn øyegøsj... Ok, MENGDER ørevoks er sikkert ekkelt... Spyr du ikke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #585 Del Skrevet 16. juli 2006 Det er nettopp det jeg nesten gjør. Har greid å brekke meg flere ganger. Har prøvd så godt jeg kunne å skjule det, så jeg håper for guds skyld ikke vedkommende pasient har lagt merke til det, men... ja. Jeg er herdet. Foreldrene mine diskuterte sånt ved middagsbordet da jeg var liten - pappa prata om gørra på akutten, mamma og gørra på sykehjemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #586 Del Skrevet 16. juli 2006 Det er nettopp det jeg nesten gjør. Har greid å brekke meg flere ganger. Har prøvd så godt jeg kunne å skjule det, så jeg håper for guds skyld ikke vedkommende pasient har lagt merke til det, men... ja. Jeg er herdet. Foreldrene mine diskuterte sånt ved middagsbordet da jeg var liten - pappa prata om gørra på akutten, mamma og gørra på sykehjemmet. ← Er de lege og sykepleier? Huff, husker da jeg jobbet som tannlegeassistent, og pasienten vi hadde spøy som en gris hver gang vi prøvde å ta avtrykk for krone... Jeg sprintet ut og opp på taket og stod og brakk meg. Etterpå nektet jeg å rengjøre stolen og rommet forøvrig, så tannlegen måtte gjøre det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #587 Del Skrevet 16. juli 2006 Sykepleiere begge to. Ikke arvelig belastet, nei. Hvis jeg blir grønn, så prøver jeg å få tatt en pause. Hvis vi er to, så bytter vi oppgave. Det skjer med alle, uansett hvor herda de er. Noen ganger kan diare i hele senga gå helt fint, noen ganger er det grusomt hvis noen spytter. Merkelig greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 16. juli 2006 #588 Del Skrevet 16. juli 2006 Ææææsj - slutt da! En estetiker som meg er heldigvis fylt av vakre gåsedunsfjær og falne stjerner. Blod, gørr og snørr er ikke noe for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #589 Del Skrevet 16. juli 2006 Sykepleiere begge to. Ikke arvelig belastet, nei. Hvis jeg blir grønn, så prøver jeg å få tatt en pause. Hvis vi er to, så bytter vi oppgave. Det skjer med alle, uansett hvor herda de er. Noen ganger kan diare i hele senga gå helt fint, noen ganger er det grusomt hvis noen spytter. Merkelig greie. ← joda, er sant det. Sånn var det på jobben (da jeg jobbet på skole og SFO) også. En dag kunne jeg tørke tiss fra dogulvet og vaske unger som hadde spydd, en annen dag kunne jeg snu meg vekk i vemmelse av litt rennende snørr under en nese Ææææsj - slutt da! En estetiker som meg er heldigvis fylt av vakre gåsedunsfjær og falne stjerner. Blod, gørr og snørr er ikke noe for meg... ← Ja, som flerbarnsmor er du vel så heldig at du slipper unna alle ting fra kroppsåpninger du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #590 Del Skrevet 16. juli 2006 Heeeeelt uskyldig. Men, som sagt Hedda. Takk [putt inn passende guddom] for at ikke alle i hele verden er sykepleiere. Da hadde vi blitt veldig friske men fryktelig sultne. Og ikke minst grusomme på håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #591 Del Skrevet 16. juli 2006 Heeeeelt uskyldig. Men, som sagt Hedda. Takk [putt inn passende guddom] for at ikke alle i hele verden er sykepleiere. Da hadde vi blitt veldig friske men fryktelig sultne. Og ikke minst grusomme på håret. ← Pøh, jeg hadde en sykepleier på Riksen med de nydeligste mørke krøllene du kan tenke deg (Men der er de ofte svært pene da... Går uten sminke og alt og er så vakre atte... mistenker de som ansetter sykepleiere for å gå for de naturlig pene jentene der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #592 Del Skrevet 16. juli 2006 Sykepleiere er så helgenaktige at de blir vakre, vettu. Det jeg mente var jo at hvis alle var sykepleiere ville ingen vært frisører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #593 Del Skrevet 16. juli 2006 Sykepleiere er så helgenaktige at de blir vakre, vettu. Det jeg mente var jo at hvis alle var sykepleiere ville ingen vært frisører. ← Det ville jo avhenget noe av hodeform da... Fin hodeform=kler å shave huet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #594 Del Skrevet 16. juli 2006 Det løser ihvertfall problemet med å få håret unna i stell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #595 Del Skrevet 16. juli 2006 Det løser ihvertfall problemet med å få håret unna i stell. ← Nettopp Jeg har ikke pen hodeform tror jeg, så jeg bør ikke få kreft; det kommer jeg ikke til å kle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #596 Del Skrevet 16. juli 2006 Tror ikke kreft hadde kledd meg heller. På den annen side så hadde håret mitt hatt godt av å bli barbert av og vokst ut igjen. Hvis jeg skulle velge meg en sykdom... hmm. Jeg tror jeg må holde meg frisk, jeg hadde ikke kledd noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #597 Del Skrevet 16. juli 2006 Tror ikke kreft hadde kledd meg heller. På den annen side så hadde håret mitt hatt godt av å bli barbert av og vokst ut igjen. Hvis jeg skulle velge meg en sykdom... hmm. Jeg tror jeg må holde meg frisk, jeg hadde ikke kledd noen. ← Jeg hadde lyst på kreft da jeg var mindre Jeg syntes det så SPENNENDE ut, også kunne jeg barbere hodet uten at mamma og pappa kunne bli sinte på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #598 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg hadde skikkelig lyst til å knekke ting, jeg. Har aldri knukket noe som helst eller vært alvorlig syk, så jeg fikk ikke oppmerksomheten jeg så det inkluderte når andre skada seg. Faket til og med et forstuet håndledd en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. juli 2006 #599 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg hadde skikkelig lyst til å knekke ting, jeg. Har aldri knukket noe som helst eller vært alvorlig syk, så jeg fikk ikke oppmerksomheten jeg så det inkluderte når andre skada seg. Faket til og med et forstuet håndledd en gang. ← Jeg og! Har til dags dato aldri brukket noe, så jeg ønsket meg benskjørhet også jeg... Og i barnehagen da vannkopper gikk var jeg bare borte en uke. Var sååååå skuffa; mange av de andre var jo borte i TO uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #600 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg hadde vannkopper den dagen det var karneval i barnehagen. Både mamma og pappa tok seg fri og laget karneval med meg hjemme. Jeg var Pippi, fordi da slapp jeg å tegne på fregner. Men i barnehagen var det mest allergier jeg var misunnelig på... jeg hadde ingen. Også var folk skikkelig sære på mat, de likte ikke det og det og det. Så jeg jugde på meg citrusallergi og avsmak for pølser - de to tingene barnehagebarn får i seg desidert mest av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå