Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Velkommen skal du være!

Altså, jeg var der for å kikke på TVer. Men... ja. Det gikk jo litt lettere når fyren var veldig kjekk, veldig hyggelig og mer enn vanlig for selgere interessert i meg. :sjenert: Fin TV da!

Hvordan funka hybelkomfyren? Hadde en før, men den ble igjen i den forrige leiligheten (som jeg foretrekker å kalle glattcellene mine) - den ble a) aldri brukt, b)aldri vasket og c) aldri suksessfullt fungerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. Jeg tror faktisk jeg skal køye. Være ansvarlig arbeidstager og slikt - skal opp seks i morgen. Burde dusje, rydde, pakke ting ned i kjelleren og vaske opp først, men det kommer ikke til å skje.

Slagplan:

Sove

Stå opp

Dusje & sånt (med ny sjampo og balsam, dyre saker som er skikkelig digge!)

Dra på jobb

Jobbe veldig hardt og ha tusen meter lunte med idiot kolleger og -pasienter

Handle mat (og scartkabel)

Dra hjem

Sette på vaskemaskin

Vaske tallerkener

Lage skikkelig middag

Spise

Brette klær fra forrige uke som ligger i vaskebagen

Sette på tørketrommel for tidligere vask

Brette nye klær og rydde bort

Drikke innkjøpt øl og se på TV/sitte på KG (multitasking funker fint på hybel)

Sove

&repeat.

Men skjer det? Njaaaaa... må muligens putte inn en kafetur etter jobb, kommer til å være sliten når jeg kommer hjem... Men jeg skal klare å brette klær ihvertfall. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk jo litt lettere når fyren var veldig kjekk, veldig hyggelig og mer enn vanlig for selgere interessert i meg.  :sjenert: Fin TV da!

Hvordan funka hybelkomfyren?

1) Har full forståelse....Jeg var også innom for å se på hybelkomfyr, men uten at jeg helt skjønte hva som hadde foregått så var en venninne og jeg i ferd med å slepe komfyr gjennom halve byen. (Vi hadde ikke parkert like ved nei, for jeg skulle jo bare titte).

2) Den funka som bare rakkeren. Den fulgte meg langt inn i mitt yrkesaktive liv og etterpå fora den familien til en venninne (med mikrokjøkken) i flere år. Super komfyr.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Strålende plan for morgendagen! Og nå skal du jo etter alt å dømme sove - for et praktmeneske du er! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove check

Stå opp check

Dusje & sånt check

Dra på jobb check

Jobbe veldig hardt og ha tusen meter lunte med idiot kolleger og -pasienter check

Handle mat (og scartkabel) check

Dra hjem check

Sette på vaskemaskin check

Vaske tallerkener

Lage skikkelig middag

Spise

Brette klær fra forrige uke som ligger i vaskebagen

Sette på tørketrommel for tidligere vask

Brette nye klær og rydde bort

Drikke innkjøpt øl og se på TV/sitte på KG check

Sove

Har til og med rydda ting ned i kjelleren. Skal gjøre resten snart. Har oppvaskvegring igjen, men jeg skal begynne snart - får ikke noe mat ellers. En liten kaffekopp til klesbrettingen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg synes du er skikkelig flink jeg! Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg som regel helt utslitt og orker ikke å gjøre noe særlig annet enn å sove, spise og gå på do, evt sitte her litt. Det mest elementære altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er særdeles sjelden jeg gjør sånt. Er ikke så veldig huslig av meg. Men akkurat i dag hadde det ikke vært plass eller mulighet til å verken spise, sove, sitte her, se på TV eller, sånn egentlig, komme seg inn. Også fant jeg ut at det ville være lurt å ikke måtte gå naken i morgen, selv om det selvsagt hadde vært veldig deilig i denne varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo! Forresten!

Det ble så som så med middagen, men foruten bretting av siste vask (den er ikke ferdig) er soving og KGing de to tingene jeg ikke har fått gjort. Hah! Til og med oppvasken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og der ble det gulvvask. Sølte øl.

Skal herved slutte å skrive på Seksualitetforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Er det en sammenheng der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvis det var en sammenheng der, så må jeg bare :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man drikker øl og skriver ting man ikke burde?

Neida. Ingen sammenheng egentlig. Har uansett benyttet meg av supermedlemsaken og sletta de innleggene jeg ikke ville ha der. Hva skal folk med å mobbe andre menneskers preferanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart tid for at Knurr drar til byen og drikker øl med han kjekke leie-tv-fyren. Ekte kundeservice inkluderer oppfølging, måvite. :sjarmor:

Thank you Thorn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det snart tid for at Knurr drar til byen og drikker øl med han kjekke leie-tv-fyren. Ekte kundeservice inkluderer oppfølging, måvite.  :sjarmor:

Thank you Thorn!

:overrasket: Du er jammen flinkere enn jeg noensinne var. Go for it, girl.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ringte for å høre om TV'n var godt på plass osv. Også påpekte jeg at oppfølgingsøl burde være obligatorisk. Og han var helt enig.

Jeg er kjempeflink :sjarmor: Er du stolt av meg mamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel
Og du da Virvel? Hva har ikke skjedd siden sist?

Tja, for eksempel så har jeg ikke trent på tre uker, og jeg har fortsatt ikke funnet meg noe sted å bo... Derimot har jeg jobbet, ligget på stranda som et annet kadaver, og lest en bok som var mongo men pinlig fengende likevel.

Da er det snart tid for at Knurr drar til byen og drikker øl med han kjekke leie-tv-fyren. Ekte kundeservice inkluderer oppfølging, måvite.

Og hvordan får du det til, spør jeg bare... Du er idolet mitt. Jeg vil også på Thorn og få startsnabel. Jeg har ikke fått startsnabel på år og dag. *sutre* :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Han ringte for å høre om TV'n var godt på plass osv. Også påpekte jeg at oppfølgingsøl burde være obligatorisk. Og han var helt enig.

Herlighet :legrine: Du er jo helt rå!

Endret av Rosin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj! Du er jammen modig!

Eg er heilt utrulig imponert over deg, frøken. :klappe:

Men.... Ingen dirty details å spore opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dørti detaljer å komme med - det ble ikke noe startsnabel på meg.

Møttes, spiste take-away i parken i sola, gikk videre og drakk øl i sola... Eller, det vil si, jeg drakk øl. Han kjørte (veldig fin bil), og etterpå dro vi opp til en kompis av han. Satt i armkroken og nussa litt, også kjørte han meg hjem etterpå.

Skal spise middag med han på onsdag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...