Samantha Skrevet 26. juni 2006 #461 Del Skrevet 26. juni 2006 Eg skal på tinget og trumfe gjennom den lova der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #462 Del Skrevet 26. juni 2006 Nydelig formulert! Skal vi starte underskriftskampanje? Og hvor i lovsamlingen skal denne plasseres - sedelighetsforbrytelser? Prøver å finne bilde av scooteren "min". Den er veldig søt... siden jeg er komplett clueless på kjøretøy og andre tekniske ting, må jeg gå utifra utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 26. juni 2006 #463 Del Skrevet 26. juni 2006 Nydelig formulert! Skal vi starte underskriftskampanje? Og hvor i lovsamlingen skal denne plasseres - sedelighetsforbrytelser? Prøver å finne bilde av scooteren "min". Den er veldig søt... siden jeg er komplett clueless på kjøretøy og andre tekniske ting, må jeg gå utifra utseende. ← Hehe, sånn jeg finner ut hvilken datamaskin jeg vil ha også! Og derfor jeg vil ha en liten hvit bærbar mac! Men nå skal jeg legge meg, god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #464 Del Skrevet 26. juni 2006 Godt valg, Sweetie! Og god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #465 Del Skrevet 26. juni 2006 Æsj. Jeg klarer ikke den bildegreia (jeg som er supermedlem og alt), fant ingen forklaring på det, så her er linken: Vespa Granturismo - Knurredrømmen! Litt dyr da. Og lappen koster jo også litt. Men hvis jeg blir avholds og setter meg selv på sultekur... kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg er litt flink da. Rydder og ordner og vasker klær. Skal hoppe i dusjen snart... men noen er nødt til å komme og ta oppvasken for meg. Jeg hater oppvask. Jeg kan vaske doer, men tallerkener holder jeg meg langt unna. Men nå begynner stabelen å bli veldig dominerende borte i kjøkkenkroken... Fikk betalt husleie. Jess. Nå kjeder jeg meg. Nekter å ta oppvasken. Burde trene... men jeg vil helst ikke gå utenfor rommet mitt i dag, ansiktshuden har kledd seg ut som pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #467 Del Skrevet 27. juni 2006 Kul scooter! Sånn kunne jeg også tenke meg, men... har for det første ikke lappen, og for det andre så er den litt dyr. Har du sjekket opp bruktmarkedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #468 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Prøver å snoke rundt ja... det kommer ikke på tale å kjøpe ny, så det tør bli brukt. Men jeg har overhodet ikke peiling, så jeg må rekruttere et par av småbrødrene mine i jakten. De er motorgale. Men det viktigste, utseende, skjønner jo ikke de seg på! Og jeg finner ingen pene på bruktmarked. Først kommer dog lappen, og den kommer på rundt 5000kr tror jeg. Endret fordi jeg ikke kan stave. Endret 27. juni 2006 av Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #469 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg har falt pladask for Haruki Murakami, og eier alt han har skrevet (i oversettelse selvsagt) som jeg har fått tak i. Birthday Stories bestilte jeg forrige uke, og i august kommer Blind Willow, Sleeping Woman - jeg gleder meg! Men... han har tydeligvis skrevet tre bøker som jeg ikke finner noen plass. De er visstnok ikke i salg lenger, finnes kun i bruktutgaver til en hel liten formue. Og det vil jeg ikke bruke på gamle pocketbøker. Irritasjonsmomentene er: Pinball 1973, Tokio Blues og Hear the Wind Sing. Eldgamle bøker selvsagt, men jeg vil lese dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #470 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Tokio Blues er visst den spanske oversettelsen av Norwegian Wood. Og nå har jeg nettopp bestilt burger og cola levert på døra. 300kr koster det å være teit nok til å a) ikke gidde å ta oppvasken, b) ikke ville lage mat og c) uansett ikke ha handla mat til å lage. Vi har også d) ikke tenkt på det for noen timer siden. Endret 27. juni 2006 av Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 27. juni 2006 #471 Del Skrevet 27. juni 2006 Du har hørt om biler? Og hva er et søsterur??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #472 Del Skrevet 27. juni 2006 Søsterur: http://www.sabo.no/shop_products_more.asp?plPid=407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #473 Del Skrevet 27. juni 2006 Du har hørt om biler? ← Hæ? Hva er det? Sånne har jeg ikke sett. Det er ikke det faktum at det er et kjøretøy jeg ikke skjønner meg på, men hva som får dem til å være det. Alle de der tallene og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. juni 2006 #474 Del Skrevet 28. juni 2006 Tall? Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #475 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Ja, du vet... det står at scooteren har så mange sånne, den typen det og hele x dingser. Jeg skjønner ikke det. Jeg er et oversiktsmenneske, ikke et detaljmenneske. Eller var det ikke det du mente? Endret 28. juni 2006 av Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #476 Del Skrevet 28. juni 2006 Døgnrytmesak igjen. Lettere irriterende, men jeg er skikkelig sprelsk. Det regner og jeg har så utrolig lyst til å gå ut og gå lang tur i regnet. Jeg tror muligens jeg skal gjøre det. Jo, også skal den elskelige Nigo-san låne meg bøkene jeg lette etter! Skal møtes på mandag. Jeg gleder meg til å få komplettert Murakamitokten - selv om jeg selvsagt mangler Blind Willow og Birthday stories. Noe er feil. Jeg kan ikke skrive i dag. Måtte lese gjennom en setning mange ganger før jeg skjønte hva som var feil i sta - det viste seg at jeg hadde skrevet kompletely, kraft og of kourse. Gudene vet hvorfor, det var ikke meningen. Sporadisk dysleksi? .... ut i regnet? Midt på natta? I Oslo? Jaaaaaada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #477 Del Skrevet 29. juni 2006 Jobb, kurs, øl. Har sovet 4t i døgnet siden jeg gikk av vakt fredag morgen. Det første som går er selvsagt hukommelsen - det burde jeg vite, jeg har prøvd det før. Men jeg er rett og slett überdistrè, husker ikke hva jeg sa for to sekunder siden, hvor jeg skal, hvor jeg har lagt ting - noen ganger ikke hva jeg begynte setningen med. Også får jeg høyt blodtrykk. Som igjen gjør at jeg føles at jeg skjelver - noen ganger gjør jeg det til og med. Rent mentalt blir man jo ødelagt av å bare sove fra åtte til tolv på dagen. For ikke å snakke om den merkelige effekten det har på fordøyelsessystemet. Jeg tror muligens at jeg skal be sjefen om å ikke sette meg på flere nattevakter. Bortsett fra at jeg har ti stk de neste seks ukene som jeg på en måte må ta. Det eneste som hjelper er øl. Og det er veldig skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 29. juni 2006 #478 Del Skrevet 29. juni 2006 Huff da, det hørtes ikke bra ut. Ta deg litt fri jente, sola skinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #479 Del Skrevet 30. juni 2006 Blir nok ikke noe fri på meg, jeg har hatt ferie allerede! Men jeg har overlevd første nattevakt - dette skal gå bra! Skal sove nå, bare røyke litt først. Natta gikk bra, og i likhet med kurset i går lærte den meg noe nytt. Natta mest, som vanlig - praktisk arbeid er bedre enn teori. Apropos. Jeg gikk forbi en sånn gatefeiebil på vei fra jobb. Fyren inni satt og røyka, greit nok. Øgså stoppa han bilen et øyeblikk, og da lukta jeg hva han røyka. Er det ikke litt utrygt å la steine mennesker kjøre tunge maskiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 1. juli 2006 #480 Del Skrevet 1. juli 2006 Knurr! Dindin... sviker! KG-dagbok er liksom greit, men ikke LJ? Du kan ikke få meg avhengig og så stikke av vettu. Dust. Nese! Kne! TÅÅÅÅ! Vil du ha juling eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå