Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Hehe! Det er godt å ha noen i bakhånd! Jeg har i grunnen det jeg også, når jeg tenker meg om. 1 flørt (nevnte hjemmebesøk fredag), 1 potensiell romanse (denne er dog ikke opp til meg, men han...), 1 amorøs eks (hvis behovet skulle melde seg) og 2 potensielle flørter (som jeg har nummeret til men ikke omvendt - makt!).

Ganske greit egentlig. Bortsett fra at jeg er litt uinteressert akkurat nå, etter å ha blitt traumatisert av døgnrytme- og nattevakttrollet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klappe: Fantastisk! Du har jo ein heil flokk mannjebein ;)

Interessert i han der romanse-fyren då?

Åååh, det er så herlig å vere singel! I :hjerte: it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså... ehh.... han romansefyren. Han er litt vanskelig å få has på. Var forelska i han en gang i tida, men så ble han så veldig borte... og nå kom han plutselig tilbake. Har skrevet en del om han et par sider tilbake. I natt fikk jeg masse fyllemeldinger fra han, han var på landstreff for partiet sitt... og jeg etterlyser litt entusiasme, for han er ikke helt tilstedeværende. Selv om det gjør vondt i stoltheten så tror jeg nok at jeg ville stilt opp hvis han hadde vinket med hånda i stedet for å lee på lillefingeren.

Og jeg er veldig glad i å være singel jeg også! Har vært det i et år nå, før det var jeg sist singel som 14-åring. Det er nyyyyyyydelig å endelig oppleve det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaa! En liten politiker du har funne deg? Kva parti då? :)

Men er han sånn av og på då eller? Interessert en dag og uinteressert den neste dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si det. Han er sjef nemlig. Så da finner du jo ut hvem han er :P

Men jeg tror vi er litt i samme båt, vi to. Hva gjør man med sånne da? Jeg tror jeg er litt vel bortskjemt med å få akkurat det jeg vil ha uten å egentlig gjøre noe annet enn å være meg selv. Hvordan funker den andre greia, hvor du jobber bevisst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten.... Hatt type sidan du var 14 år? Samme typen heile tida eller? Då må det jammen vere deilig å vere singel no ja! Eg var singel i eit år før den forrige kjæresten, så det er ikkje heilt ukjent for meg.

Har i alle fall bestemt meg for en ting: eg skal aldri meir bli ilag med nokon utan at alt stemmer 100%! Dermed basta.

Vi er nok litt i samma båt ja!

Eg har egentlig aldri vore skikkelig forelska og slitt med å få den eg vil ha. Det har alltid gått nesten litt skuffande smertefritt.... Kanskje vi ikkje har sikta høgt nok før? ;) Eg nektar i alle fall å gi opp. Hehe... No fucking way!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, altså, det var et par forskjellige, men det var veldig små pauser mellom, til og med overlapping i et tilfelle. Huff og huff.

Det kan jo hende at vi er helt fantastiske damer, da, men har en smak som ikke er helt konvensjonell? Jeg er veldig glad i nerdegutter... så for å være skikkelig fordomsfull så kan jo det være en grunn.

Har hatt en tendens til å være bittelitt småforelska, bli sammen med en fyr og deretter bli mer forelska. Det er veldig dumt, for det ender skikkelig dårlig hver gang. Men, det har jo holdt mål i flere år ved etpar tilfeller, så det kan jo ikke være så ille.

Jeg har vært forelska, jeg har har elsket, jeg har dumpet og blitt avvist. Men det er ingen grunn til å ikke fortsette. Jeg er litt for glad i menn, og, uten at jeg kan forklare det ettersom jeg er høyst normal og sikkert ganske gjennomsnittlig, så er de tydeligvis ganske glad i meg også. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Eg syns vi høyres ganske like ut eg :ler:

Å kutte ut mannfolk er egentlig heilt uaktelt. Men må innrømme eg av og til tenker det hadde vore bedre uten dei ;) Går som regel fort over!

I :hjerte: herlige mannjebein, sjølv om dei irriterar meg noko grenselaust til tider

:sjarmor:

Men eg likar ikkje nerdegutar, dei kan du ha for deg sjølv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke gutter vil du ha da? Og ja - jeg tror vi har en del felles. Kanskje vi skal slå oss sammen? :ler: Si ifra hvis du er i Oslo!

Har prøvd å leve i sølibat, men det går ikke. Har prøvd nonneliv, men jeg er ikke religiøs. Har prøvd å være lesbisk, men jeg tenner ikke på jenter. Så da er jeg stuck. Sukk og huff og hva skal jeg gjøre nå? Jeg er avhengig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei knurr! Takk for tipset :)

Bare hyggelig Marthe! Jeg var frustrert selv en stund, medlem av fanskaren som jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hareide? trodde han var homo, jeg.

:sjarmor:

Ikke såååå høyt opp da... :sjenert: Og - er Hareide homo???? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
:ler: Hareide er søøøøøt da, men altfor lite maskulin! Jeg har litt mørk stemme selv, så i telefonen hadde vel folk trodd jeg var mannen og han var dama! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ikke såååå høyt opp da... :sjenert: Og -  er Hareide homo????  :overrasket:

Aner ikke. Men han ser ut som en. "Eg heita Hareeeeide og eg vil bli leiar i Krf - eit parti med god moraaaal og grunnverdiar" Whatever!

Så var det ikke han, da. Kanke deite politikere veit du. Du kan ende opp som fast Hjemme Hos-gjest i Se&Hør. Må jo vaske og sånn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hareide er søøøøøt da, men altfor lite maskulin! Jeg har litt mørk stemme selv, så i telefonen hadde vel folk trodd jeg var mannen og han var dama! ;)

Heheheheh. Jeg også! Røyker for mye, så stemmen min er ganske dyp. Hareide er veldig søt, ja. Jeg skal ha en mann jeg. Hårete skotte vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aner ikke. Men han ser ut som en. "Eg heita Hareeeeide og eg vil bli leiar i Krf - eit parti med god moraaaal og grunnverdiar" Whatever!

Så var det ikke han, da. Kanke deite politikere veit du. Du kan ende opp som fast Hjemme Hos-gjest i Se&Hør. Må jo vaske og sånn da.

Faen. Det hadde jeg ikke tenkt på. Må kutte ut hele fyren med en gang. Jeg har vaskeallergi. Snakka med en halvkjendis forrige dagen som mente at den eneste grunnen til at folk stiller opp på sånne Hjemme Hos-greier for Se&Hør er at Se&Hør har noe annet og mye verre på dem som de truer med å publisere. Kan det stemme tro? Har Mari Maurstad en fortid som luksusprostituert for BDSM-lesber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Har Mari Maurstad en fortid som luksusprostituert for BDSM-lesber?

Hmm... Og hva faen har Cowboy-Laila gjort da? Som i grunn er like uinteressant som en russisk trekkspill-musiker. DET må være noen fæle saker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vet ikke, men de sydenturene er jo fordi alt blir sponset.

Jeg kunne aaaaldri stilt opp i Se og Hør!

Bestis gifter seg neste år, og det er endel kjendiser som reiser ned. I den anledningen foreslo en av guttene å høre med Se og Hør om vi kan selge bryllupet, og dermed få et privatfly til å frakte oss ned og sånn...

Jeg SVØMMER heller dit enn å stille med en Se og Hør-champis i hånden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...