Knurr Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #321 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er sånn jeg tenker også, men jeg er veldig i tvil. Jeg skal komme til bunns i det. Også tror jeg at jeg har litt for mye tid til å tenke. Og at jeg må sove nå. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #322 Del Skrevet 31. mai 2006 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 31. mai 2006 #323 Del Skrevet 31. mai 2006 Sov nå, Knurr. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #324 Del Skrevet 1. juni 2006 Da drar jeg, damer. Vi snakkes om en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 1. juni 2006 #325 Del Skrevet 1. juni 2006 Goooood tur!! Må kose deg kjempemasse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 1. juni 2006 #326 Del Skrevet 1. juni 2006 Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2006 #327 Del Skrevet 4. juni 2006 Håper du har det fint på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 7. juni 2006 #328 Del Skrevet 7. juni 2006 No gleeeeedar eg meg til å høyre kordan det har vore på tur! Og aller mest gledar eg meg til å høyre om det var kjempesmart at du tok med kondomar eller om dei like gjerne kunne lege igjen heime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #329 Del Skrevet 7. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #330 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei alle, nå har jeg returnert til det kalde nord! Det var skikkelig varmt. Men for første gang på soltur ble jeg overhodet ikke solbrent. Jeg fikk masse soleksem istedet, men det gikk bra. Kompisen er også sykepleierspire, så jeg fikk behørlig behandling. Mmm... Tror jeg tar litt stikkord, i grunn. Scooter = kjempegøy Hawaiian Suntan Oil = jeg er litt neger Greske kelnere = spesielt han jeg klina med på do den siste kvelden Tyrkia = ikke så gøy, men jævlig billig Hellas = veldig gøy, men ikke så billig Uspesifisert reise = nyyyyyyyydelig hotell Fikk ikke bruk for kondomene. Samtlige mennesker vi traff, gikk utifra at vi var et par, så flørting ble litt vanskelig. Det var i grunn det eneste kjipe. Kofferten min la på seg 20kg på ferien, så jeg fikk jo shoppa litt. Verdens fineste sandaler og verdens diggeste parfyme, for eksempel. Og litt sånn souvernirdrit til familien, som er ganske omfangsrik - det ble en del ouzo og komboloier for å si det slik. Mmm... er litt tom i hodet. Har ikke sovet stort. Har det skjedd noe spennende mens jeg var borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #331 Del Skrevet 9. juni 2006 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=202441&hl= http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=201727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #332 Del Skrevet 9. juni 2006 tilbake *misunnelig på brunfargen* Er det mulig å få se bilde av verdens fineste sandaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #333 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei Rosin! Skal prøve å finne et digitalkamera og laste opp et bilde av dem. MEN HVORFOR STAKK LOIS??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #334 Del Skrevet 9. juni 2006 pga den gjest i konfirmasjon-tråden virker det som... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 9. juni 2006 #335 Del Skrevet 9. juni 2006 Så er sydenfareren tilbake *ja det er trist at Lois er borte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. juni 2006 #336 Del Skrevet 9. juni 2006 Velkommen hjem, det gikk jammen kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #337 Del Skrevet 9. juni 2006 pga den gjest i konfirmasjon-tråden virker det som... ← Så er sydenfareren tilbake *ja det er trist at Lois er borte* ← Måtte lese gjennom. Syns skikkelig synd på Lois nå. Og savner henne. Også må jeg innrømme at jeg ble skikkelig sur på hele greia. Spesielt når folk sier at dette er internett, at man må tåle det - alle skriver jo ganske mye privat her inne etterhvert, og etter et par tusen innlegg kjenner man hverandre ganske godt. Da blir man jo lei seg da, uansett hvor lite man har møtt folk i virkeligheten. Kom plutselig på hvorfor jeg nesten ikke har jentevenner. Jenter kan være så sinnssykt slemme med hverandre. Velkommen hjem, det gikk jammen kjapt! ← Det gikk aaaaaaaaaaaalt for fort! Skal ligge og sole meg i hagen til mamma noen dager nå, late som jeg fortsatt er på ferie. Spiste spaghetti til middag, rett etter å ha lest mark i fitta-tråden. Det kryper og kravler i halsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #338 Del Skrevet 12. juni 2006 Er fortsatt hos mamma og de. Utenfor rommet til mamma er det en bitteliten balkong som er såpass tett at å sole seg naken går helt fint. Bare Mannen i Annen som ser meg da. Veldig deilig. Kaffe, røyk, sjokolade og appelsinjuice, også etpar krimbøker - har ligget der i mange timer. Hadde nesten ikke skille på rumpa da jeg kom hjem fra Hellas, men trurukke jeg har det nå! Skal hjem i dag. Må vaske klær, hybelen min har blitt ommøblert i mitt fravær, og det er litt rotete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2006 #339 Del Skrevet 13. juni 2006 Hei på deg! Trodde du var blitt borte litt igjen jeg nå, men jeg ser jo at du er ON så da så skal du få 'lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #340 Del Skrevet 13. juni 2006 til deg også Rosin! Har endelig kommet meg hjem, men har vært... på druen siden jeg gikk av toget. Nesten. Det er ikke sunt. Vil ha mer ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå