Knurr Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #301 Del Skrevet 30. mai 2006 Det gjør det nok for deg også snart! Finn deg en riking ← En rik, slesk greker som vil flytte til Danmark med meg og sponse sykepleiestudiene, og som IKKE er impotent. Skal bli. Nu skal jeg sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #302 Del Skrevet 30. mai 2006 En rik, slesk greker som vil flytte til Danmark med meg og sponse sykepleiestudiene, og som IKKE er impotent. Skal bli. Nu skal jeg sove. ← Hørtes ut som en bra plan, natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #303 Del Skrevet 30. mai 2006 Sovetid for meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #304 Del Skrevet 31. mai 2006 God morgen. Jeg har hage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 31. mai 2006 #305 Del Skrevet 31. mai 2006 God morgen. Jeg har hage. ← Gni det inn.. Gni det inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #306 Del Skrevet 31. mai 2006 Alt er ordnet til reisen. Pakket, innkjøpt, utprintet, lett frem og satt frem. Begynner å få grusomt reisefeber nå. Jeg skal fly i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #307 Del Skrevet 31. mai 2006 Gni det inn.. Gni det inn.. Nei daaaa... God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #308 Del Skrevet 31. mai 2006 JEG VIL OGSÅ BLI BRUN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #309 Del Skrevet 31. mai 2006 REISE REISE REISE REISE REISE TIL HELLAS HELLAS HELLAS HELLAS HELLAS HELLAS HELLAS! *gni gni gni gni gni gni* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #310 Del Skrevet 31. mai 2006 *gni gni gni gni gni gni* ← Aaaauuuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #311 Del Skrevet 31. mai 2006 Håper det regner hele jævla uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 31. mai 2006 #312 Del Skrevet 31. mai 2006 Hjertevarme Lois ønsker deg en deilig, deilig tur etter sykdom og jobbing og alt samma. Dessuten tør jeg ikke fly... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #313 Del Skrevet 31. mai 2006 Håper du får en kjempefin tur! Kose deg masse, og ta noen drinks for meg også da Ang. signaturen din så tror jeg at politibilen har forkjørsrett over de andre hvis de er på vei TIL et ulykkested, men FRA tror jeg ambulansen har forkjørsrett. Wild guess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #314 Del Skrevet 31. mai 2006 Håper du får en kjempefin tur! Kose deg masse, og ta noen drinks for meg også da Ang. signaturen din så tror jeg at politibilen har forkjørsrett over de andre hvis de er på vei TIL et ulykkested, men FRA tror jeg ambulansen har forkjørsrett. Wild guess. ← Rart egentlig, ambulansen bør ha førsterett uansett, så brannbilen og SÅ politibilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 31. mai 2006 Hjertevarme Lois ønsker deg en deilig, deilig tur etter sykdom og jobbing og alt samma. Dessuten tør jeg ikke fly... ← Tusen takk Lois! Godt det er noen som gleder seg på mine vegne her! til deg. Kommer og hjelper deg med å bli kvitt restene, jeg, når jeg lander. Hvis man tar noen øl eller en valium før man går på flyet, går det greit med flyskrekk. Eller eventuelt hvis man døgner først sånn at man er så trøtt at man svimer av når man setter seg i setet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 31. mai 2006 #316 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg tok egentlig munnen litt full. Aner ikke om jeg har flyskrekk lenger, har ikke flydd siden jeg ble sendt tannlaus med en flyvertinne med mappe rundt halsen. Je lik mei heme a ma. Døgning er jo moro uansett. Med og uten øl. Sol deg litt for meg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #317 Del Skrevet 31. mai 2006 Ang. signaturen din så tror jeg at politibilen har forkjørsrett over de andre hvis de er på vei TIL et ulykkested, men FRA tror jeg ambulansen har forkjørsrett. Wild guess. ← Rart egentlig, ambulansen bør ha førsterett uansett, så brannbilen og SÅ politibilen... ← Jeg har diskutert dette med en politidamevenninne av meg, og en jeg kjenner som jobber på akutten. Ingen vet. Jeg tenkte jeg skulle ringe trafikkpolitiet og spørre dem, for jeg er skikkelig nysgjerrig. Tenkt scenario: Tenk dere en veldig smal vei langt oppe på fjellet. Dette er den eneste veien som fører opp til en dal hvor det ligger en liten landsby, med et stort turisthotell. Lenger oppe i dalen har en mann skadet seg, og må på sykehus veldig fort. Ambulansen er på vei nedover. Samtidig brenner det i turisthotellet, og brannbilen er på vei oppover. Det er også en farlig barnemorder løs i dalen, og politiet må få tak i han, det er den eneste sjansen de har til å få lokalisert massemorderen. Politiet er også på vei oppover. Altså har alle tre veldig presserende bissniss på veien, og bare en kan kjøre på veien av gangen. Det må rygges og ordnes og dreies veldig for å få det til, og avgjørelsen må tas på sekunder. Hvem flytter seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #318 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har diskutert dette med en politidamevenninne av meg, og en jeg kjenner som jobber på akutten. Ingen vet. Jeg tenkte jeg skulle ringe trafikkpolitiet og spørre dem, for jeg er skikkelig nysgjerrig. Tenkt scenario: Tenk dere en veldig smal vei langt oppe på fjellet. Dette er den eneste veien som fører opp til en dal hvor det ligger en liten landsby, med et stort turisthotell. Lenger oppe i dalen har en mann skadet seg, og må på sykehus veldig fort. Ambulansen er på vei nedover. Samtidig brenner det i turisthotellet, og brannbilen er på vei oppover. Det er også en farlig barnemorder løs i dalen, og politiet må få tak i han, det er den eneste sjansen de har til å få lokalisert massemorderen. Politiet er også på vei oppover. Altså har alle tre veldig presserende bissniss på veien, og bare en kan kjøre på veien av gangen. Det må rygges og ordnes og dreies veldig for å få det til, og avgjørelsen må tas på sekunder. Hvem flytter seg? ← Fare for liv og helse må gå først mener jeg. Og ettersom denne mannen er skadet er han i mest akutt fare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 31. mai 2006 Vi vet jo ikke hvor mange mennesker hvis sjanser minker per sekund i det brennende hotellet, eller hvor mange barn massemorderen vil drepe hvis han ikke blir tatt. Det er snakk om sekunder for alle involverte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #320 Del Skrevet 31. mai 2006 Men til et skadested så er det politibilen som har førsterett på grunn av at de skal sikre skadestedet/åstedet. Ambulansepersonell skal ikke gå inn i en situasjon som er uavklart, ihvertfall hvis det er mistanke om at noe kriminelt kan ha skjedd. I den tenkte situasjonen du snakker om er det prioritering som må til, siden alle de tre enhetene skal til ulike steder. Da tror jeg at evakuering av mennesker på turisthotellet veier tyngst, så den skadede mannen, og tilslutt barnemorderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå