Gjest Dr.Adkins Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 Jeg er sammen med ei alle tiders jente. Vi har mange felles interesser og har det bra sammen, også seksuelt. Vi er begge opptatt av kosthold og trening, MEN mitt store probem er: Jeg tenner så helt sjukt på struttende lår, bak, mage og pupper. Dama mi har nærmest "guttekropp" uten et gram for mye fett. En gang var jeg så sjuk av begjær at jeg måtte gå inn på toalettet på Mc Donalds for å slippe ut trykket! Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt denne besettelsen? Eller er det min seksuelle legning som er i konflikt med mitt partnervalg?
Gjest Flere som deg? Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Skulle ønske det fantes flere som deg...er selv ei jente på 24 som trente aktivt tidligere(aerobic og sykling). Har dermed sprettrumpe, 'fotballår', 85Cpupper--alt harmonerer men er 'større' enn idealet.. Det er så deilig å vite at det finnes gutter som liker jenter som meg..kanskje det er flere som gjør det, men som ikke tør å innrømme det?
mallina Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Hvis dere har et bra seksuelt, så er det vel ikke et stort problem? Men hvorfor falt du for ei jente med guttekropp da?
Gjest Raga Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Hvis dere har et bra seksuelt, så er det vel ikke et stort problem? Men hvorfor falt du for ei jente med guttekropp da? ← Er ikke det et dilemma for mange menn da? De vil ha noe slankt og pent på armen, men noe mykt og deilig i senga.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Er ikke det et dilemma for mange menn da? De vil ha noe slankt og pent på armen, men noe mykt og deilig i senga. ← Den gyldne middelvei, sier bare jeg..
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Det er ikke noe unormalt og ende opp med en kjæreste som ikke ser ut som "idealet" ditt. Det betyr simpelthen at du ikke går kun etter utseende, og det er jamen bra!! Mitt "ideal" når det gjelder menn, er veltrent kropp, langbent, kjekk og se på, men finner jeg en kosebamse med kul foran og ti-femten kilo for mye, så vraker jeg ham ikke... personligheten er jo det viktigste, det er den du skal leve med... og utseende falmer uansett og er ikke verdt en dritt egentlig.
Nusse Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 Det er vel moteindustrien har skapt det radmagre skjønnhetsidealet; jeg tror de fleste hetero mannfolk blir lykkelige over feminine = fyldige former.
Gjest Piper Skrevet 11. mai 2006 #8 Skrevet 11. mai 2006 Skulle ønske det fantes flere som deg...er selv ei jente på 24 som trente aktivt tidligere(aerobic og sykling). Har dermed sprettrumpe, 'fotballår', 85Cpupper--alt harmonerer men er 'større' enn idealet.. Det er så deilig å vite at det finnes gutter som liker jenter som meg..kanskje det er flere som gjør det, men som ikke tør å innrømme det? ← Da må det jo være like greit å si at man tenner på tynne damer da, for ellers blir det jo helt feil. En annen ting, hvor mange fyldige ville likt om kjæresten fortalte de tente på tynne damer? Det er jo egentlig det samme han her sier, bare det at han tenner på fyldige, og det igjen er jo det motsatte av hva kjæresten hans er. Uansett syns jeg synd på kjæresten, som tydeligvis ikke klarer å leve opp til idealet til mannen, nemlig å være fyldig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå