Gjest Piper Skrevet 21. april 2006 #21 Skrevet 21. april 2006 Nei De som synes det virker "kjedelig" å være sammen med kun en person resten av livet har nok ikke truffet riktig person enda. ← Dette tror jeg også, for hadde dette vært den perfekte mannen ville man ikke drømt om andre.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. april 2006 #22 Skrevet 21. april 2006 Nettopp. Er man fornøyd så er man fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #23 Skrevet 21. april 2006 Nettopp. Er man fornøyd så er man fornøyd. ← Men den personen kan jo fort bli den man missliker mest her i verden
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #24 Skrevet 21. april 2006 Men den personen kan jo fort bli den man missliker mest her i verden ← Ja forhold kommer uten garantier. Det nærmeste man kommer en garanti er kanskje å snakke gjennom så mye som mulig i starten og være ærlig. Ellers forandrer vi oss alle gjennom livet, forhåpentligvis. Men de grunnleggende verdiene våre blir nok værende. Det er da heller ingen som sier at man skal bli værende i et forhold som føles helt feil. De jeg kjenner som klarer å holde fast ved forholdet sitt har de samme grunnleggende verdiene og de liker hverandre som mennesker. Alle forhold har sine ups and downs.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #25 Skrevet 21. april 2006 Nå er det nok på tide at den store massen som hadde en kjæreste som 15-16 åringer, som de ikke giftet seg med, kommer med sin historie. Nå er det unntakene som råder grunnen her.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #26 Skrevet 21. april 2006 Nå er det nok på tide at den store massen som hadde en kjæreste som 15-16 åringer, som de ikke giftet seg med, kommer med sin historie. Nå er det unntakene som råder grunnen her. ← Kanskje det er en 50/50 fordeling? Hvor mange unntak må til før det ikke lenger dreier seg om unntak? Kanskje er det sånn at det lenge har vært greit for kvinner å si at de går på byen for "å få seg noe". I likestillingens navn selvfølgelig. Mens det stadig har blitt mindre greit å si at; jammen sånn fungerer ikke jeg. Jeg liker det rett og slett ikke, men er ikke unormal av den grunn. Jeg er helt for å ta egne valg og fordømmer ingen. Men jeg vil at mine barn, når den dagen kommer, skal ta bevisste valg og ikke følge strømmen fordi "alle gjør det". Det er ikke sånn verden er. Alle "gjør" det ikke. Det er lov å tenke selv. Folk er forskjellige og det må være lov å være forskjellige begge veier.
MAcy Skrevet 23. april 2006 #27 Skrevet 23. april 2006 Jeg for min del ville bare si at jeg ventet til jeg fant den jeg følte var den rette før jeg valgte å ha sex første gang. Vi er nå veldig inne på gifteplaner og alt. Om dette er det rette føler og tror jeg. For min del hadde det vaært det beste om jeg ikke trengte å ha flere enn en sex partner. Synes det er en utrolig flott gave å gi til sin kjære, og det beste hadde jo hvert om man kunne utforske den biten sammen. Men min kjære satte utrolig stor pris på det. Jeg har halltid ment at når og med hvem jeg skal ha sex er min avgjørelse. Det har vært tider tidligere da jeg hadde lyst men ikke følte at det var noe jeg kunne stå for i ettet tid. ikke alltid lett å stå i mot lystene sine. men kunne aldri tenkt meg å bytte ut min samboer og ikke ville jeg bare for å ha prøvd andre. Man lurer på hvordan an annen hadde vært, men om du hadde hatt det så godt trådsarter som jeg har det i mitt forhold på alleplan så ville du vist om dette var den rette og eneste for deg!!!!! Mitt råd er tenkt deg nøye om før du evt velger det ene eller andre. Det er ikke alltid man kan velge om igjen!!!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå