Gjest utlogget ung kvinne Skrevet 19. april 2006 #1 Skrevet 19. april 2006 ...hvis jeg innimellom tviler på om det er ham jeg vil bli gammel sammen med? Er snart 23, hvis det har noen betydning. Har bare hatt samleie med èn. Hadde jeg vært singel, hadde jeg ikke nølt med å "prøve" flere. Helt ærlig. Men er av den trofaste typen, så det blir uansett ikke gjort noe med, for singel er jeg ikke. Disse tankene blir "verre" når jeg i perioder føler at vi ikke har noen særlig glede av hverandre i senga.. i alle fall fra min side... Bare noen tanker...
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Det du har gitt din kjæreste nå, kan du aldri gi til noen annen. Hadde jeg vært kjæresten din, så hadde jeg levd oppe i skyene, følt meg så heldig som hadde deg, som kunne hadde hatt meg. Så bryter du løs og faktisk blir litt løs, så kan du aldri gi det "lille" ekstra til en ny kjæreste. Og forøvrig noe som ikke har med saken å gjøre - sånn er situasjonen min. Jeg lever på skyene med min kjæreste!
Knøttet Skrevet 19. april 2006 #3 Skrevet 19. april 2006 (endret) Hm. Først må du bestemme deg om det er kjæresten din du vil ha. Hvis det er det så må du nok avstå fra å "prøve" noen andre, om ikke du og kjæresten blir enig om at det er greit da ... Hvis det ikke er kjæresten din du vil ha resten av livet kan du jo bare slå opp og komme deg ut på markedet. Jeg er ikke enig i at du ikke kan gi en ny gutt det du har gitt kjæresten din. Vel, såklart er jeg enig- men jeg mener ikke at det betyr noe. Du kan ikke være sammen med noen bare pga han var den første du hadde sex med! Du sier at du avogtil ikke har noe glede av han i senga. Da må du snakke med han om det, fortelle han hva du vil han skal gjøre, hva du liker osv. For han kan jo ikke vite dette uten at du forteller det til han. Kommunikasjon er viktig. Og du, du blir ikke automatisk løs selv om du blir singel og sjekker ut hva annet som finnes der ute! Lykke til! Endret 19. april 2006 av Teria
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Tankene på å ha sex med en annen mann kommer til å forsterke seg i årene som kommer, så om ti år ville du ikke hatt behov for å stille dette spørsmålet, for innen da har du på egenhånd tatt en beslutning om å bryte forholdet.
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 20. april 2006 #5 Skrevet 20. april 2006 Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Har hatt det på akkurat samme måten bare at jeg brøt. Jeg gjorde det slutt, bråflytta ut og hadde sex med 3 stk på en mnd. Det var ikke noe galt med sex`en - var spennende og deilig, men jeg vet hva jeg vil nå! Vil tilbake til eksen og jobber med saken! Før han fikk vite om hva jeg hadde gjort ville han at vi skulle bli sammen igjen,men er ikke like lett når han vet hva jeg har drevet med. Hadde jeg vært han hadde det nok ikke blitt noe igjen, men får håpe på det beste! Får jeg han tilbake kommer jeg aldri til å slippe han igjen. Hm.. dette ble litt mye om meg, men jeg vil råde deg til å tenke deg godt om før du gjør noe forhastet! Det gjorde ikke jeg. Man er jo så klart nysgjerrig på ting man ikke har gjort før, og særlig dette. Men jeg har i allefall sett hvor mye eksen faktisk har betydd for meg og jeg vil gjøre alt for at det skal bli oss igjen. Håper ikke du kommer opp i samme situasjon..
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #6 Skrevet 20. april 2006 Tankene på å ha sex med en annen mann kommer til å forsterke seg i årene som kommer, så om ti år ville du ikke hatt behov for å stille dette spørsmålet, for innen da har du på egenhånd tatt en beslutning om å bryte forholdet. ← Dette er ikke nødvendigvis en sannhet. Det er bare en av flere muligheter. Har et vennepar der hun ikke har vært sammen med andre enn mannen sin. De har vært gift i tyve år. Har aldri hørt den jenta være det minste i tvil om at hun tok et galt valg. Eller kikke i rettning av andre menn for den delen. En annen venninne hadde samboer i over femten år. Etter han dro har hun vært singel i syv år, men har ikke hatt noe ønske om å forsøke seg ute på kjøttmarkedet. Begge disse kvinnene har fullstendig naturlige behov og forhold til sex. Man behøver ikke ha et handikap for å være trofast eller avholdende singel. Man behøver bare være kvalitetsbevisst. Alle er vi forskjellige. Det som føles naturlig for noen kan være unaturlig for andre. Hva som er riktig for deg er det bare du som kan vite.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #7 Skrevet 20. april 2006 Dette er ikke nødvendigvis en sannhet. Det er bare en av flere muligheter. Har et vennepar der hun ikke har vært sammen med andre enn mannen sin. De har vært gift i tyve år. Har aldri hørt den jenta være det minste i tvil om at hun tok et galt valg. Eller kikke i rettning av andre menn for den delen. En annen venninne hadde samboer i over femten år. Etter han dro har hun vært singel i syv år, men har ikke hatt noe ønske om å forsøke seg ute på kjøttmarkedet. Begge disse kvinnene har fullstendig naturlige behov og forhold til sex. Man behøver ikke ha et handikap for å være trofast eller avholdende singel. Man behøver bare være kvalitetsbevisst. Alle er vi forskjellige. Det som føles naturlig for noen kan være unaturlig for andre. Hva som er riktig for deg er det bare du som kan vite. ← Det vil alltid være mulig å finne unntakene som bekrefter regelen. Men da bør man presisere, og være seg bevisst, at disse tilhører nettopp unntakene.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #8 Skrevet 20. april 2006 Det vil alltid være mulig å finne unntakene som bekrefter regelen. Men da bør man presisere, og være seg bevisst, at disse tilhører nettopp unntakene. ← Det er notert. Da tilhører jeg en gruppe på seks venninner som alle er unntak! Eller er det de som ikke tenker som vi som er unntak? :klø: Blir helt forvirret jeg nå.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #9 Skrevet 21. april 2006 Det er notert. Da tilhører jeg en gruppe på seks venninner som alle er unntak! Eller er det de som ikke tenker som vi som er unntak? :klø: Blir helt forvirret jeg nå. ← Syv faktisk. Jeg glemte en. Gruppen med særinger vokser.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #10 Skrevet 21. april 2006 Det er notert. Da tilhører jeg en gruppe på seks venninner som alle er unntak! Eller er det de som ikke tenker som vi som er unntak? :klø: Blir helt forvirret jeg nå. ← Problemene lenger ut i forhold der man gifter seg med en tenåringskjæreste, eller gifter seg med den eneste man har hatt sex med, inntreffer gjerne sånn pluss-minus 35 års alderen. så dere er kanskje litt vel unge enda?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #11 Skrevet 21. april 2006 Problemene lenger ut i forhold der man gifter seg med en tenåringskjæreste, eller gifter seg med den eneste man har hatt sex med, inntreffer gjerne sånn pluss-minus 35 års alderen. så dere er kanskje litt vel unge enda? ← Vi varierer i alder fra sist i tredveårene til en som er litt eldre enn de andre og nå er femti. Hovedtyngden ligger på 38-43. To ekteskap som har vart hendholdsvis 20 og 30 år + -. Og fem single som har levd avholdende i alt fra fem år til hele livet. Ingenting å utsette på disse jentene. Intelligente, oppegående, ser bra ut og ønsker seg et sexliv. Har bare ikke funnet mannen de vil dele det med enda.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #12 Skrevet 21. april 2006 Må bare legge til en ting. De ekteskapene som har holdt så lenge her er de forholdene som startet tidligst faktisk. Begge traff mannen sin som tenåring.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #13 Skrevet 21. april 2006 Vi varierer i alder fra sist i tredveårene til en som er litt eldre enn de andre og nå er femti. Hovedtyngden ligger på 38-43. To ekteskap som har vart hendholdsvis 20 og 30 år + -. Og fem single som har levd avholdende i alt fra fem år til hele livet. Ingenting å utsette på disse jentene. Intelligente, oppegående, ser bra ut og ønsker seg et sexliv. Har bare ikke funnet mannen de vil dele det med enda. ← Jeg og, så da var det en til.......
MAcy Skrevet 21. april 2006 #14 Skrevet 21. april 2006 Jeg e r 22 og har bare vært med en min nåværende samboer. han setter veldig pris på at jeg bare har vært med han, og jeg ville satte pris på om han bare hadde vært med meg og men han har hatt to før meg, et lavt tall som jeg kan godta. Jeg er også av den trofaste typen og kunne aldri tenkt meg å holde på med noen andre. Jeg ble sammen med han da jeg var 20, og noen mnd før da var jeg på gynologisk undersøkelse og da ble legen helt satt ut fordi jeg var jomfru i en alder av 20 år og han ble helt satt ut, og jeg følte meg ikke helt høy i hatten...
Gjest BagLady Skrevet 21. april 2006 #16 Skrevet 21. april 2006 På helt generelt grunnlag lurer jeg på hvorfor du tror livet blir bedre hvis du har sex med flere enn en? Eller er det et nytt forhold du er ute etter? Mener du at du hadde vært lykkeligere i ditt nåværende forhold hvis du hadde hatt sex med mange på forhånd? Tror du må tenke deg om før du tar en avgjørelse...
Gjest Gjesta Skrevet 21. april 2006 #17 Skrevet 21. april 2006 Uff, syns det er ufattelig trist å høre om folk som ender opp med tenåringskjæresten. Tror slike forhold lett kan bli en (u)vane som det er vanskelig å bryte ut av. Noen klarer det når de nærmer seg 40, da skal de plutselig løpe rundt drita fulle på byen og ta igjen den tapte ungdomstiden Men folk blir jo lykkelige av forskjellige ting. Hvis du har det bra i det forholdet du er i, så syns jeg ikke du skal bryte det kun for å ha sex med andre. På en annen side.. nye erfaringer er bra - ikke bare seksuelle erfaringer, men livserfaringer.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. april 2006 #18 Skrevet 21. april 2006 Tankene på å ha sex med en annen mann kommer til å forsterke seg i årene som kommer, så om ti år ville du ikke hatt behov for å stille dette spørsmålet, for innen da har du på egenhånd tatt en beslutning om å bryte forholdet. ← Vanligvis ville jeg protestert mot dette, men ettersom trådstarter selv ikke er sikker på at hun er fornøyd med å ha hatt "bare" en så kan dette bli en sannhet.
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #19 Skrevet 21. april 2006 På en annen side.. nye erfaringer er bra - ikke bare seksuelle erfaringer, men livserfaringer. ← Å livserfaring får man ikke i et ekteskap? :grine2:
Gjest BagLady Skrevet 21. april 2006 #20 Skrevet 21. april 2006 Å livserfaring får man ikke i et ekteskap? :grine2: ← Nei De som synes det virker "kjedelig" å være sammen med kun en person resten av livet har nok ikke truffet riktig person enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå