Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest skopose
Skrevet

Er det noe "regler" mer om at sko og veske skal være samme farge? Så en flott veske i dag som jeg har veldig lyst på, den er off-white og jeg kommer aldri til å ha så lyse sko. Har sjokoladebrun jakke så vesken passer perfekt til den, men hvilke sko skal jeg ha?

rådvill....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen synes at alt skal matche, og andre synes at det er bedre med fullt kaos. :) Hvis du har en jakke som veska passer til, så kan du jo gå for den. Jeg synes det ser fint og gjennomført ut hvis 2 eller flere ting matcher, så jeg ville gått for den.

Catzy

Skrevet

Kan du ikke ha sjokoladebrune sko da, som passer til jakken?

Hilsen Lille meg

Skrevet

hvis du har sjokoladebrun sko og veske ville jeg gått for enten samme farge på skoene, eller en farge som passer sammen med det. F.eks sorte sko til synes jeg ikke er noe fint, men kan være kult med f.eks røde.

Det er visst "in" at alt skal matche, men for meg blir det kjedelig, pluss at det ikke passer lommeboka mi så godt.

Skrevet

Takk for svar! Jeg går nok for sjokoladebrune sko og den vesken jeg så i off-white :) Røde sko kunne vært artig, men jeg tror jeg må være litt disiplinert - begynner i ny jobb i ganske høy stilling og vil ikke gi de bakoversveis med det samme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...