Gå til innhold

min middag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

til middag ca klokken 7 spiste jeg en hel ferdig fiskegrateng (helt alene ja), ca 2 medium poteter og en god del grønnsaker, blomkål, broccoli, gulrøtter og rosenkål. drakk 3 glass light saft og nå spiser jeg en banan. spiser jeg for mye? :/ prøver å få i meg mindre kalorier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig fiskegrateng er ikke akkurat slankemat... Mye saus og fløte, og ikke minst er ferdigmat fullt med masse usunt salt. Da ville jeg heller ha spist ovnsbakt fisk med grønnsaker. Kjøp en fiskefilet, krydre med passende krydder, litt salt og pepper. Pakk fisken i folie sammen med purre, paprika og andre grønnsaker du liker, og stek i ovnen i 15 min på 225 grader. Det blir saftig og godt, og du trenger ikke saus til. Godt med poteter til og evnt. ha salat eller andre grønnsaker til.

Jeg synes det høres ut som du spiser mye. Kanskje svaret er at det er lenge siden du spiste? Hvis du ikke spiser mellom lunch (12) og middag (19), så ville jeg anbefalt deg et lite mellommåltid i 16-tiden. Et par knekkebrød, et glass vann, frukt og grønnsaker.

Lykke til med et sunt liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...